Week 6, maandag 7 tot en met zondag 13 februari 2011

Gestart door Arjen, feb 03, 2011, 15:02:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Bossche Bol

Citaat van: HRM1880 op feb 04, 2011, 18:51:14
Daarstraks stond er 20.00 op onze website, maar dat bericht is precies verdwenen. Zal morgen nog wel iets van gemeld worden, dan laat ik hier wel weten of het inderdaad 20.00 is.
Van de RAFC website:
CiteerRoyal Antwerp Football Club - Laatste Nieuws
--------------------------------------------------------------------------------   
INTERNATIONALE LANDENWEDSTRIJD
 
8 FEBRUARI 2011 - BOSUILSTADION - DEURNE

Ghana - Togo

internationale vriendenwedstrijd

AFTRAP OM 20:00u.

toegangstickets in voorverkoop Clubshop Bosuil en aan de kassa van het Bosuilstadion tegen €10 - tribune 3 is toegankelijk voor het publiek - deuren open om 18:30u.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Cyclebob

za 12/2 Excelsior Pernis - NBSVV. Excelsior P fuseert na dit seizoen
zo 13/2 VVSB - Oss of SVV smc - Victoria'04
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

spons

08/02  SCO 63 - Excelsior Maassluis
12/02  Excelsior Maassluis - Scheveningen
12/02  Feyenoord - Heracles
13/02  Nieuwenhoorn - Elinkwijk
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HRM1880

Citaat van: Bossche Bol op feb 07, 2011, 18:00:40
Van de RAFC website:
Ben eens benieuwd, want er zouden ondertussen al een 1000 kaarten verkocht zijn, zie ze nog wel een extra tribune opensmijten en anders wordt het gezellig bij elkaar proppen.

Daniel

Vanavond naar Nederland-Oostenrijk. Voor het eerst een interland van Nederland
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

spons

Citaat van: Daniel op feb 09, 2011, 12:33:39
Vanavond naar Nederland-Oostenrijk. Voor het eerst een interland van Nederland

ik hoop dat je je niet teveel ergert aan dat carnavalspubliek
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Vrijdag misschien naar de pieren tegen RKC, zaterdag Alemannia en zondag Roda v Ajax.

hgrm

Zaterdag naar Flevo Boys of HHC Hardenberg. Tenminste, als mijn rug niet al te veel tegenwerkt door me ervan te weerhouden een uur in de auto te zitten. Als dat wel zo is, dan wordt het één van de amateurclubs in de buurt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op feb 09, 2011, 15:19:12
Vrijdag misschien naar de pieren tegen RKC, zaterdag Alemannia en zondag Roda v Ajax.

'De Pieren' kunnen zelfs al periodekampioen worden, als alles meezit... dat zal ook de reden zijn dat je gaat?

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op feb 09, 2011, 15:57:25
'De Pieren' kunnen zelfs al periodekampioen worden, als alles meezit... dat zal ook de reden zijn dat je gaat?

Eigenlijk wel, de Geusselt is altijd wel gezellig en gelukkig aan de rand van 't dorp. Denk dat het wel weer erg druk kan worden.

Joost

Bah, vriendin gaat donderdag naar de bioscoop en niet vrijdag, geen pieren dus voor mij. En de enige pot die op donderdag in de buurt wordt gespeeld is FSV Duisburg v SV Duisburg 1900 in de Landesliga Niederrhein. Ik heb zo'n vermoeden dat ik daar geen druppel benzine aan ga verspelen.

Hugo

Citaat van: Joost op feb 09, 2011, 22:35:34
Bah, vriendin gaat donderdag naar de bioscoop en niet vrijdag, geen pieren dus voor mij. En de enige pot die op donderdag in de buurt wordt gespeeld is FSV Duisburg v SV Duisburg 1900 in de Landesliga Niederrhein. Ik heb zo'n vermoeden dat ik daar geen druppel benzine aan ga verspelen.

Stadsderby!

spons

Citaat van: Joost op feb 09, 2011, 22:35:34
Bah, vriendin gaat donderdag naar de bioscoop en niet vrijdag, geen pieren dus voor mij. En de enige pot die op donderdag in de buurt wordt gespeeld is FSV Duisburg v SV Duisburg 1900 in de Landesliga Niederrhein. Ik heb zo'n vermoeden dat ik daar geen druppel benzine aan ga verspelen.

ik zie het verband niet dat jij niet naar die pieren kunt op vrijdag omdat je vriendin op donderdag naar de bioscoop gaat
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid

Misschien straks even een wandelingetje naar Sportpark Panhuis voor GVVV - vv Nieuw Lekkerland, Zaterdag Hoofdklasse B.