Hoofdmenu

Snooker

Gestart door TeeZee, jan 13, 2009, 18:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Al sinds ik een jaar of 10 ben volg ik het snooker, in het bijzonder het wereldkampioenschap dat gespeeld wordt in april en mei. De uitzendingen van de BBC zijn een masterclass in het omvormen van een biljartspelletje naar een heroische sport met legendes, helden en gladiatoren. Tot aan 2000 was presentator David Vine HET gezicht van de snookeruitzendingen op de Beeb. Dat Vine afgelopen zondag overleed aan een hartaanval is ook meteen de treurige reden om dit topic te openen.

He'll be sadly missed.


Houseman

The Crucible staat bovenaan mijn lijst van nog te bezoeken snookerhallen. ;-)

Denk dat je deze ook wel kent dan, TeeZee:

http://www.youtube.com/watch?v=jaMCBrtINYE

TeeZee

The Crucible heb ik in augustus geprobeerd te bezoeken, maar was door verbouwingen onherkenbaar:


En die 147'er van O'Sullivan is natuurlijk een klassieker!

Han

Ik heb bij zeer hoge uitzondering van mijn 'administrator' rechten gebruik gemaakt om een aantal reacties te verwijderen die slechts het torpederen van dit topic tot doel hebben. Komkommerleden die de behoefte voelen om de intenties van de topicstarter te ridiculiseren nodig ik graag uit om daar met mij via pb over te sparren.

Over 48 uur zal ik deze bijdrage verwijderen zodat het topic verschoond blijft van schermutselingen.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

TeeZee

Speciaal voor de liefhebbers: komende zaterdag begint het wk!