Einde van programmaboekjes?

Gestart door ALenstra, mei 01, 2018, 16:24:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALenstra

Clubs in de EFL denken erover om te stoppen met het uitgeven van wedstrijdprogramma's:
http://www.bbc.com/sport/football/43955431

Joost

Ze willen het niet meer verplicht maken, dat is toch een groot verschil.

Alles wordt digitaal, dan zal het program wel volgen.

Saltacampos

Vooral jammer voor de vele verzamelaars, maar het internet en al zijn mogelijkheden heeft het programmaboekje wellicht zo goed als overbodig gemaakt. In Belgiƫ hadden de meeste clubs van enig niveau ook altijd een programmaboekje, maar dat is nu al een tijdje over.
Over land and sea

ALenstra

Digitaal dus. Hoe moet ik me dat voorstellen? Programmaboekje laden op je telefoon of tablet? Ik weet het niet maar het kopen van zo'n ouderwets papieren programma maakt voor mij toch wel onderdeel uit van de Britse voetbalbeleving.

FC_Emmen

Voor mij ook. Heb van alle wedstrijden waar ik in Engeland ben geweest ook een programmaboekje bewaard.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

Veel clubs in Nederland doen of hebben het programma ook al in de ban gedaan en niemand lijkt het, helaas, te missen. Als er in het buitenland een programma boekje verkocht wordt, koop er een al eindigen ze steevast ongelezen op de stapel.

Tribuneklanten

In Engeland kocht ik in het begin altijd een programma en een pin. Elke keer zo'n 8 a 10 pond totaal.
Met inmiddels 70+ bezochte wedstrijden in de UK zou me dat al aardig wat geld gekost hebben, na een aantal wedstrijden besloten om geen programma en geen pin meer aan te schaffen.