Breda in Armenië

Gestart door Breda, jul 28, 2009, 17:06:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Ik lees liever individuele reisindrukken dan groepsverslagen en dan is onder andere dít topic wenkenbedienend. Alhoewel ik mezelf door de jaren heen reikelijk heb weten te bedienen van 'voetbalreiservaring' beschouw ik het tóch als een 'omissie' dat de club van de genen , PEC Zwolle, daarbij nooit betrokken mocht zijn. Van enige gezonde jaloezie is dan ook wel degelijk sprake.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

georgesv

wow!! een paar erg mooie foto's!!!!!

TeeZee

Het is weer een juweeltje, Breda. Het is geweldig leuk om al die relatief onontgonnen groundhoplanden in beeld en verhaal te zien.

Han

#18
Citaat van: Breda op aug 02, 2009, 00:06:47
Hrazdan




De nonchalante vanzelfsprekendheid en het onuitgesproken gemak waarmee je op dit zelotenforum dergelijke uitheemse kleurrijke wokschotels krijgt aangereikt is welhaast een privilege te noemen. Ik ben stupéfait.

Omdat voetbal in de beste traditie van sommige opvattingen op gelijke voet staat met oorlog ben ik benieuwd of de Turkse genocide op Armeniërs tijdens je exotentrip belangwekkend onderwerp van gesprek is gebleken of geworden of juist een angstvallig te mijden gevoelig item.


Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Hielke

Alles is hier al gezegd wat betreft lofuitingen, maar hierbij bedankt voor dit prachtige topic, Breda!

LUFC

Mooi verslag. Heel uniek dit. Een land waar je normaal nooit zou komen, is juist leuk om te bezoeken. Is het misschien mogelijk dat je wat foto's van Yerevan zelf post of niet? Van de stad, hotel etc. Ben ik zelf ook altijd wel benieuwd naar.

LUFC

Had ik inderdaad gezien ja. Toen ik vorig jaar naar Litouwen ging, had ik er ook geen enkel beeld bij. Maar het bleek fantastisch te zijn. Helaas waren ze in Zweden mijn bagage vergeten (met camera oplader erin), dus heb ik vanaf vrijdag alleen foto's kunnen maken met de telefoon van een vriend maar heb daar toen ook een uitgebreid (foto)verslag van gemaakt. Stond toen destijds ook op een website (Yellow Green Army), maar bestaat vanaf dit jaar niet meer. Zijn leuke dingen om mee te maken zulke reizen.

cafebac

Citaat van: Breda op sep 05, 2012, 10:20:34
Dankje. Je vindt op de eerste pagina enkele foto's van het land. Jerevan is een vriendelijke en overzichtelijke stad. Het hotel waar ik zat was netjes en de bediening hoffelijk. Je hoeft niet te denken dat je in een derdewereldland zult belanden. De mensen zijn er trots op hun onafhankelijkheid, hun cultuur en hun geschiedenis en vertellen er graag over.

Ik ben een stukke verderop geweest net in Turkije bij Trabzon. Ook hier ontzettend vriendelijke, trotse mensen, maar wat een armoedige bedoeling zeg. Behalve het centrumpje kan de rest van de stad echt zo in een docu over derdewereldlanden. En dan heb ik nog niet eens de dorpen er omheen gezien...

LUFC

Voor Breda misschien wel interessant om te bekijken, een aflevering van 3 op reis in Armenië/Nagorno-Karabach:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1303934