Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Bloos

De laatste wedstrijden in de Premier League en League One en Two worden in het weekend van 8 mei gespeeld, zijn er al data bekend wanneer de play-offs worden gespeeld?

Joost

Citaat van: Bloos op mrt 10, 2010, 08:41:01
De laatste wedstrijden in de Premier League en League One en Two worden in het weekend van 8 mei gespeeld, zijn er al data bekend wanneer de play-offs worden gespeeld?

Nee, dat wordt vaak pas heel laat bekendgemaakt. Ik gok op midden april.

TeeZee

De play-off finals zijn al wel bekend, 22, 29 en 30 mei voor de championship, league one en league two resp.

De nieuwe fixtures komen trouwens op 17 juni en het nieuwe seizoen start op 7 augustus, met in de eerste week de eerste ronde van de League Cup. Voor wat het waard is.

Peenvogel

Sat or Sun 8 or 9 May The FA Trophy Final TBC TBC TBC
Sat or Sun 8 or 9 May The FA Vase Final TBC TBC TBC
Sat 15 May The FA Cup sponsored by E.ON Final* TBC TBC TBC
Sun 16 May Blue Square Premier Conference Play-Off Final* TBC TBC TBC
Sat 22 May The Coca Cola Championship Play-Off Final* TBC TBC T BC
Sat 29 May The Coca Cola League 1 Play-Off Final* TBC TBC TBC
Sun 30 May The Coca Cola League 2 Play-Off Final* TBC TBC TBC

HJanneman

Ik ga op 5 mei de Belgische Play-off 1 bezoeken, mooi in de meivakantie(en op bevrijdingsdag, maar ik ben geen festivalmens, dus dat ontvlucht ik): Club Brugge - Zulte Waregem

Louk

Ik heb kaarten besteld voor Inter - Chievo op 9 mei. Met een beetje geluk de kampioenswedstrijd...?1?

spons

Citaat van: Louk op mrt 29, 2010, 16:21:40
Ik heb kaarten besteld voor Inter - Chievo op 9 mei. Met een beetje geluk de kampioenswedstrijd...?1?

Ik heb kaarten besteld voor Chievo - Roma op 16 mei. Met een beetje geluk de kampioenswedstrijd...?1?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Louk

Citaat van: spons op mrt 29, 2010, 17:20:15
Ik heb kaarten besteld voor Chievo - Roma op 16 mei. Met een beetje geluk de kampioenswedstrijd...?1?

Zou ook kunnen !

Peenvogel


Hielke

Onlangs vroeg ik op dit forum hulp, om aan kaarten te komen voor Manchester United - Spurs of Villa - Birmingham. Via een connectie van Han heb ik toen twee kaarten voor de eerste wedstrijd toegezegd gekregen. Helaas is de wedstrijd in verband met CL verzet naar zaterdag, en stond op die dag al Everton - Fulham op het programma. Er bleek een goed alternatief. Dankzij mijn booking history heb ik zojuist twee kaarten kunnen bestellen voor The Second City Derby: Aston Villa - Birmingham City.

Het programma, zodoende:
24/04 Everton - Fulham
25/04 Aston Villa - Birmingham City

Voetbalhopper

Citaat van: spons op mrt 29, 2010, 17:20:15
Ik heb kaarten besteld voor Chievo - Roma op 16 mei. Met een beetje geluk de kampioenswedstrijd...?1?


Mag ik vragen waar jij die kaarten hebt besteld op de site van chievo zie ik niks staan...


spons

Citaat van: yesyes op apr 10, 2010, 16:08:12

Mag ik vragen waar jij die kaarten hebt besteld op de site van chievo zie ik niks staan...

sportsevents365, wilde niet wachten op de officiele kaartverkoop omdat ik ten eerste samen met mijn vader ga en dit bovendien pas een of twee weken voor de wedstrijd begint en als AS Roma dan nog steeds kampioenskansen heeft ( wat steeds waarschijnlijker wordt ) dan zijn ze vast niet meer zo makkelijk te krijgen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Voetbalhopper

Citaat van: spons op apr 11, 2010, 18:10:36
sportsevents365, wilde niet wachten op de officiele kaartverkoop omdat ik ten eerste samen met mijn vader ga en dit bovendien pas een of twee weken voor de wedstrijd begint en als AS Roma dan nog steeds kampioenskansen heeft ( wat steeds waarschijnlijker wordt ) dan zijn ze vast niet meer zo makkelijk te krijgen

Heb je 70 € per kaartje betaald ?!!

Dan wacht ik liever op de officiele verkoop. Dat mij te veel geld voor clubs waar ik niks mee heb

Joost

Citaat van: yesyes op apr 11, 2010, 18:20:33
Heb je 70 € per kaartje betaald ?!!

Dan wacht ik liever op de officiele verkoop. Dat mij te veel geld voor clubs waar ik niks mee heb
Ik heb ooit 83 euro betaald voor West Ham v Manchester City. Maar dat was de gewone prijs, voordat de pond zo zakte.

Voetbalhopper

Citaat van: Joost op apr 11, 2010, 18:59:44
Ik heb ooit 83 euro betaald voor West Ham v Manchester City. Maar dat was de gewone prijs, voordat de pond zo zakte.

En je bent geen fan van een van die clubs ?

wat die wedstrijd van chievo betreft,ik heb daar dan mijn vakantie geboekt dus dacht het mooi te combineren voor een normale prijs.voor 70 € kan ik ook een kaartje kopen voor AC Milan-Juve dat is voor mij het geld wel waard