Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Berend11

Citaat van: Freekos79 op sep 08, 2014, 22:00:06
Je zal gewoon kaarten kunnen kopen, hoeveel durf ik niet te zeggen. Ik denk dat arminia al lang bljj is als je er 10 wilt!

Ja dat zou je eigenlijk wel denken, ik zeg wel dat ze vrij moeten regelen en anders bestellen we wel in meerdere keren.

hgrm

De kans is groot dat als je de club belt (werkt vaak beter dan mailen) en uitlegt dat je met een groep uit Nederland wilt komen, ze je wel willen helpen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

GiertjeNL

Hoe groot is de kans op kaartjes voor 1. FC Köln - Borussia Dortmund?

ALenstra

Niet groot. Alvast kijken op de website van FC Köln hoe het zit met de voorverkoop. Eventueel contact opnemen met de FC Köln ticketing.

GiertjeNL

Citaat van: ALenstra op sep 16, 2014, 16:25:06
Niet groot. Alvast kijken op de website van FC Köln hoe het zit met de voorverkoop. Eventueel contact opnemen met de FC Köln ticketing.

Inderdaad... Kaartjes waren vandaag binnen 6 minuten uitverkocht...

AthleticHolanda

Mijn ervaring is dat er bij dat soort wedstrijden buiten het stadion altijd best wel wat aanbod is tegen normale prijzen.

rogo_breda

Even terugkomend op Dortmund II: op 25 oktober speelt Dortmund II om 14.00 tegen Hansa Rostock. Vervolgens om 15.30 speelt Dortmund I tegen Hannover. Lijkt me een mooie combi :)

Bossche Bol

Citaat van: rogo_breda op sep 22, 2014, 12:17:30
Even terugkomend op Dortmund II: op 25 oktober speelt Dortmund II om 14.00 tegen Hansa Rostock. Vervolgens om 15.30 speelt Dortmund I tegen Hannover. Lijkt me een mooie combi :)
BVB II-Hansa Rostock is op de 26e.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

rogo_breda

Zie het nu ook. Jammer maar wel logisch. Info op footballfans.eu klopt helaas niet.

Luccie

Aankomende zaterdag ga ik waarschijnlijk richting Duitsland.

Nu sta ik te twijfelen welke van de twee onderstaande wedstrijden ik wil bezoeken:

FC Köln II - Viktoria Köln (nummers 1 en 2 tegen elkaar en ook nog een uit dezelfde plaats)
Bayer Uerdingen - Wattenscheid 09 (aantrekkelijk stadion om eens te bezoeken, maar zal niet veel publiek aanwezig zijn)

Heeft iemand ervaring met het bezoeken van FC Köln II en is dat de moeite?

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de reactie(s)

hgrm

Ik denk dat het wat betreft Köln II wel één van de leukere wedstrijden is, maar het blijft natuurlijk wel een tweede team. Het Franz Kremer Stadion is ook wel OK.

Toch zou ik kiezen voor Uerdingen-Wattenscheid. Enerzijds omdat het toch 2 Traditionsvereine zijn, anderzijds omdat de Grotenburg gewoon een heel mooi stadion is.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Luccie

Dank voor jouw reactie; ik denk dat je inderdaad een punt hebt v.w.b. Uerdingen.

Ik heb nog een paar dagen om erover te denken, maar ik neig naar Uerdingen.

Terranova

Op zeker Uerdingen.

Ajacied


Zit een beetje hypothetische planningen te maken en heb daarbij mn oog laten vallen op FC Koln - Bayer Leverkusen.

Hoe groot is de kans dat ik voor die wedstrijd aan kaarten kom?

ALenstra

Niet zo groot. Wedstrijd is pas eind april dus exacte dag en tijd is nog lang niet bekend.