Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

TeeZee

Citaat van: Joost op mei 13, 2008, 11:05:37

Spotland
Dit moet haast wel de mooiste foto van Spotland zijn die ik ooit zag. Ik vraag me af van waaraf deze foto geschoten is.

Na een culinaire tussenstop gaat de fun gewoon verder op Edgeley Park alwaar Stockport County Wycombe Wanderers ontvangt. Ook deze fixture is zo goed als uitverkocht.

CiteerTwee revisits maar gek genoeg vind ik dat helemaal niet zo erg.
Dat hoef je verder niet uit te leggen, dit begrijpt iedereen meteen denk ik. Enjoy.

HJanneman

Aanstaande vrijdag vertrek ik als student aan de Lerarenopleiding Aardrijkskunde van het NHL(Noordelijke Hogeschool Leeuwarden) voor een excursie van een week naar Istanbul.
Nu is de competitie afgelopen, wat zeer spijtig is.
Erg veel informatie over play-offs kon ik wekenlang ook niet vinden, maar dan toch:

16.05 ----------------------------------------------------------------------
20:45 Eskişehirspor - Diyarbakır - @ İnönü, İstanbul (stadion van Besiktas)
18:00 Sakaryaspor - Boluspor - @ Ali Sami Yen, İstanbul (stadion van Galatasaray)

Dit zijn dus de halve finales van de play-offs om promotie naar de hoogste afdeling van Turkije, zeer interessant.
En aangezien dit de enige dag zonder programma is in onze excursieweek heb ik direct een mail naar mn medereizigers gestuurd(waar toch drie voetballiefhebbers bij zitten) of het niet leuk is om dit als invulling voor de eerste dag te gaan ondernemen.
Bovendien is een voetbalwedstrijd bezoeken in een ander land heel cultureel verantwoord(maar bovenal erg leuk)!

Ik kan niets vinden over de kaartverkoop van deze wedstrijden, dus we zullen er, als er wat animo voor is, op de bonnefooi heen gaan, want ik weet nu dat er wedstrijden zijn, maar nu stuit ik weer op de kaartverkoop.

Er is nog geen topic over Turkije, maar heeft iemand misschien toch nog een beetje info over kaartverkoop in Turkije(misschien via via eens gehoord)?

16-05-08 staat in mijn agenda en hopelijk kan ik jullie na mijn excursieweek verblijden met een verslag van één van eerder genoemde wedstrijden(na één van deze wedstrijden bezocht te hebben op de eerste avond van de week kan het vervolg van de week waarschijnlijk alleen maar tegenvallen, maar ach..), want zoals ik eerder al wist te melden ben ik wel een fan van een grimmige voetbalsfeer op zijn tijd, en volgens mij zit je dan in Turkije wel goed.


Rinus A.

Istanbul, daar woont die rare Gerrit....een voetbalgek die je op allerlei voetbalfora tegenkomt en waarvan je nooit echt wilt geloven dat het een echt persoon is. Geloof dat hij ook op Phoenix zit, wel erg behulpzaam met zaken als deze.

Er is 1 stadion in Istanbul waar ik met interesse naar heb zitte nkijken toen ik het tegenkwam: http://www.europlan-online.de/Tuerkei/Kasimpasa_Istanbul_Beyoglu/Kasimpasa_Genclik_Istanbul_Beyoglu.htm Lijkt me prachtig, zo aan de Bosporus met het geschal van de Blauwe Moskee op de achtergrond.

Een turkse wedstrijd zou ik ook graag eens meemaken. Als je al ziet hoe het er aan toegaat op een training van Besiktas.....hier heeft oud-Telstarspeler Baki Mercimek de eer om de fans te dirigeren tijdens de training, gebeurt ook vaak vooraf aan een wedstrijd: http://nl.youtube.com/watch?v=EzdfG6Xn2Uo

Stadionhopper

Citaat van: Dennis1981 op apr 26, 2008, 13:47:39

16 mei:   Amiens - FC Gueugnon (waarschijnlijk)
17 mei:   Lens - Bordeaux (waarschijnlijk)
18 mei:   FC Differdange - Swift Hesperange (waarschijnlijk)
24 mei:   1.FC Magdeburg - RW Essen



De plannen zijn iets gewijzigd:

16 mei:    Stade Reims - Nantes
17 mei:   Elversberg - FSV Frankfurt
   FC Metz - Le Mans
18 mei:   Differdange - Hesperange
24 mei:    FC Magdeburg - RW Essen
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

TeeZee

Geen play-off final voor mij, waarschijnlijk. Ik had mijn zinnen gezet op Bristol City v Hull City en logde vanochtend om 10 uur in op Ticketmaster, het moment waarop de general sale zou beginnen. Ik kwam in een wachtrij van 5 minuten en toen verschenen de gewenste 4 tickets op mijn scherm. Ik blij, ik dus proceeden naar de check out. Blijk ik twee opties te hebben qua verzending: 1) GB 2) Noord-Ierland. Ik wist dat er geen ticket collection op Wembley zelf zou zijn, maar had stiekem gehoopt op express mail to overseas. Niet dus.

Optie 2: Doncaster Rovers v Leeds United. Misschien nog wel meer om te watertanden. Morgen start daar de general sale van. Je moet daarvoor registreren op de website van het Keepmoat Stadium (Doncaster). Echter, de registratieoptie is gedisabled. Dat gaat 'm dus niet worden.

Het seizoen zit erop.

Denniz1974

Vooruitkijkend naar de voorbereiding op het nieuwe seizoen van Feyenoord, heb ik mijn oog laten vallen op een oefenpot in de buurt van het Oostenrijkse Innsbruck: Real Mallorca - Feyenoord op dinsdag 22 juli.

Moet op het werk én thuis dit nog wel allemaal in orde gaan krijgen; weet dus niet of het daadwerkelijk tot een wedstrijdbezoek gaat komen ...

Wordt het niets, dan wacht pas op 1 augustus a.s. m'n eerst volgende wedstrijd Celtic - Spurs en Feyenoord - Dortmund.

AthleticHolanda

Als ik morgen op tijd wakker wordt; Sportfreunde Siegen - SSV Reutlingen.

Zowel Reutlingen als Siegen moet winnen om zich voor de Dritten Liga te plaatsen. Als Reutlingen wint zijn ze zeker, als Siegen wint zijn ze afhankelijk van de Stuttgarter Kickers.

Overigens moet Siegen uiterlijk maandag met een half miljoen komen, anders is het bankroet heel dichtbij en spelen ze voorlopig sowieso niet in de Dritten Liga.


Sebastiaan_W

Citaat van: AthleticHolanda op mei 30, 2008, 21:42:44
Als ik morgen op tijd wakker wordt; Sportfreunde Siegen - SSV Reutlingen.

Zowel Reutlingen als Siegen moet winnen om zich voor de Dritten Liga te plaatsen. Als Reutlingen wint zijn ze zeker, als Siegen wint zijn ze afhankelijk van de Stuttgarter Kickers.

Overigens moet Siegen uiterlijk maandag met een half miljoen komen, anders is het bankroet heel dichtbij en spelen ze voorlopig sowieso niet in de Dritten Liga.



Naar deze wedstrijd had ik ook graag gewild, maar ik heb andere verplichtingen. Wordt overigens een mooie dag in de Regionalliga Nord en Süd!

Denniz1974

Citaat van: witte leeuw op mei 31, 2008, 07:20:27
Citaat van: AthleticHolanda op mei 30, 2008, 21:42:44
Als ik morgen op tijd wakker wordt; Sportfreunde Siegen - SSV Reutlingen.

Zowel Reutlingen als Siegen moet winnen om zich voor de Dritten Liga te plaatsen. Als Reutlingen wint zijn ze zeker, als Siegen wint zijn ze afhankelijk van de Stuttgarter Kickers.

Overigens moet Siegen uiterlijk maandag met een half miljoen komen, anders is het bankroet heel dichtbij en spelen ze voorlopig sowieso niet in de Dritten Liga.



Naar deze wedstrijd had ik ook graag gewild, maar ik heb andere verplichtingen. Wordt overigens een mooie dag in de Regionalliga Nord en Süd!

Sterker nog: het werd een historische dag.
Ik ben erg blij met de 3. Liga (al is dat hier wel off-topic)

Denniz1974

26 juli 2008 is de eerste speeldag van de 3. Liga in Duitsland.

Weet iemand wellicht wanneer de oosterburen met het speelschema zullen komen ?
Ik zit er aan te denken om juist op de allereerste speeldag ooit een wedstrijd te gaan bezoeken. Ik aas dan wel op Dusseldorf, Paderborn of Wuppertal als thuisspelende club, de rest vind ik net even iets te ver weg.

Zijn er nog meer groundhoppers die deze gedachte hebben ?

DENNIS

Pieros

Dat had ik niet, maar je brengt me wel op een idee. Mits er een leuke wedstrijd in de buurt is, zoals de door jou aangegeven clubs en mits ik niet op vakantie ben.

hgrm

Ik heb in Duitsland ook al een aantal fixtures aangekruisd, als ze een beetje gunstig gepland worden.
Als het effe kan wil ik een wedstrijd in het Stadion an der Grünewalder Strasse zien, zolang het nog kan. En verder de Saarderby Neunkirchen - Saarbrücken. En Essen-Münster is ook een kraker. Maar de Auftakt van de 3. Liga lijkt me ook heel leuk. Nu maar hopen op leuke fixtures op de openingsdag....Wuppertal-Düsseldorf bijvoorbeeld
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Citaat van: Denniz1974 op jun 10, 2008, 15:49:15
26 juli 2008 is de eerste speeldag van de 3. Liga in Duitsland.

Weet iemand wellicht wanneer de oosterburen met het speelschema zullen komen ?
Ik zit er aan te denken om juist op de allereerste speeldag ooit een wedstrijd te gaan bezoeken. Ik aas dan wel op Dusseldorf, Paderborn of Wuppertal als thuisspelende club, de rest vind ik net even iets te ver weg.

Zijn er nog meer groundhoppers die deze gedachte hebben ?

DENNIS

Ik hoop op Wuppertal of anders Werder Bremen II. Maar die periode ben ik ook ergens op vakantie...

Denniz1974

Bij het  "uitkiezen" van een wedstrijd let ik wel op de reistijd en reisafstand. Het leuke is dat de Dusseldorf, Paderborn en Wuppertal allemaal nog on-ontgonnen gebied voor me zijn, al heb ik het Rheinstadion en later de LTU-Arena al wel eens bezocht.

Paderborn heeft volgens mij een nieuwe bak neergezet, ben wel benieuwd, al vind ik het tegelijkertijd jammer dat ik het oude stadion heb gemist.

DENNIS

Joost

Citaat van: Denniz1974 op jun 10, 2008, 17:26:54
Bij het  "uitkiezen" van een wedstrijd let ik wel op de reistijd en reisafstand. Het leuke is dat de Dusseldorf, Paderborn en Wuppertal allemaal nog on-ontgonnen gebied voor me zijn, al heb ik het Rheinstadion en later de LTU-Arena al wel eens bezocht.

Paderborn heeft volgens mij een nieuwe bak neergezet, ben wel benieuwd, al vind ik het tegelijkertijd jammer dat ik het oude stadion heb gemist.

DENNIS

Volgens mij komt de eerste wedstrijd van de 3. Liga live op tv, dan zullen ze vast wel een interessante wedstrijd programmeren.

Dat nieuwe stadion van Paderborn, daar zijn ze al een tijd mee bezig en is dat niet stilgelegd twee jaar terug?