Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nik

Citaat van: San Paolo op jun 22, 2018, 12:42:29
Goede tip. Echter hebben wij de vlucht al geboekt dus zijn we aan bepaald weekend gebonden. Op zoek naar een andere optie denk ik of met laatste hoop op speeldag zelf een telefoontje plegen (niet geschoten altijd mis).

Op welk vliegveld vlieg je? En verblijf je in Bournemouth of ergens anders?

San Paolo

Citaat van: Nik op jun 22, 2018, 15:29:53
Op welk vliegveld vlieg je? En verblijf je in Bournemouth of ergens anders?

Bristol. Wij gingen eigenlijk uit van een wedstrijd van Rovers of City. Echter hebben ze besloten dat die het betreffende weekend beide uit spelen (hoe verzinnen ze het). Verblijf nog niet geregeld. Helaas spelen veel clubs uit 'de buurt' uit.

Saltacampos

Citaat van: Hugo op jun 22, 2018, 14:50:41
Waarschijnlijk zijn de meeste plaatsen bij Luton met restricted view ;-). Als je graag naar antieke stadions gaat krijg je dat genot er gratis bij.
Ik vind het niet erg om een beetje hinderlijk te moeten kijken, maar als ik niets zie, kan ik evengoed thuis blijven.
Over land and sea

Denniss

Citaat van: Saltacampos op jun 22, 2018, 11:02:55
We plannen op 11-8 naar Luton-Sunderland te gaan, nu vragen we ons af wat de plaatsen met restricted view zijn, kwestie van die te vermijden. Op het eerste zicht vind ik geen info daarover op de website van de club. Iemand die hier meer over weet ? Zijn er bijvoorbeeld tribunes zonder restricted view of moet je daar overal mee rekening houden op Kennilworth Road ?

Welke tribune wil je gaan zitten dan? Word vermeld en er zitten enkel een paar palen voor Op een paar plekken

ALenstra

Komt er inderdaad vaak op neer dat je tegen een paal aankijkt.

FCT1980

Als je bij Luton achter het goed gaat zitten (tegenover de away support) en dan kort aan het veld dan heb je goed zicht.
Bij bijna alle andere plekken heb je wel ergens een paal (of meer) voor je. Heerlijk die oude stadions.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ksclgiov282

Citaat van: Saltacampos op jun 22, 2018, 11:02:55
We plannen op 11-8 naar Luton-Sunderland te gaan, nu vragen we ons af wat de plaatsen met restricted view zijn, kwestie van die te vermijden. Op het eerste zicht vind ik geen info daarover op de website van de club. Iemand die hier meer over weet ? Zijn er bijvoorbeeld tribunes zonder restricted view of moet je daar overal mee rekening houden op Kennilworth Road ?

Zeker niet de hoofdtribune nemen dan, daar heb je een echt woud van palen en masten voor je behalve misschien als je op een van de eerste rijen zit. Kenilworth end is goed te doen, daar zaten wij. Maar wat een gave oude bak is dat, bezoeken zolang het nog kan!

Saltacampos

#2977
Bedankt voor de reacties allemaal, het is de North Stand achter het doel geworden; vrij dicht bij het veld, maar toch iets hoger, waar je geen palen hebt.
Kijk in elk geval uit naar dit stadion voor het vervangen wordt door een zoveelste modern zielloos stadion.
Over land and sea

ALenstra

Ik ben er geweest op een niet-wedstrijddag. Inderdaad een stokoude bak in een vervallen buurt. Nostalgie puur.

spons

Ik zou het uitvak aanbevelen vooral vanwege de ingang
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

BLC

Op 10 november is de Steel city derby bij Sheffield united thuis, hoe groot achten jullie de kans dat hier 2 kaartjes voor te krijgen zijn? Iemand ervaring hiermee of is dit een onmogelijke missie..

Nik

Citaat van: BLC op jun 24, 2018, 19:01:50
Op 10 november is de Steel city derby bij Sheffield united thuis, hoe groot achten jullie de kans dat hier 2 kaartjes voor te krijgen zijn? Iemand ervaring hiermee of is dit een onmogelijke missie..

Vorig jaar bij deze wedstrijd geweest. Je moest toen een Booking History hebben van minimaal 300 loyalty points. Mocht je tzt nog interesse hebben, kan ik je vast wel verder helpen.

Tribuneklanten

#2982
Iemand die toevallig weet hoe de ticketverkoop voor Watford - Crystal Palace geregeld gaat worden?

Booking History of membership?

Mocht iemand toevallig kunnen helpen, het gaat om 2 tickets.

Nik

Citaat van: Tribuneklanten op jun 25, 2018, 08:37:14
Iemand die toevallig weet hoe de ticketverkoop voor Watford - Crystal Palace geregeld gaat worden?

Booking History of membership?

Mocht iemand toevallig kunnen helpen, het gaat om 2 tickets.

Ik verwacht dat je voor Watford een membershipcard/booking history nodig hebt, maar hou even contact met ons wanneer de kaartverkoop start. Ik kan denk ik wel aan een Booking History komen , en anders kan ik met 100% zekerheid 2 kaarten kopen, alleen betaal je iets meer.

Hou me maar op de hoogte!

BLC

Oke dankjewel nik! Zal het onthouden als het zo ver is!