Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Terranova

Citaat van: De publiekswissel op apr 12, 2016, 14:53:03
Van het Parkstadion naar het klinische Veltins voor de Köhlenpott-derby. Via de link het verslag, illustratie en wat foto's:

http://www.depubliekswissel.com/#!K%C3%96HLENPOTTDERBY-IN-DE-STAD-VAN-DUIZEND-VUREN-FC-Schalke-04-Borussia-Dortmund/c112t/570cd0100cf2e66d024bb91d

Mooi zeg die tekeningen erbij!

Niels_Zitterd

Hierbij een impressie van de derby tussen Fortuna Sittard en MVV Maastricht. Slechts 3.813 toeschouwers waren getuige van een ontzettend armoedige wedstrijd.
Qua sfeer was het eveneens niet heel bijzonder. Fortuna supporters hadden een doek gemaakt geïnspireerd op superman ter ere van de Sittardse captain Janssen. In het uitvak was niets noemenswaardigs te zien voorafgaand aan de wedstrijd. Na een minuut of acht scoorde oud-Fortuna speler Nys de openingstreffer. Vlak voor rust kwam Fortuna via de Regt op gelijke hoogte uit een standaard situatie. Direct na rust scoorde MVV-er Verheydt de tweede Maastrichtse treffer. Fortuna probeerde nog op gelijke hoogte, echter de lat, paal en keeper van MVV voorkwamen deze gelijkmaker.
Na afloop van de wedstrijd was er nog heel even wat consternatie toen eveneens oud-Fortunees Guvenc een MVV vlag in de middencirkel plaatste. Deze vlag werd echter vlug weggehaald.

Resteren er nog wat foto's

01. Het stadion voorafgaand aan de wesdtrijd.


02. Het stadion voorafgaand aan de wesdtrijd.


03. Sfeeractie


04. Wedstrijd moment


05. Publiek


06. Wedstrijd moment


07. Wedstrijd moment


08. Wedstrijd moment


09. Teleurstelling na afloop.


10. Teleurstelling na afloop.


11. Teleurstelling na afloop.



FCT1980

Citaat van: De publiekswissel op apr 12, 2016, 14:53:03
Van het Parkstadion naar het klinische Veltins voor de Köhlenpott-derby. Via de link het verslag, illustratie en wat foto's:

http://www.depubliekswissel.com/#!K%C3%96HLENPOTTDERBY-IN-DE-STAD-VAN-DUIZEND-VUREN-FC-Schalke-04-Borussia-Dortmund/c112t/570cd0100cf2e66d024bb91d

Mooi verslag en zeker de tekening van het Parkstadion. Je broek valt sowieso niet op bij Schalke. Moet je eens zien hoe die lui er zelf bij lopen ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

De publiekswissel

Citaat van: FCT1980 op apr 12, 2016, 22:08:47
Mooi verslag en zeker de tekening van het Parkstadion. Je broek valt sowieso niet op bij Schalke. Moet je eens zien hoe die lui er zelf bij lopen ;)

Thanks allen voor de positieve reacties. Ja, en dan ook nog een prachtig spijkerjasje aan. ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Koning Kriel

Zelden zo'n inspiratieloos potje voetbal gezien als gisteren bij Willem II. Na het puntje van Excelsior zijn we nu eigenlijk al gedegradeerd. Mocht pak en beet Almere city of MVV het niet afmaken in de eerste ronde dan is het waarschijnlijk nac dat de eer krijgt en dat is precies wat niet mag gebeuren, het worden nog een paar zware weken.

spons

Citaat van: Koning Kriel op apr 18, 2016, 08:25:33
Zelden zo'n inspiratieloos potje voetbal gezien als gisteren bij Willem II. Na het puntje van Excelsior zijn we nu eigenlijk al gedegradeerd. Mocht pak en beet Almere city of MVV het niet afmaken in de eerste ronde dan is het waarschijnlijk nac dat de eer krijgt en dat is precies wat niet mag gebeuren, het worden nog een paar zware weken.

Als Willem II gewoon zo speelt als in de eerste helft tegen Twente dan moeten ze er in de play offs toch moeiteloos in kunnen blijven.

Denk overigens nog steeds dat Willem II 15e wordt en Excelsior 16e
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koning Kriel

Citaat van: spons op apr 18, 2016, 09:10:48
Als Willem II gewoon zo speelt als in de eerste helft tegen Twente dan moeten ze er in de play offs toch moeiteloos in kunnen blijven.

Denk overigens nog steeds dat Willem II 15e wordt en Excelsior 16e

We hebben een trainer die weggaat en ruzie heeft met het bestuur, die trainer moet zijn spelers motiveren en dat lukt totaal niet. Daarnaast houdt die trainer vast aan een tactiek waar hij niet de juiste spelers voor heeft en blijft hij een aantal spelers opstellen die al sinds januari niet meer presteren (waarschijnlijk vanwege zijn ruzie met het bestuur en het perse gelijk willen krijgen). Het enige wat ons nog kan redden is het ontslaan van de trainer en snel iemand anders voor de groep zetten.

Niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen want ik ben normaal altijd een van de laatste die roept dat de trainer er uit moet en Streppel heeft veel goeds voor de club gedaan maar de koek is gewoon helemaal op. Hij blijft maar op dezelfde manier doorgaan terwijl iedereen ziet dat die manier niet werkt.

Tegen Twente hadden we gewoon het geluk dat we na 13 seconden voor stonden en dat er ineens wat vertrouwen in de ploeg kwam, na de 2-1 was dat vertrouwen weer weg en leek het meteen weer nergens op.

rogo_breda

Citaat van: Koning Kriel op apr 18, 2016, 08:25:33
Zelden zo'n inspiratieloos potje voetbal gezien als gisteren bij Willem II. Na het puntje van Excelsior zijn we nu eigenlijk al gedegradeerd. Mocht pak en beet Almere city of MVV het niet afmaken in de eerste ronde dan is het waarschijnlijk nac dat de eer krijgt en dat is precies wat niet mag gebeuren, het worden nog een paar zware weken.
Grappig, de meeste NAC fans spelen ook niet graag tegen Willem II in de nacompetitie. Om dezelfde reden dat als het misgaat, de klap extra hard aankomt. Het huidige Willem II schat ik toch net wat hoger in dan het huidige NAC, in de samenvattingen ziet het er nog redelijk uit al missen ze wel erg veel kansen en hebben ze geen zelfvertrouwen. En Falkenburg is natuurlijk inmiddels wel een expert in degraderen ;)

Joost

Citaat van: Koning Kriel op apr 18, 2016, 09:28:14
We hebben een trainer die weggaat en ruzie heeft met het bestuur, die trainer moet zijn spelers motiveren en dat lukt totaal niet. Daarnaast houdt die trainer vast aan een tactiek waar hij niet de juiste spelers voor heeft en blijft hij een aantal spelers opstellen die al sinds januari niet meer presteren (waarschijnlijk vanwege zijn ruzie met het bestuur en het perse gelijk willen krijgen). Het enige wat ons nog kan redden is het ontslaan van de trainer en snel iemand anders voor de groep zetten.

Niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen want ik ben normaal altijd een van de laatste die roept dat de trainer er uit moet en Streppel heeft veel goeds voor de club gedaan maar de koek is gewoon helemaal op. Hij blijft maar op dezelfde manier doorgaan terwijl iedereen ziet dat die manier niet werkt.

Tegen Twente hadden we gewoon het geluk dat we na 13 seconden voor stonden en dat er ineens wat vertrouwen in de ploeg kwam, na de 2-1 was dat vertrouwen weer weg en leek het meteen weer nergens op.

En toch kijk ik nog altijd angstig naar beneden. Ik zie jullie zomaar een keer winnen en dan kan het op die laatste wedstrijd aankomen.

kazimkazim

Citaat van: kazimkazim op okt 29, 2015, 00:13:17
Sorry, ben met twee mogelijkheden bezig geweest: maart en april. In april wordt de derby van Tirana weer gespeeld (30-4), voordeel van de dubbele competetie ;) Deze trip wordt trouwens zeker niet alleen maar voetbal hoor. Een backpacktrip met een paar leuke wedstrijden. Ik probeer de trip 3 weekenden te laten duren, waarbij ik zorg dat ik in het weekend van de 24e in Bosnië ben, het weekend van de 30e in Albanië en het weekend ervoor of erna in Kroatie, Servië of Macedonië.

Bedankt voor de tip van de derby van Mostar!

Uiteindelijk wordt het:
23-4 Olimpic Sarajevo-Sloboda Tuzla (ovb)
24-4 FK Sarajevo-Zeljeznicar
Beiden met de Publiekswissel

30-4 of 01-5 Teuta Durres-FK Tirana of Partizan Tirana-Terbuni Puke

Het programma in Albanië is tussendoor weer eens omgegooid waardoor de derby tussen FK Tirana en Partizan Tirana verschoven is naar 4 mei. Ik ga het liefst naar Teuta Durres omdat ik al eerder bij Partizan Tirana ben geweest, maar alles hangt af van de uiteindelijke vaststelling van de wedstrijden.

Niels_Zitterd

Gisteren was de laatste competitie wedstrijd van het seizoen in Sittard. Een dramatisch jaar werd in stijl afgesloten. Voor slecht 1.666 toeschouwers wonnen de Eagles met 0-1. Rest er nog één competitie wedstrijd dit seizoen. Een lange verplaatsing naar Emmen. Daarna wordt het weer billenknijpen. Wat gaat er de komende maanden in Sittard gebeuren? Geen idee!?!

Resten er nog wat foto's van gisteren.

01 Er was een sfeeractie voor deze laatste thuiswedstrijd.


02 Er was een sfeeractie voor deze laatste thuiswedstrijd.


03 Er was een sfeeractie voor deze laatste thuiswedstrijd.


04 De Eagles verzorgden ook wat rook.


05 Wedstrijd moment


06 Het ging er soms fel aan toe.


07 Het ging er soms fel aan toe.


08 Het ging er soms fel aan toe.


09 Hopen op een goede afloop.


10


FCT1980

Hopelijk blijft Fortuna bestaan. Deze club hoort in het betaalde voetbal. Succes!!!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Niels_Zitterd

Merci. Twente zit de komende maanden waarschijnlijk ook in de rats. Is er al wat meer bekend over het traject dat de KNVB wil gaan volgen na de laatste competitie wedstrijd?

ALenstra

Als ik het goed heb zal op 9 mei de beslissing genomen worden door de KNVB. Ik dacht ook dat FC Twente voor 1 mei een akkoord moet hebben bereikt met schuldeisers om sowieso een kans te maken.

Niels_Zitterd

Dat klinkt heel bekend... Het gaat weer een lange zomer worden.