Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

King Nothing

Ben een beetje Rowwen Heze fan ;) Kan ik niet te hard zeggen als die-hard metalfan hehe.

Die tekst is gewoon waarheid, Heilige Anthonius is gewoon een geweldig nummer.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

hgrm

wat zijn we weer bijdehand.....leraar zeker!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Laurens Jobse

Citaat van: King Nothing op mei 17, 2009, 23:20:38
Ik kan dus beter gaan gokken om meerdere CC's aan te gaan schaffen. Ik ben voornemens komend seizoen de laatste 5 stadions die nog op mijn lijst missen in het NL profvoetbal te bezoeken (AZ, NAC, NEC, FC Twente en Willem II) en buiten FC Twente ken ik niemand die een (S)CC van één van de genoemde clubs bezit. Ga dan maar proberen om die gewoon aan te vragen.

Groningen is ws al opgelost dankzij een vage kennis die wel eens bij Groningen komt en een CC heeft.

Wij hebben met een groep uit Zeeland seizoenskaarten voor NAC. Bijna elke keer is er wel iemand die door omstandigheden niet kan. Dus je zou evt best een keer meekunnen op een SCC van ons. wij hebben seizoenskaarten op Vak G en GG. Je hebt daar geen vaste plekken en dus vrije keuze waar je wilt zitten/staan. Tegen de lange zijde aanzitten of op de stavakken tegen het uitvak aan.

Tevens zal het me ook niet verbazen als volgend jaar niet het hele stadion uitverkocht is met SCC-houder (zoals afgelopen seizoen). Dus dan zijn er waarschijnlijk ook wel losse kaarten te kopen op andere vakken met me SCC.

Je geeft maar een gil mocht je interesse hebben.

Finniemc

Het jammere aan heel het clubcardgegeven is dat je als groundhopper het niet makkelijk hebt om in Nederland aan kaarten te geraken.
Ik was graag naar Roda-Dordrecht gegaan maar kreeg te horen dat ik zonder clubcard geen kans had om binnen te geraken.
Ik kan me niet voorstellen dat dit een ongelooflijke risicowedstrijd was of wel?

Stadionhopper

Citaat van: Finniemc op jun 13, 2009, 09:01:20
Het jammere aan heel het clubcardgegeven is dat je als groundhopper het niet makkelijk hebt om in Nederland aan kaarten te geraken.
Ik was graag naar Roda-Dordrecht gegaan maar kreeg te horen dat ik zonder clubcard geen kans had om binnen te geraken.
Ik kan me niet voorstellen dat dit een ongelooflijke risicowedstrijd was of wel?

Bij Roda JC is bij elke wedstrijd een clubcardverplichting. Ongeacht of het tegen Dordrecht of tegen Feyenoord is. Heb er in het verleden ook enkele mails heengestuurd en heb gemerkt als je met een meer dringende toon een mail stuurt ze wel bereid zijn om een kaartje aan de kant te leggen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Finniemc op jun 13, 2009, 09:01:20
Het jammere aan heel het clubcardgegeven is dat je als groundhopper het niet makkelijk hebt om in Nederland aan kaarten te geraken.
Ik was graag naar Roda-Dordrecht gegaan maar kreeg te horen dat ik zonder clubcard geen kans had om binnen te geraken.
Ik kan me niet voorstellen dat dit een ongelooflijke risicowedstrijd was of wel?

Nee het was geen risicowedstrijd maar er was wel grote belangstelling dus vandaar dat ze je waarschijnlijk met een kluitje in het riet gestuurd hebben. Was je gewoon voor de wedstrijd naar het stadion gegaan kon je zo een kaartje kopen.

Laurens Jobse

Ik ben nog een leek in het bezoeken van buitenlandse wedstrijden en ticketing aldaar. Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen / advies geven.

Ik wil graag 16 September de wedstrijd Standard Luik - Arsenal bezoeken. Hoe kan ik aan kaarten komen? Ik heb veel lopen zoeken op internet, maar daar wordt gesproken over abonnementen ( neem aan Bels voor Seizoenskaart ) e.d.

Op internet vind ik kaarten pas vanaf € 265,00, Wat natuurlijk een belachelijke prijs is.

Wie o wie wilt mij advies geven.


Laurens,

Joost

Voor de wedstrijd rond het stadion gaan lopen zoeken.

Nadat de seizoenkaarthouders hun plekjes hebben kunnen kopen zal Standard waarschijnlijk alle kaarten verdelen onder de talloze fanclubs. Die zullen hun laatste kaartjes rond het stadion van de hand doen.

Vaig

Toevallig heeft mij neefje deze week kaarten gekocht voor de CL. Hij had het erover dat je alleen maar een passe partouts kon aanschaffen. Kost 105 euro ofzo. Hij heeft verder geen enkele binding met de club, dus in principe zijn ze makkelijk te verkrijgen.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Gert

Het is nog ver weg, maar het laatste weekend van november zit ik in het noordwesten van Engeland. zondag 29 november staan oa Wolves-Birmingham City, Blackpool - Preston North End en Everton - Liverpool op het programma. Alledrie prachtige derbies, maar waarschijnlijk alledrie moeilijk mbt tickets.

Nog aanraders mbt het verkrijgen van kaarten voor een van deze 3 wedstrijden (met een voorkeur voor de het potje op Goodison Park...)? Alvast bedankt.

wekke

Citaat van: Laurens Jobse op sep 06, 2009, 11:48:23
Ik ben nog een leek in het bezoeken van buitenlandse wedstrijden en ticketing aldaar. Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen / advies geven.

Ik wil graag 16 September de wedstrijd Standard Luik - Arsenal bezoeken. Hoe kan ik aan kaarten komen? Ik heb veel lopen zoeken op internet, maar daar wordt gesproken over abonnementen ( neem aan Bels voor Seizoenskaart ) e.d.

Op internet vind ik kaarten pas vanaf € 265,00, Wat natuurlijk een belachelijke prijs is.

Wie o wie wilt mij advies geven.


Laurens,

Ik had voor een kaartje voor de wedstrijd Standard-Arsenal een mailtje gestuurd naar hen en kreeg volgend antwoord:

Bonjour,

Nous ne vendons pas de places pour un seul match.  Nous ne vendons que des mini-abonnements pour les trois matches.
Salutations,

Je bent dus verplicht om een mini-abonnement voor alle drie de wedstrijden te nemen.

Houseman

Iemand met een gouden tip om aan kaarten voor Eagles - Cambuur te komen?

Hugo

Citaat van: Houseman op okt 05, 2009, 13:39:05
Iemand met een gouden tip om aan kaarten voor Eagles - Cambuur te komen?

Ga naar Leeuwarden en stap daar in de combibus.

Houseman

Ik wilde er nog een disclaimer bij zetten in de trant van 'niet in het uitvak' maar ik dacht nee, die inkopper zal hij vast niet maken.. ;-)

Hugo

Citaat van: Houseman op okt 05, 2009, 14:31:03
Ik wilde er nog een disclaimer bij zetten in de trant van 'niet in het uitvak' maar ik dacht nee, die inkopper zal hij vast niet maken.. ;-)

Sorry, ik kon um niet laten liggen.