Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Sebastiaan_W


Footballfrans

Citaat van: Han op okt 06, 2009, 23:27:10
Vraag van nieuw forumlid de-robin verplaatst naar het geeigende topic.


Hallo iedereen, ik ben hier nieuw op dit nieuwe forum en heb meteen een vraag voor jullie:

Ik zou graag rond de tijd van boxing day naar London gaan en wat voetbalmatchen meepikken (Premier league en Championship) maar is het eigenlijk mogelijk om op de dag van de match naar het stadion te trekken van een van de Londense ploegen en daar tickets te kopen? Of is het altijd uitverkocht? En hoe kan je vanuit België nog aan tickets geraken voor Engelse ploegen?

Bedankt op voorhand

In 2007 ben ik naar Chelsea-FC Porto geweest. De wedstrijd was stijf uitverkocht maar toch geprobeerd aan de kassa. Na enig doorzeuren bleek dat ze nog tickets hadden met een 'limited view'. Dat vertellen ze je niet spontaan. Die waren goedkoper maar je weet dan niet zeker of je veel kan zien. We hebben de gok genomen tot ons grote plezier. Het enige wat we niet konden zien was de linkercornervlag. Daar miste we niet veel aan. Voor de rest hadden we perfect zicht hoog bovenin ter hoogte van de middenlijn. Dus je kan dit voor Chelsea altijd proberen.

Manchester United - Chelsea in 2006 gezien door 5 minuten voor tijd een kaart op de zwarte markt te kopen voor dubbele tarief. Ze hebben daar een ticket office waar de niet opgehaalde kaarten een half uur voor aanvang worden verkocht. Als je vroeg in de rij gaat staan heb je een goede kans. Je moet dan wel een beetje geluk hebben. Ik had mazzel dat iemand daar een extra kaaertje kocht die ik kon overnemen.

Verder vooraf via internet kaarten besteld bij West Ham, Fulham & Bolton. Dat is geen probleem.
Tenslotte kun je bij http://www.dfdsseaways.nl/ reisjes naar Newcastle en Sunderland boeken.

Daniel

Op 7 november ga ik met twee vrienden naar Gladbach. Nu is mijn vraag of iemand weet hoe de ticketing daar werkt. Ik kan via internet heel makkelijk 3 kaarten kopen. Er staat bij dat ze per post verstuurd worden, maar dit duurt 7 werkdagen en de wedstrijd is volgende week al. Iemand ervaringen met Gladbach?
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

Joost

Citaat van: Daniel op okt 28, 2009, 16:24:02
Op 7 november ga ik met twee vrienden naar Gladbach. Nu is mijn vraag of iemand weet hoe de ticketing daar werkt. Ik kan via internet heel makkelijk 3 kaarten kopen. Er staat bij dat ze per post verstuurd worden, maar dit duurt 7 werkdagen en de wedstrijd is volgende week al. Iemand ervaringen met Gladbach?
Er is een speciaal topic voor zulke vragen. Naar alle waarschijnlijkheid zullen ze je kaartjes daar achterhouden en kun je ze daar afhalen. Je kunt voor de zekerheid ook mailen en wat effectiever is; bellen.

Hugo

Waarom niet gewoon op dag wedstrijd kaartje kopen? Dit lijkt mij een wedstrijd die niet zo snel uitverkoopt.

Niels_Zitterd

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje geregistreerd maar door wat zaken er nog niet aan toe gekomen om me te mengen in de topics op het forum.

Maar goed dat moet er toch van komen en ik zit met een vraag dus nu lijkt me wel een goed moment.

28-11 ga ik naar BMG - Schalke.
Hoe zit het daar met toeganscontrole en dan met name het beleid richting camera's?
Gewoonlijk neem ik mijn digitale spiegel reflex camera mee maar daar wordt bij steeds meer clubs moeilijk over gedaan.
En ik wil wat dat betreft niet voor verassingen komen te staan.

Alvast bedankt voor de reacties.

monti

Ik wil graag naar West Ham United-Chelsea op 20 december. Aangezien het een derby is zal ik zeker weinig kans maken op een general sale?
Hoe zit het met een membership en hoeveel kaarten kun je hierop krijgen? Zijn er nog andere enigzins betaalbare manieren om aan kaarten te komen?  Alvast bedankt voor jullie hulp

Laurens Jobse

Vanavond speelt KSK Beveren thuis tegen RFC Doornik en het lijkt mij een mooie match om in de interlandweekend te bezoeken. Nu wou ik contact opnemen met Secretariaat of Ticketing, maar die blijken om 12.00 uur te stoppen met werken op de zaterdag.

Weet iemand of KSK Beveren gewoon kaartverkoop heeft aan het loket/stadion? en of er clubkaartverplichtingen zijn. Kan er namelijk niks van vinden op het internet.

Alvast bedankt.

Laurens (beginnend groundhopper)

Stadionhopper

De clubcard is volgens mij al lang afgeschaft in Belgie. Je kunt in Beveren gewoon een kaartje kopen aan de kassa. Ben er zelf enkele jaren geleden geweest tegen Lierse SK in de Eerste Klasse en toen was dit ook geen probleem.
Trouwens Freethiel is een erg leuk en fraai stadion!
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

3434

In België bestaat geen clubcard. Overal kan je een kaartje kopen aan de kassa. Enkel bij onderlinge toppers zoals Brugge-RSCA kan je best op voorhand een ticket kopen.

Voor al de andere matchen is er geen enkel probleem, in 2de klasse of lager al helemaal niet.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

wekke

Citaat van: 3434 op nov 14, 2009, 13:39:23
In België bestaat geen clubcard. Overal kan je een kaartje kopen aan de kassa. Enkel bij onderlinge toppers zoals Brugge-RSCA kan je best op voorhand een ticket kopen.

Voor al de andere matchen is er geen enkel probleem, in 2de klasse of lager al helemaal niet.

In tweedeklasse zijn er bij sommige weldegelijk ticketmoeilijkheden. Oa. bij wedstrijden zoals Lierse-Antwerp en Turnhout-Lierse zijn de loketten op wedstrijddagen gesloten.

3434

Citaat van: wekke op nov 14, 2009, 18:12:14
In tweedeklasse zijn er bij sommige weldegelijk ticketmoeilijkheden. Oa. bij wedstrijden zoals Lierse-Antwerp en Turnhout-Lierse zijn de loketten op wedstrijddagen gesloten.

Omdat Turnhout-Lierse nu een uniek geval is. Van vrienden naar vijanden, het zal ook maar 1x zo 'gespannen' zijn.  Overal waar Antwerp komt is het inderdaad een stuk drukker, al is het nu met die tegenvallende resultaten wat minder.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

FSC_87

Weet iemand van jullie hoe het zitten met kaarten voor Sint Truiden - Standard Luik?

Op ticketingonline.be staat dat het enkel mogelijk is om kaarten te kopen aan de kassa. Echter als ik op de site van Sint Truiden kijk dan staat er dat er kaarten in de voorverkoop enkel verkocht worden aan abonnementhouders. Is er dan toch nog vrije verkoop op de wedstrijddag zelf?

Joost

Ik heb destijds zelfs voor de derby tegen Racing Genk via ticketingonline besteld, merkwaardig dat dat nu niet gaat. Als ik jou was zou ik gewoon eens een belletje doen.

Han

Citaat van: monti op nov 12, 2009, 22:02:09
Ik wil graag naar West Ham United-Chelsea op 20 december. Aangezien het een derby is zal ik zeker weinig kans maken op een general sale?
Hoe zit het met een membership en hoeveel kaarten kun je hierop krijgen? Zijn er nog andere enigzins betaalbare manieren om aan kaarten te komen?  Alvast bedankt voor jullie hulp


Betrouwbare adviezen over kaartverkoop bij WHU zijn in dit topic met regelmaat de revue gepasseerd; ik reik jou de suggestie aan om dit topic vanaf het begin eigen te maken en te verkennen om doublures te voorkomen.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed