Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Victor Charlie Hotel

Citaat van: jona93 op okt 17, 2012, 12:03:51
Een kameraad van mij gaat ook naar deze wedstrijd hij heeft zijn tickets wel al gekocht in voorverkoop.

Heren, heb vanochtend een bliksembezoek gebracht aan het secretariaat van KV Mechelen, want gisteravond laat/vanochtend heel vroeg las ik toevallig op de site van de club dat er wel voorverkoop is, maar alleen aan het stadion en niet online, ook niet aan de kassa op de wedstrijddag zelf. Had vandaag een vrije dag, dus ik ben ze maar zelf gaan halen. Desondanks heel erg bedankt voor jullie reacties.

Sander11

Iemand enig idee hoeveel weken kaartverkoop van AC Milan start via Mpestero?
HEYA DEN BOSCH!

Victor Charlie Hotel

Is het niet eenvoudiger via www.acmilan.com, rechtsbovenin de taal op Engels zetten? Milan-Genoa, Milan-Malaga en Milan-Juve worden al aangeboden.

Sander11

Citaat van: Victor Charlie Hotel op okt 23, 2012, 22:49:09
Is het niet eenvoudiger via www.acmilan.com, rechtsbovenin de taal op Engels zetten? Milan-Genoa, Milan-Malaga en Milan-Juve worden al aangeboden.

Veel eenvoudiger...maar zolang ik daar geen Kaart heb kan ik ook nog niet kopen
HEYA DEN BOSCH!

FCT1980

Iemand een idee of je bij Europese wedstrijden van Hannover kaarten aan de kassa kunt kopen?
Kan op de website van de club geen kaarten vinden voor de wedstrijd tegen FC Twente.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Er staat inderdaad helemaal niks in over kaartverkoop voor de de wedstrijd tegen FC Twente. Zou me niet verbazen als Twente en Hannover afspraken maken over de kaartverkoop waardoor er op de dag van de wedstrijd geen kaartverkoop is voor uitfans.

FCT1980

Denk dat we binnenkort gewoon een thuiswedstrijdje van Hannover mee pakken en dan gelijk kaarten halen voor onze eigen uitwedstrijd daar.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op okt 25, 2012, 12:22:04
Denk dat we binnenkort gewoon een thuiswedstrijdje van Hannover mee pakken en dan gelijk kaarten halen voor onze eigen uitwedstrijd daar.

Ik ben a.s. zondag bij Hannover - Borussia Monchengladbach, ik zou wel voor je kunnen kijken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Zou mooi zijn als je even voor me wilt vragen hoe het zit. Misschien is er op de wedstrijddag wel kassaverkoop?
Wel je Hannoversjaal omdoen, dan krijg je een eerlijk antwoord :-)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op okt 25, 2012, 14:43:29
Zou mooi zijn als je even voor me wilt vragen hoe het zit. Misschien is er op de wedstrijddag wel kassaverkoop?
Wel je Hannoversjaal omdoen, dan krijg je een eerlijk antwoord :-)

Ik heb geen Hannover sjaal en ben ook niet van plan er eentje te kopen.

Er zijn al kaarten te koop want op eBay Duisland worden ze al aangeboden ( met foto )

Ik zou eventueel kaarten voor je mee kunnen nemen als er verkoop is, ben volgende week toch in Enschede voor Twente - Feyenoord
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Heb je een pm gestuurd Spons.

Maak graag gebruik van je aanbod.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FC_Emmen

Rond de kerst ben ik in Londen, iemand een aanbeveling waar je een (leuke) match kunt zien voor niet heel veel geld. Heb geen zin om naar Arsenal te gaan voor 80 pond ofzo
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

hgrm

Wat is rond de kerst?

Op 26/12, 29/12, 30/12 en 1/1 en 2/1 spelen er profclubs thuis. Niet iedere club is zo duur als Arsenal; zeker in de lagere divisies kun je ook voor democratischere prijzen terecht.

26/12 spelen Wimbledon, Dag&Red, Leyton, Charlton, Arsenal, Fulham en QPR thuis

29/12 spelen Wimbledon, Dag&Red, Leyton, Charlton, Fulham en Arsenal thuis

30/12 speelt QPR thuis

1/1 spelen Barnet, Brentford, Watford, Palace, Millwall, Tottenham en West Ham thuis

2/1 speelt Chelsea thuis.

Dus vrij veel keuze.

In de lagere regionen (Conference National en South) kun je helemaal voor wènag terecht:

26/12: Dartford, Luton, Hayes, Sutton

29/12: Dartford, Luton, Hayes, Sutton

1/1: Boreham, Bromley
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FCT1980

CAFC en CPFC vond ik zelf het leukst.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FC_Emmen

Citaat van: hgrm op okt 28, 2012, 17:32:55
Wat is rond de kerst?

Rond de 21e vertrekken we als het goed is tot de 27e of 28e.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'