Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Citaat van: kufo op jan 10, 2014, 15:44:44
zijn er mensen die ervaring hebben met het regelen van kaarten voor de wedstrijd. Preussen Munster tegen Vfl Osnabruck. zou deze wedstrijd graag eens willen bezoeken

Kaarten zijn makkelijk, even in de gaten houden wanneer de verkoop begint en op het gemak je kaarten bestellen.
Niet wachten tot een paar dagen voor de wedstrijd, want dan ben je dus te laat.
Kaarten worden niet opgestuurd naar NL, maar je haalt ze op bij het stadion op de wedstrijddag.

kufo

oke, bedankt voor de reactie en ik zal het in de gaten houden

GiovanniVVV

Beste leden,

Ik ben nieuw op dit forum, en heb een vraag over tickets kopen voor een wedstrijd van Standard Luik.
Kun je bij de kassa van het stadion daar gewoon een kaartje kopen, of heb je daar een clubcard etc. voor nodig?

Bedankt!

jona93

Citaat van: GiovanniVVV op jan 10, 2014, 18:08:50
Beste leden,

Ik ben nieuw op dit forum, en heb een vraag over tickets kopen voor een wedstrijd van Standard Luik.
Kun je bij de kassa van het stadion daar gewoon een kaartje kopen, of heb je daar een clubcard etc. voor nodig?

Bedankt!

Gewoon een mailtje sturen met keuze vak geld overmaken en tickets liggen enkele dagen later in de brieven bus. Staat hier nochtans enkele pagina's eerder
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

voetbalfan

Citaat van: GiovanniVVV op jan 10, 2014, 18:08:50
Beste leden,

Ik ben nieuw op dit forum, en heb een vraag over tickets kopen voor een wedstrijd van Standard Luik.
Kun je bij de kassa van het stadion daar gewoon een kaartje kopen, of heb je daar een clubcard etc. voor nodig?

Bedankt!

Afhankelijk van welke wedstrijd je wil bezoeken kan je op de wedstrijddag een ticket kopen (uitgezonderd Club Brugge, Anderlecht en Genk). Clubcards zijn in België niet actief.

Je had natuurlijk ook gewoon simpel in de zoekfunctie iets kunnen ingeven waardoor je het antwoord zo ook zou verkrijgen.

Terranova

Citaat van: GiovanniVVV op jan 10, 2014, 18:08:50
Beste leden,

Ik ben nieuw op dit forum, en heb een vraag over tickets kopen voor een wedstrijd van Standard Luik.
Kun je bij de kassa van het stadion daar gewoon een kaartje kopen, of heb je daar een clubcard etc. voor nodig?

Bedankt!

Ik ben vorig jaar rond deze periode naar Luik - Kortrijk geweest. Uiteindelijk gewoon kaarten bij de kassa gekocht, maar kan me herinneren dat ze moeilijk deden om het een of ander. Kan me alleen niet meer precies herinneren waarom. Die dat was het echt -10 ofzo gevoelstemperatuur, maar die eet en drinktentjes in die straat langs het stadion maakten alles goed. Geweldig! Gewoon in een garage een staantafel plaatsen en bier verkopen. Mooi, moet er nog eens terug met beter weer.

Voetbalman

Vrienden van mij willen graag een wedstrijd van Napoli bijwonen. Hun voorkeur gaat uit naar Napoli vs AS Roma op 9 maart, of de laatste wedstrijd van de competitie Napoli vs Hellas Verona. Om de extra kosten van Viagogo te vermijden, ben ik naar alternatieven op zoek voor hen. Ik heb contact gezocht met de Londense supportersclub van Napoli, maar nog geen antwoord totnogtoe.

Zijn er tips voor de Napolitaanse ticketing?

Bedankt!

ALenstra

Contact opnemen met de ticketing van Napoli.

AthleticHolanda

Kan je niet gewoon aan het stadion kaartjes kopen bij Napoli? Heb het daar nog nooit uitverkocht gezien...

Hugo

Citaat van: Freebird op jan 18, 2014, 18:47:21
Vrienden van mij willen graag een wedstrijd van Napoli bijwonen. Hun voorkeur gaat uit naar Napoli vs AS Roma op 9 maart, of de laatste wedstrijd van de competitie Napoli vs Hellas Verona. Om de extra kosten van Viagogo te vermijden, ben ik naar alternatieven op zoek voor hen. Ik heb contact gezocht met de Londense supportersclub van Napoli, maar nog geen antwoord totnogtoe.

Zijn er tips voor de Napolitaanse ticketing?

Bedankt!

Bestellen via http://www.listicket.it en ophalen bij stadion, ID meenemen helpt ook. Met wat slim googelen had je dat in 5 minuten zelf kunnen vinden.

Wedstrijden komen heel laat in voorverkoop, iets van 14 dagen voor wedstrijd. Roma is wel een rivaal, mogelijk dat je dan enkel voor beperkt aantal (duurdere) vakken kaartjes kan kopen.

Voor dit advies verwacht ik in ruil wel een verslag met foto's van de wedstrijd op dit forum. Veel plezier in Napels.

HRM1880

Citaat van: Hugo op jan 19, 2014, 08:03:11
Bestellen via http://www.listicket.it en ophalen bij stadion, ID meenemen helpt ook. Met wat slim googelen had je dat in 5 minuten zelf kunnen vinden.

Wedstrijden komen heel laat in voorverkoop, iets van 14 dagen voor wedstrijd. Roma is wel een rivaal, mogelijk dat je dan enkel voor beperkt aantal (duurdere) vakken kaartjes kan kopen.

Voor dit advies verwacht ik in ruil wel een verslag met foto's van de wedstrijd op dit forum. Veel plezier in Napels.
Vind het wel mooi dat hij een Londense supportersclub heeft weten vinden.

Hugo

Citaat van: HRM1880 op jan 19, 2014, 09:35:07
Vind het wel mooi dat hij een Londense supportersclub heeft weten vinden.

Haha, mooie google.

Voetbalman

Excuses voor de misschien domme vraag, ben vrij nieuw in het wereldje. Bedankt voor de reacties in ieder geval.

watergatehopper

Citaat van: Freebird op jan 19, 2014, 21:55:30
Excuses voor de misschien domme vraag, ben vrij nieuw in het wereldje. Bedankt voor de reacties in ieder geval.


Niet het fotoverslag vergeten he!? Veel plezier!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FC_Emmen

Iemand ervaring met kaarten voor de League Cup finale? Zal het mogelijk zijn om zonder bookinghistory of iets dergelijks bij 1 van de finalisten kaarten te verkrijgen voor deze match?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'