Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: Freekos79 op feb 11, 2014, 17:13:55
Deze info is voor het uitvak by the way

Ik zou ook gewoon bij de thuiskaartenverkoop proberen: om 8:20 inloggen, F5'en, de Noordtribune opzoeken en dan als een haas de kaarten kopen.

Voor mitglieder van Dortmund is de wedstrijd vrijdag al in voorverkoop gegaan, maar ik vind nergens terug wanneer deze eventueel in vrije verkoop komt. Al betwijfel ik of er überhaupt nog kaarten zijn na de ledenverkoop.

Citaat van: HRM1880 op feb 11, 2014, 17:04:38
En anders eens horen bij de Sudwinners, die hebben meestal nog wel plaatsen over op hun bus. Ben zelf al twee keer meegereden en is toch een deftige bus. Hebben normaal gezien zowel een opstapplaats in Wommelgem als in de buurt van Turnhout.

Ik heb Südwinners enkele weken geleden al eens gecontacteerd, maar ik krijg de standaard info in verband met de ticketverkoop. Nochtans had ik al aangegeven deze reeds te kennen aangezien ik al meermaals bij BVB ben geweest. Heb er verder geen aandacht meer aan besteed.


Freekos79

Citaat van: wekke op feb 11, 2014, 17:29:07
Voor mitglieder van Dortmund is de wedstrijd vrijdag al in voorverkoop gegaan, maar ik vind nergens terug wanneer deze eventueel in vrije verkoop komt. Al betwijfel ik of er überhaupt nog kaarten zijn na de ledenverkoop.

De vrije verkoop is altijd op maandag 08:30. Ik zie ook niks staan, maar tel maar op komende maandag. Zelfs voor Schalke is er altijd vrije verkoop, dus ik verwacht nu ook. Zijn alleen altijd zo weg die kaarten.
Volgende wedstrijd: ?

jona93

Iemand die weet wanneer de verkoop voor de tickets van de finale van de Champions League en de Europa League zouden van start gaan? vorig jaar was dat rond deze tijd als ik mij niet vergis
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Citaat van: jona93 op feb 13, 2014, 13:59:39
Iemand die weet wanneer de verkoop voor de tickets van de finale van de Champions League en de Europa League zouden van start gaan? vorig jaar was dat rond deze tijd als ik mij niet vergis

Ticket sales for the final in Lisbon on 24 May 2014 will start in mid-March 2014 exclusively on UEFA.com.
Ticket sales for the final in Turin will start in mid-March 2014 exclusively via UEFA.com.

Ik dacht dat jij al een arrangement voor de CL finale had aangeschaft.

spons

Citaat van: jona93 op feb 13, 2014, 13:59:39
Iemand die weet wanneer de verkoop voor de tickets van de finale van de Champions League en de Europa League zouden van start gaan? vorig jaar was dat rond deze tijd als ik mij niet vergis

Ik dacht dat jij via een Belgische reisorganisatie al een reis naar Lissabon geboekt had voor weinig
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

jona93

Citaat van: spons op feb 13, 2014, 14:29:17
Ik dacht dat jij via een Belgische reisorganisatie al een reis naar Lissabon geboekt had voor weinig
Idd maar ga voor de zekerheid proberen er te bestellen via de site van de UEFA. Toen ik afgelopen weekend op Chelsea-Newcastle was ben ik samen met nog andere belgische mannen tegen gekomen die hadden ook tickets besteld voor de wedstrijd via die organisatie was 190 euro in totaal kregen de tickets aan het stadion bij aankomst, ze hebben nooit tickets gezien voor de wedstrijd en hebben de match dan maar in een pub gevolgd.dus ga ik voor de zekerheid bestellen
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

Citaat van: jona93 op feb 13, 2014, 16:38:42
Idd maar ga voor de zekerheid proberen er te bestellen via de site van de UEFA. Toen ik afgelopen weekend op Chelsea-Newcastle was ben ik samen met nog andere belgische mannen tegen gekomen die hadden ook tickets besteld voor de wedstrijd via die organisatie was 190 euro in totaal kregen de tickets aan het stadion bij aankomst, ze hebben nooit tickets gezien voor de wedstrijd en hebben de match dan maar in een pub gevolgd.dus ga ik voor de zekerheid bestellen

Dat verbaasd me niets
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

steffanneke

Ik heb mijn tickets voor Leverkusen PSG nog altijd niet gehad. Ik heb deze maandag om 22h besteld. Moet ik me zorgen beginnen te maken ?


Freekos79

Citaat van: steffanneke op feb 13, 2014, 18:02:17
Ik heb mijn tickets voor Leverkusen PSG nog altijd niet gehad. Ik heb deze maandag om 22h besteld. Moet ik me zorgen beginnen te maken ?

Nee, komt altijd wel goed. Mocht je ze niet per post krijgen, kun je altijd nog duplicaten voor de wedstrijd ophalen met je bevestigingsmail.
Volgende wedstrijd: ?

spons

Citaat van: steffanneke op feb 13, 2014, 18:02:17
Ik heb mijn tickets voor Leverkusen PSG nog altijd niet gehad. Ik heb deze maandag om 22h besteld. Moet ik me zorgen beginnen te maken ?

Ligt eraan of je ze bij de club zelf hebt besteld
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

steffanneke

Heb ze via site van leverkusen zelf gekocht.

ALenstra

Als je ze maandag om 22 uur besteld hebt dan zullen ze dinsdag op de post gedaan zijn. zou ook kunnen zijn dat je ze morgen krijgt.

Freekos79

Citaat van: ALenstra op feb 13, 2014, 19:13:05
Als je ze maandag om 22 uur besteld hebt dan zullen ze dinsdag op de post gedaan zijn. zou ook kunnen zijn dat je ze morgen krijgt.

Bij sommige clubs duurt het ook langer. Bij Monchengladbach bijvoorbeeld, wacht ik vaak meer dan een week.
Volgende wedstrijd: ?

kufo

hallo allemaal

ik heb proberen kaarten te kopen voor de wedstrijd munster-osnabruck maar dit lukte niet. Ik daarom vandaag gebeld en toen gaven ze mij aan dat ik geen online kaarten kon bestellen dit kunnen alleen mensen die een duitsland wonen en een bepaalde postcode hebben. Weet iemand anders een manier om voor deze wedstrijd aan kaarten te komen.

alvast bedankt voor jullie hulp

mvg

Freekos79

Citaat van: kufo op feb 17, 2014, 19:11:26
hallo allemaal

ik heb proberen kaarten te kopen voor de wedstrijd munster-osnabruck maar dit lukte niet. Ik daarom vandaag gebeld en toen gaven ze mij aan dat ik geen online kaarten kon bestellen dit kunnen alleen mensen die een duitsland wonen en een bepaalde postcode hebben. Weet iemand anders een manier om voor deze wedstrijd aan kaarten te komen.

alvast bedankt voor jullie hulp

mvg

Vorig jaar speelde deze kwestie ook. Toch gewoon online kaarten kunnen kopen en bij de kassa voor de wedstrijd opgehaald.
Heb je alle stappen doorlopen bij het online bestellen?
Volgende wedstrijd: ?