Week 4, maandag 18 t/m zondag 24 januari

Gestart door King Nothing, jan 02, 2010, 16:59:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flandria


King Nothing

Citaat van: King Nothing op jan 02, 2010, 16:59:11
18-01: FC Emmen - MVV Maastricht

Afgelast....
Citeer
22-01: FC Emmen - FC Dordrecht
Privéomstandigheden nopen mij ertoe even een keer voor iets anders dan voetbal te kiezen.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

wekke

Citaat van: AthleticHolanda op jan 21, 2010, 14:42:29
Westerlo was redelijk bestolen volgens mij, maar er komt nog een terugmatch.

Feit vind ik wel dat Malinwa gewoon nog steeds qua sfeer in de top van België zit maar als Lierse-supporter kijk je daar misschien wat anders tegenaan ;-).

Akkoord ik kan de club, de kleuren en de supporters niet luchten, maar ik zal wel eerlijk toegeven als ze goed speelden of de sfeer goed was. Feit is gewoon, dat van de 11 keer dat ik ze reeds aan het werk zag, de supporters me maar één maal konden overtuigen/verbazen.

Het beloofd in ieder geval een héél leuke terugmatch te worden volgende woensdag. :)

wekke

Citaat van: wekke op jan 03, 2010, 15:01:00
24/01 SK Heist-Eendracht Aalst

Ik heb in de voormiddag twee scoutingsopdrachten in Oostmalle dus blijf ik ginds om in de namiddag de wedstrijd Oostmalle-Ekeren FC te bekijken.

Vaig

Vanavond eindelijk weer eens naar Fortuna. De verwachtingen zijn hoog gespannen na 3 top-aankopen. Misschien wel te hoog. Feit blijft dat er gewoon gewonnen moet worden van Eindhoven. Ben benieuwd hoe het publiek gaat reageren op Harrie Gommans, die zich natuurlijk niet bepaald populair heeft gemaakt de afgelopen jaren.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Ici c est Paris


Joost

Ik twijfel tussen Torpedo Hasselt v vv Runkst en Avenir Fouron v GD Poulseur op zondag.

voetbalfan

KVC Westerlo - KAA Gent        23.01.'10 aanvang om 20.00u
Oosterzonen U17 - Herselt U17       23.01.'10 aanvang om 11.00u

3434

Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op jan 22, 2010, 23:56:32
Ik twijfel tussen Torpedo Hasselt v vv Runkst en Avenir Fouron v GD Poulseur op zondag.

Ik zou naar Overloon gaan, wie weet wanneer ze elkaar weet gaan ontmoeten :-p