Weekend Londen

Gestart door Stadiumhopper, jun 15, 2017, 12:04:02

Vorige topic - Volgende topic

Brabo en 1 gast bekijken dit topic.

geertscf

Citaat van: Joost op jun 16, 2017, 16:59:59

Houdt er daarnaast rekening mee dat in het weekend dat je gaat in de PL enkel Spurs v Chelsea en West Ham v Southampton zijn. Die eerste kun je vergeten, die tweede zal wel gelijktijdig gespeeld worden met alle andere duels die nog niet gepland zijn. Met andere woorden; je gaat hooguit 1 duel zien in het weekend.


Ik zal je vertellen dat West Ham bezoeken ook niet gaat lukken. West Ham kan de eerste maand geen thuiswedstrijden afwerken in verband met atletiek kampioenschappen of iets dergelijks. Geen idee hoe dit opgelost gaat worden, maar in ieder geval niet in het stadion van West Ham.

San Paolo

Citaat van: Feijenoorder op jun 16, 2017, 22:48:24
Ik wil sws naar Craven Cottage. En Griffin Park is dit seizoen de laatste keer te bezoeken want zijn volgend seizoen in een nieuw stadion volgens mijn. Vandaar dat ik Londen heb gekozen. Ook is het mijn eerste trip en ga ik alleen op pad.

Laat je vooral niet weerhouden door de ietwat negatieve reacties in dit topic. Het is heel logisch dat je begint in London, ik denk zelfs dat er vele zo zijn begonnen in Engeland. Veel clubs, goed bereikbaar maar het is inderdaad ietwat prijzig. Maar je kan er ook gewoon goedkope hostels vinden hoor. Gewoon genieten, misschien nog wat van de toeristische highlights meepakken en lekker op pad! Zelf goede ervaring met Brentford. Fulham vond ik iets minder door de zakelijk stewards die geen begrip hadden dat je hun stadion op foto wilde leggen. Charlton mooie rondleiding van sympathieke groundsman gehad. Ook nog bij Spurs en Arsenal geweest. Spurs spelen inmiddels op Wembley dus daar kan ik niets over zeggen. Arsenal is qua stadion niets bijzonders.

jona93

indien je iets goedkoop zoekt voor te overnachten kan ik je de site airbnb aanraden :-)
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

Spurs speelt het komende seizoen de thuiswedstrijden op Wembley. Ik denk dat het zelfs voor de wedstrijd tegen Chelsea vrij eenvoudig zal zijn om aan kaarten te komen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

geertscf

Iemand enig idee wanneer het definitieve speelschema bekend wordt gemaakt? Ik wil namelijk een weekend in Augustus naar Londen. Het liefst combineer ik BPL (op zondag) met Championsship (op zaterdag).

San Paolo

Citaat van: geertscf op jun 22, 2017, 17:28:12
Iemand enig idee wanneer het definitieve speelschema bekend wordt gemaakt? Ik wil namelijk een weekend in Augustus naar Londen. Het liefst combineer ik BPL (op zondag) met Championsship (op zaterdag).

Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit minimaal 5 weken voor de speelronde bekend dient te zijn bij de clubs.

Vaig

Citaat van: geertscf op jun 22, 2017, 17:28:12
Iemand enig idee wanneer het definitieve speelschema bekend wordt gemaakt? Ik wil namelijk een weekend in Augustus naar Londen. Het liefst combineer ik BPL (op zondag) met Championsship (op zaterdag).
Voor augustus en september is dat op 10 juli.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Robin

Op de volgende data worden de tv rechten, en dus definitieve tijd en speeldata bekend gemaakt :

Augustus - September
10 juli

Oktober - November
11 augustus

December - Januari
12 oktober

Februari
12 december

Maart
25 januari

April
26 februari

Mei
6 april

Koning Kriel

Dat is goed om te weten. Willen naar de steel city derby en hebben nu een lijst van 18 wedstrijden die mogelijk te combineren zijn. Hopen op veel gunstige verplaatsingen.

TeeZee

Dit zijn volgens mij alleen nog maar de bekendmakingsdata van rechtstreekse tv-uitzendingen van Premier Leaguewedstrijden? League One en Two verplaatsen in de regel alleen naar vrijdagen.

Robin

Dat klopt. Sorry was niet helemaal duidelijk misschien.

Lucastheteacher

Hoi, ik ben Lucas. Ik ben van plan in hetzelfde weekend te gaan.18 tot 22 augustus. Zaterdagochtend vliegen we vroeg en dinsdagavond terug. Wij(maat en ik) willen graag spurs-Chelsea zien plus een tweede en hopelijk derde pot. Wie weet goede manieren om kaarten te krijgen voor op Wembley. En wellicht tips voor mooie pre-match pubs. En welk stadion is echt de moeite waard in Londen? Ik ben zelf weg van de Valley

Ik hoor er graag van

Nort

Citaat van: Lucastheteacher op jun 26, 2017, 18:44:19
Hoi, ik ben Lucas. Ik ben van plan in hetzelfde weekend te gaan.18 tot 22 augustus. Zaterdagochtend vliegen we vroeg en dinsdagavond terug. Wij(maat en ik) willen graag spurs-Chelsea zien plus een tweede en hopelijk derde pot. Wie weet goede manieren om kaarten te krijgen voor op Wembley. En wellicht tips voor mooie pre-match pubs. En welk stadion is echt de moeite waard in Londen? Ik ben zelf weg van de Valley

Ik hoor er graag van
Al je vragen (behalve een pub tip op Wembley) zijn indirect in dit topic al beantwoord. Mocht je het niet kunnen vinden, heb je rechtsboven een zoekfunctie en anders kan Google je ook een eind op weg helpen. 

De publiekswissel

Citaat van: Feijenoorder op jun 15, 2017, 12:04:02
Ik wil van 18 tot en met 21 augustus mijn eerste trip, in m'n eentje, naar Engeland gaan maken. De stad waar ik begin is de stad waar de meeste beginnen: Londen. Aangezien het wedstrijdschema nog niet bekend is heb ik een lijstje gemaakt met clubs die ik wil gaan bezoeken.


Ik draai het meestal om. Eerst kijken welke wedstrijd ik wil bezoeken en dan pas boeken. Misschien ook een tip voor een volgende keer.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

De Nor

Citaat van: TeeZee op jun 23, 2017, 13:07:34
Dit zijn volgens mij alleen nog maar de bekendmakingsdata van rechtstreekse tv-uitzendingen van Premier Leaguewedstrijden? League One en Two verplaatsen in de regel alleen naar vrijdagen.
Ik kan het fout hebben, maar daar worden ook af en toe potjes naar de zondag verschoven, of naar zaterdag heel vroeg.