Hoofdmenu

Work in progress

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 10:02:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Tribuneklanten

Er wordt nog wel degelijk Europees gespeeld in het Josy Barthel Stadion;

Mardi, 14.08.2018 à 18.00 heures (CET) (Stade Josy Barthel) Progrès Niederkorn - FC Ufa   
Jeudi, 16.08.2018 à 20.00 heures (CET) (Stade Josy Barthel) F91 Dudelange - Legia Varsovie

cafebac

Volgens mij staat opening nieuwe stadion Luxemburg voor najaar 2019.

ALenstra

Opening van het nieuwe stadion van Tottenham Hotspur uitgesteld tot minstens eind oktober. In ieder geval worden de thuiswedstrijden tegen Liverpool en Cardiff City op Wembley gespeeld.

Joost

Citaat van: Tribuneklanten op aug 06, 2018, 16:49:03
Er wordt nog wel degelijk Europees gespeeld in het Josy Barthel Stadion;

Mardi, 14.08.2018 à 18.00 heures (CET) (Stade Josy Barthel) Progrès Niederkorn - FC Ufa   
Jeudi, 16.08.2018 à 20.00 heures (CET) (Stade Josy Barthel) F91 Dudelange - Legia Varsovie
Die eerste pot is donderdag in Differdange

rogo_breda

Citaat van: ALenstra op aug 13, 2018, 22:12:27
Opening van het nieuwe stadion van Tottenham Hotspur uitgesteld tot minstens eind oktober. In ieder geval worden de thuiswedstrijden tegen Liverpool en Cardiff City op Wembley gespeeld.
Ze zoeken nog een stadion voor de derde thuiswedstrijd, maar niet in België denk ik :)

watergatehopper

Citaat van: Joost op aug 13, 2018, 22:53:31
Die eerste pot is donderdag in Differdange

Dudelange - Legia Warschau wordt vanavond in het Josy Barthel gespeeld.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Staat hoog op mijn lijstje. Zodra het honkbalseizoen voorbij is (met een beetje veel mazzel pas half oktober....) is Union waarschijnlijk de eerste.
Het lijkt erop dat Dudenpark er eerder beter dan slechter door geworden is.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

wekke

Citaat van: watergatehopper op sep 13, 2018, 22:23:15
Bij KVK wordt een nieuw stadion steeds concreter. https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180912_03738788//?utm_source=facebook

Jammer want ik vind het Guldensporenstadion één van de leukere in België. Hopelijk houden ze een beetje rekening met accenten uit het huidige stadion zoals de staantribune achter het doel en opteren ze niet voor de typische nieuwbouw arena. Maar daar vrees ik voor.

Joost

Ik vind verbouwing van de huidige locatie altijd beter dan nieuwbouw.

Er zou wel een staantribune komen en geen overdreven hoge capaciteit, dat is wel nooi.

Jef400

Citaat van: watergatehopper op sep 13, 2018, 22:23:15
Bij KVK wordt een nieuw stadion steeds concreter. https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180912_03738788//?utm_source=facebook
Is dat concreter worden niet pas als het eerste beton gestort is?

wekke

Citaat van: Jef400 op sep 15, 2018, 23:11:33
Is dat concreter worden niet pas als het eerste beton gestort is?

Dat wil in België niets zeggen. In Gent sloegen ze met veel tromgeroffel en media aandacht de eerste steen in de grond jaren voor ze aan de rest begonnen :-)

watergatehopper

Citaat van: Jef400 op sep 15, 2018, 23:11:33
Is dat concreter worden niet pas als het eerste beton gestort is?

Goede vraag. Ze zijn in ieder geval tot een locatie gekomen en een ontwerp(nog niks gezien). Het is dus geen verbouw maar nieuwbouw.
Het feit dat Gent lang duurde zat hem in geldproblemen. Blijkbaar was er geen sluitende begroting voor de bouw van het Artevelde stadion. Het Artevelde is altijd een werknaam gebleven toen ze in Ghelamco..... nou ja dat is bekend denk ik.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Jef400

Dat is waar. Tnx voor jullie antwoorden.