Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

bertusb

Ik ben op zoek naar twee tickets voor Royal Antwerp - Charleroi. Verwachten jullie dat deze in de general sale gaan? Wedstrijd is 15 februari, maar er is nu nog niks bekend over de kaartverkoop.

Nort

Als je in de zoekbalk rechtsboven 'Antwerp' invult, geeft resultaat tien je het gewenste antwoord...

ALenstra

Ik dacht dat Antwerp alleen seizoenkaarthouders heeft en dat kaarten alleen via ruilbeurs te krijgen zijn.

Nort

Ik heb in december voor Antwerp - Anderlecht gewoon een kaartje online kunnen kopen en me ter plekke geregistreerd. Enig nadeel is dat Antwerp niet communiceert wanneer de kaartverkoop begint.

Nik

Citaat van: Jef400 op jan 06, 2020, 20:42:06
Kan ik me voorstellen nu ze consequent uitverkopen en voor het eerst in 15 jaar weer terug zijn in de premier league.

Dat is het vervelende, ze verkopen het niet eens per see uit. Ze houden strikt vast aan de Loyalty Points omdat (wanneer de uitvakken uitverkocht zijn) ze niet willen dat uitsupporters op de thuisvakken komen. Ze verkiezen dat dus boven een uitverkocht huis met dagjesmensen.

RowanNL

Is er iemand die mij misschien kan helpen aan een booking history bij Luton Town? Wilde vandaag tickets halen voor de pot tegen Cardiff op 8 Februari.. geen rekening mee gehouden dat er een 30 day booking history vereist is.

Morgen ga ik het ook even via de telefoon proberen bij de ticket office..

Defender

Citaat van: Nort op jan 07, 2020, 10:54:59
Ik heb in december voor Antwerp - Anderlecht gewoon een kaartje online kunnen kopen en me ter plekke geregistreerd. Enig nadeel is dat Antwerp niet communiceert wanneer de kaartverkoop begint.
Moet je eerst aanmelden hiervoor ? Want ik kan nooit naar hun vrije plaatsen zien, enkel de beschikbare matchen ?
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Nort

Citaat van: Defender op jan 14, 2020, 18:04:58
Moet je eerst aanmelden hiervoor ? Want ik kan nooit naar hun vrije plaatsen zien, enkel de beschikbare matchen ?
Geen idee, maar een account aanmaken is in twee tellen gedaan...

bagger010

Kan iemand twee kaarten regelen voor Go Ahead-NAC?

dinkelburg19

Weet iemand als je kaarten koopt bij bochum dat er ook Openbaar vervoer erbij zit? zoals bij veel eerste bundesliga clubs.
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Arjen

Citaat van: dinkelburg19 op jan 24, 2020, 15:34:23
Weet iemand als je kaarten koopt bij bochum dat er ook Openbaar vervoer erbij zit? zoals bij veel eerste bundesliga clubs.
Op de site van Bochum staat dat dit idd het geval is. VRR-gebied.

dinkelburg19

Ik wil graag een weekend boeken in maart, waaronder naar paderborn gaan.

Paderborn - FC Koln.

Alleen Paderborn gooit de ticketing altijd erg laat lopen, dus er is nog niks bekend qua kaartverkoop, alleen wil ik wel al me trein ritten boeken/hotels.

Weet iemand uit ervaring dat er meestal toch geen restricties op de wedstrijd zitten zoals membership bij paderborn?
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

spons

Citaat van: dinkelburg19 op jan 25, 2020, 13:43:29
Ik wil graag een weekend boeken in maart, waaronder naar paderborn gaan.

Paderborn - FC Koln.

Alleen Paderborn gooit de ticketing altijd erg laat lopen, dus er is nog niks bekend qua kaartverkoop, alleen wil ik wel al me trein ritten boeken/hotels.

Weet iemand uit ervaring dat er meestal toch geen restricties op de wedstrijd zitten zoals membership bij paderborn?

Ik zou Paderborn overslaan als ik jou was, vreselijk stadion in een troosteloze omgeving. Er zijn tientallen betere opties in Duitsland
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: dinkelburg19 op jan 25, 2020, 13:43:29
Ik wil graag een weekend boeken in maart, waaronder naar paderborn gaan.

Paderborn - FC Koln.

Alleen Paderborn gooit de ticketing altijd erg laat lopen, dus er is nog niks bekend qua kaartverkoop, alleen wil ik wel al me trein ritten boeken/hotels.

Weet iemand uit ervaring dat er meestal toch geen restricties op de wedstrijd zitten zoals membership bij paderborn?

Dat komt wel goed verwacht ik, ik ben eerder dit seizoen tegen Düsseldorf geweest en toen was er vrije verkoop. Het stadion is geen topper, maar desondanks heb ik er een leuke middag gehad.

ALenstra

Citaat van: spons op jan 25, 2020, 13:52:46
Ik zou Paderborn overslaan als ik jou was, vreselijk stadion in een troosteloze omgeving. Er zijn tientallen betere opties in Duitsland
Zeker, maar de desbetreffende wedstrijd is op een vrijdag. Geen idee of er beperkingen zijn als FC Köln op bezoek komt.