Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

dinkelburg19

Citaat van: spons op jan 25, 2020, 13:52:46
Ik zou Paderborn overslaan als ik jou was, vreselijk stadion in een troosteloze omgeving. Er zijn tientallen betere opties in Duitsland

Ik zat ook aan MSV Duisberg te denken die spelen ook die avond, aangezien ik zaterdag naar Schalke ga.
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Semper Fidelis

Citaat van: dinkelburg19 op jan 25, 2020, 23:04:13
Ik zat ook aan MSV Duisberg te denken die spelen ook die avond, aangezien ik zaterdag naar Schalke ga.

Vindt het stadion van MSV Duisburg ook geen topper, maar met 1. FC Magdeburg als bezoekers weet je zeker dat die flink sfeer zullen gaan maken.

ALenstra

Bij welke wedstrijd zou nou meer sfeer zijn? Paderborn-FC Köln in een vol stadion of MSV Duisburg-FC Magdeburg in een nog geen halfvol stadion.

Jef400

Paderborn in een stadion met een dak op de maan of Duisburg met twee ringen en frontale vakken.

Nort

Citaat van: ALenstra op jan 26, 2020, 19:56:49
Bij welke wedstrijd zou nou meer sfeer zijn? Paderborn-FC Köln in een vol stadion of MSV Duisburg-FC Magdeburg in een nog geen halfvol stadion.
Beide even dramatisch. Sfeer in Duitsland is als democratie in China.

Jehoentelaar

Behalve dat sfeer subjectief is en democratie in China niet.

(Nieuwe discussie over ultras, zin in jongens!)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Nort

Citaat van: Jehoentelaar op jan 27, 2020, 19:32:33
Behalve dat sfeer subjectief is en democratie in China niet.

(Nieuwe discussie over ultras, zin in jongens!)
Het maakt in Duitsland echt niet uit of je nu een derby van een club bezoekt of een nietszeggende bekerwedstrijd.

Semper Fidelis

Citaat van: ALenstra op jan 26, 2020, 19:56:49
Bij welke wedstrijd zou nou meer sfeer zijn? Paderborn-FC Köln in een vol stadion of MSV Duisburg-FC Magdeburg in een nog geen halfvol stadion.

Paderborn - Köln

Olav

Paderborns stadion is misschien niet de mooiste, maar ik ben ooit naar Piast Gliwice geweest (identiek stadion) en ik moet zeggen dat het ergens wel iets heeft, omdat het zo knus is. Bovendien zit het zo goed als vol bij Paderborn dus is het zeker het proberen waard, lijkt me!

dinkelburg19

Haha dan ga ik dus eerst paderborn kaarten proberen te regelen, en dan duisberg als backup ;)
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Jehoentelaar

Citaat van: Nort op jan 27, 2020, 21:33:35
Het maakt in Duitsland echt niet uit of je nu een derby van een club bezoekt of een nietszeggende bekerwedstrijd.

Dat maakt voor mij wel uit en geen drammende propaganda uit de gebruikelijke hoek die dat verandert. Groetjes.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Nort

Citaat van: Jehoentelaar op jan 28, 2020, 19:49:56
Dat maakt voor mij wel uit en geen drammende propaganda uit de gebruikelijke hoek die dat verandert. Groetjes.
Wat bedoel je?

Hugo

Citaat van: Olav op jan 27, 2020, 23:28:40
Paderborns stadion is misschien niet de mooiste, maar ik ben ooit naar Piast Gliwice geweest (identiek stadion) en ik moet zeggen dat het ergens wel iets heeft, omdat het zo knus is. Bovendien zit het zo goed als vol bij Paderborn dus is het zeker het proberen waard, lijkt me!

Ik vind het sowieso stoer hoe een financieel kleinduimpje als Paderborn de strijd aangaat met die overschatte poenerige "traditionsvereine" als bijvoorbeeld Bremen en Düsseldorf.

Jef400

Terwijl het eigenlijk een kleine profclub uit een provinciestadje is.

Semper Fidelis

En het op sportieve gronden zelfs was gedegradeerd naar de Regionalliga een paar jaar terug. Blijft een bizar verhaal.