Hoofdmenu

Israel

Gestart door Mo_Kerkrade, jul 19, 2010, 16:47:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mo_Kerkrade

Vanwege werk moet ik volgende week naar Israel; Er zitten momenteel nog 3 clubs uit Tel Aviv in de Cl en EL; waarvan er 1 mogelijk volgende week thuis gaat spelen (na 1-1 uit tegen Shamrock, deze week de return); tegenstander Juve.

Heeft iemand ooit kaarten gekocht in Tel Aviv? Ik vermoed dat dit gewoon bij het stadion kan, maar mocht iemand tips hebben....

Mar

Nu de loting van het Europees kampioenschap achter de rug is, kunnen we de away games beginnen te plannen.

De meeste zullen het wel weten maar ik post toch nog even de groep van mijn landje.
1. Bosnia Herzegovina
2. Belgium
3. Israel
4. Wales
5. Cyprus
6. Andorra

Ikzelf vind het een goede loting met een aantal speciale tripjes en daar doen we het voor.
De bedoeling is dat ik buiten Bosnia (match in oktober) elke verplaatsing ga maken.

In September staat Israel uit al op het programma. Echter is het voor mij jammer dat deze uitmatch zo snel voor de deur staat omdat mijn trip naar Brazilie er dan nog niet zo lang opzit.
Alleen hoopte ik voor de loting al op Israel, dus we mogen niet klagen.

Tel Aviv staat buiten zijn bekende dingen, bekend om een geweldig uitgaansleven, super weer en toch wel een trendy stad. Echter is het leven er duurder dan New York...

Mijn vraag is, is iemand al in Israel geweest en wat is je ervaring?

LUFC

Toevallig tijdens mijn studie in Vilnius heel veel omgegaan met een Israëlier. Ik verbaasde me over het feit dat hij vertelde dat het leven inderdaad zo duur is daar, had ik niet verwacht.
W.b. de loting: tijdens de loting zag het er tot het laatste moment goed uit voor Israël. Andorra, Cyprus, Wales is zeker mogelijk en Bosnië zou je dan voor je moeten laten. Ware het niet dat op het eind België er nog bij kwam.

Heb Israël altijd al willen bezoeken, maar moet eerlijk bekennen dat ik eerst nog andere landen/steden wil zien binnen Europa. Bovendien wil ik er iets langer verblijven om wat meer te zien van het land, dus 2 weken of zo. En zulke dingen kosten geld, dus voorlopig zit het er nog helaas niet in.

wekke

Wij opeteren naar alle waarschijnlijkheid voor een roadtrip naar Bosnië en voor een all-in vakantie naar Cyprus.

hgrm

Citaat van: LUFC op feb 25, 2014, 10:24:19
W.b. de loting: tijdens de loting zag het er tot het laatste moment goed uit voor Israël. Andorra, Cyprus, Wales is zeker mogelijk en Bosnië zou je dan voor je moeten laten. Ware het niet dat op het eind België er nog bij kwam.

De eerste twee gaan door, de beste nummer 3 ook en de overige nummers 3 spelen nog een play-off. Dus kansen genoeg.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Mar

Dankjewel voor de reacties.
Ja, het ziet mij er echt leuk uit. Echter moet ik toegeven dat ik aan het twijfelen ben wat ik net ga doen. Met het WK voor de boeg is het financieel en qua verlofdagen een moeilijke maar het is zo aantrekkelijk.
Ik heb een retour gevonden voor 250euro/6dagen en een hostel voor 5nachten aan 18eu per dag. Deze week zal de beslissing moeten vallen want de prijzen voor de vliegtuigtickets blijven stijgen..

Bosnie daarentegen spreekt mij daarentegen niet aan. Voor voetbalgewend zijn die mannen niet vies. Voor Cyprus zijn wij hetzelfde van plan. Dan kunnen we de vrouwkes ook eens plezieren na onze vele mannelijke tripjes ;).

De matchen van Andorra worden waarschijnlijk in Barcelona gespeeld.

LUFC

Cyprus, heb nog nachtmerries van wat die trip me toen met Den Haag gekost heeft.