verlanglijstje 2011/12

Gestart door Sebastiaan_W, jun 03, 2011, 17:33:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Niels_Zitterd

Mijn verlanglijstjes houd ik altijd zo kort mogelijk.

Een die er in ieder geval op komt te staan is FC ST Pauli - Fortuna Dusseldorf en dan bij voorkeur met de sonderzug.
Net zoals voorgaande jaren een bezoek aan de UK en proberen om voor het 5de seizoen op rij geen enkele competitie wedstrijd van Fortuna Sittard te missen.

Verwijderd lid

Citaat van: Meester op jun 03, 2011, 20:36:07
In de zaterdagtopklasse wil ik dit seizoen GVVV uit en thuis volgen voor zover dat gaat lukken qua tijd.

In België is een bezoek aan Mons een must, wellicht dat ik ook nog bij Cercle Brugge ga kijken als ik er in de buurt op vakantie ben.

In Duitsland zou ik van Hoffenheim, Augsburg, Freiburg en Nurnberg minimaal één club bezoeken.

clubs voor "de leuk" en "er extra bij" zijn Valencienes, Osnabruck, Paderborn en Dusseldorf.

"Droom" is Real Madrid in Bernabeu ...

Het seizoen 2010-2011 is uit de hand gelopen, aan mij de mooie taak om het in 2011-2012 in de hand te houden, met name m'n impulsieve bezoekjes aan vage wedstrijden.

We zullen zien waar het schip strandt.

Een onverwachte tegenvaller; de badkamer moet vernieuwd worden. Dit hakt enorm in het budget waardoor er van regelmatig groundhoppen weinig tot niets terecht zal komen. Jammer, maar niets aan te veranderen.
Het is wel een mooie ultieme test om te kijken of ik daadwerkelijk genoeg heb aan minder wedstrijden per seizoen dan de aantallen die ik de afgelopen jaren gehaald.

CiteerSeizoen 2002-2003   71
Seizoen 2003-2004   72
Seizoen 2004-2005   43
Seizoen 2005-2006   42
Seizoen 2006-2007   41
Seizoen 2007-2008   38
Seizoen 2008-2009   54
Seizoen 2009-2010   67
Seizoen 2010-2011   56

Ik verwacht dat het aantal wedstrijden nog onder het aantal van 2007-2008 zal gaan blijven.
De thuiswedstrijden van GVVV in de Topklasse zal ik in ieder geval gaan bezoeken, als lid heb je immers gratis toegang, dus dat zijn de kosten niet. Mainz bezoek ik ook; kaart is al een maand geleden betaald en dmv carpoolen met Bossche Bol zijn de kosten ook nog in de hand te houden. En verder ? Misschien dan toch Fortuna Dusseldorf tegen (bijvoorbeeld) Dynamo Dresden ?
Een hoop vraagtekens, iets waar ik (als structo) helemaal niet van hou.

Bier und Bratwurst

Mijn verlanglijstje ziet er alsvolgt uit:

Een wedstrijd van  TSV Lyra
                            Valencia CF
                            Carl Zeiss Jena
                            Rot Weiss Erfurt
                            West Ham Utd

Rest zie ik wel!!

Dit jaar ben ik blijven steken op precies 90 wedstrijden!!                         
Het ene stadion is het andere niet!

Cyclebob

Citaat van: Bossche Bol op jun 03, 2011, 23:33:42
Gaan jullie het CMA fest bezoeken?
Klopt, was prima vertoeven in LP Field (American Football stadium van Nashville Titans)
Vandaag Red Bull New Jersey niet bezocht, was het eigenlijk alweer vergeten maar zag de wedstrijd net op tv.
Twee weken geen voetbal en de indelingen van het nieuwe seizoen komen er langzaam al aan.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

RoelG

Mijn lijstje:

- een wedstrijd op Wembley en een wedstrijd van AFC Wimbledon of Dagenham&Redbridge of Barnet of Leyton Orient of Crystal Palace. (de overige stadions ook bezoeken!)
- een weekend met FC Kaiserslautern en FC Mainz (+groundhopping in de omgeving)
- KFC Uerdingen en Alemannia Aachen in het nieuwe stadion.

Veendam en Cambuur moet ik nog steeds zien in NL, voor de rest zien we wel.

Vladimir1973

#51
lijstje: Nottingham Forest
           Schalke 04
           FC Barcelona
           RAEC Mons
           SS Napoli
           Benfica SL
           *rsen*l
           FC Kopenhagen
           Fortuna Düsseldorf
           Valenciennes FC
           PSG
           FC Porto
           B. Munchen -> is reeds geregeld op 26 07 Audi Cup met AC Milan, FC Barcelona, Porto Alegre en B. Munchen. Voor
           deze dag nog 1 ticket op overschot. Interesse? vladrev@hotmail.com
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12