KNVB Beker 2012/2013

Gestart door AthleticHolanda, jul 05, 2012, 14:44:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

De loting

1e ronde (22 augustus)
Kozakken Boys (3) - Alcides (4)
EHC (4) - Genemuiden (3)
IJsselmeervogels (3) - Argon (4)
Internos (7) - ONS Sneek (4)
Excelsior'31 (3) - FC Lienden (3)
Chabab (3) - RVVH (4)
Rijnsburgse Boys (3) - HSC'21 (3)
Kloetinge (4) - EVV (3)
Staphorst (4) - Haaglandia (3)
Sparta Nijkerk (4) - WKE (3)
Spakenburg (3) - Achilles'29 (3)
De Treffers (3) - Montfoort (4)
Capelle (3) - Unitas (6)
De Zouaven (4) - DETO (3)
VVOG (4) - Leonidas (3)
Noordwijk (3) - Sittard (6)
SWZ Sneek (3) - Jodan Boys (3)
JVC Cuijk (3) - Barendrecht (3)
Xerxes (4) - NVC (6)
HBS (3) - HHC Hardenberg (3)
UNA (4) - Scheveningen (3)
DVS'33 (4) - AFC (3)
FC Lisse (3) - RKHVV (4)
GVVV (3) - Groene Ster (4)
ADO'20 (3) - Katwijk (3)
Gemert (3) - VVSB (3)
Hoogeveen (4) - DESO (6)
SC Feyenoord (4) - Hollandia (3)

2e ronde (25/26/27 september)
AZ - SC Veendam
NEC - Feyenoord
Chabab/RVVH - FC Twente
Gemert/VVSB - Vitesse
FC Utrecht - Ajax
Spakenburg/Achilles'29 - PSV
Kozakken Boys/Alcides - SC Heerenveen
Roda JC - PEC Zwolle
Rijnsburgse Boys/HSC'21 - FC Volendam
Sparta Rotterdam - AGOVV
Sparta Nijkerk/WKE - De Graafschap
De Zouaven/DETO - EHC/Genemuiden
Go Ahead Eagles - VVV-Venlo
JVC Cuijk/Barendrecht - FC Eindhoven
SWZ Sneek/Jodan Boys - Noordwijk/Sittard
Willem II - FC Dordrecht
SC Feyenoord/Hollandia - Fortuna Sittard
UNA/Scheveningen - FC Oss
IJsselmeervogels/Argon - ADO Den Haag
Xerxes/NVC - Helmond Sport
Kloetinge/EVV - Telstar
DVS'33/AFC - FC Den Bosch
Staphorst/Haaglandia - De Treffers/Montfoort
Hoogeveen/DESO - SC Cambuur
GVVV/Groene Ster - FC Groningen
Excelsior'31/FC Lienden - Heracles Almelo
MVV Maastricht - NAC Breda
ADO'20/Katwijk - Almere City FC
Capelle/Unitas - HBS/HHC Hardenberg
VVOG/Leonidas - FC Emmen
FC Lisse/RKHVV - RKC Waalwijk
Internos/ONS - Excelsior

hgrm

Spakenburg-Achilles.....mooie revanchewedstrijd!
En ook nog met een wedstrijd tegen PSV als inzet.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FC_Emmen

Tripje naar Harderwijk of Rotterdam op de planning!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

AthleticHolanda

Iemand die weet of dit schema definitief is? Zou me wel verdomd goed uitkomen.


cafebac

PSV heeft al bevestigd op de 27e om 19.45 te spelen en dat dit bij EL te zien is, dus ik neem aan dat het inderdaad definitief is.

Leuk trouwens Achilles uit :)

spons

Citaat van: AthleticHolanda op aug 23, 2012, 18:36:22
Iemand die weet of dit schema definitief is? Zou me wel verdomd goed uitkomen.



Er zijn te veel mooie wedstrijden ik moet echt gaan kiezen, heb NEC - Feyenoord al geschrapt omdat ik liever naar iets anders moois wil.

Waarom komt dit jou goed uit, waar wil jij naar toe ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

#6
Vind het jammer dat de beide clubs uit Sneek om 8 uur 's-avonds precies op hetzelfde tijdstip spelen had gehoopt dat er een om 5 of 6 uur zou beginnen

Ik ga nu ovb voor het volgende bekerprogramma :

25-09 17:00  Scheveningen - FC Oss
25-09 20:00  FC Lisse - RKC
26-09 17:00  RVVH - FC Twente
26-09 20:00  Kozakken Boys - Heerenveen
27-09           Achilles 29 - PSV
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

cafebac

Citaat van: cafebac op aug 23, 2012, 19:00:53
PSV heeft al bevestigd op de 27e om 19.45 te spelen en dat dit bij EL te zien is, dus ik neem aan dat het inderdaad definitief is.

Leuk trouwens Achilles uit :)

PSV meldt 2 tijdstippen op haar site, wat ik er van begrijp zal het duel om 18.45 gespeeld worden!

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

#9
25-09: VVOG - FC Emmen
26-09: ONS Sneek - Excelsior of Utrecht - Ajax (onder voorbehoud)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Sebastiaan_W

Citaat van: spons op aug 24, 2012, 10:56:46
Hier kan je ook alle aanvangstijden vinden

http://www.voetbalopzaterdag.com/knvbbeker/betaaldvoetbal/KNVB-beker_Betaald_voetbal

Ik zie dat Kloetinge tegen Telstar al niet klopt. Deze wordt op woensdag 26/9 om 17:00 gespeeld.

AthleticHolanda

Citaat van: spons op aug 24, 2012, 09:12:52
Waarom komt dit jou goed uit, waar wil jij naar toe ?

Omdat ik JVC en Achilles van wat dichterbij volg wilde ik die twee erg graag thuis in actie zien, maar niet ten koste van Utrecht-Ajax. Dat valt dus allemaal precies goed. Overigens achteraf logisch omdat ik denk dat zowel JVC als Achilles niet tegelijk met NEC wilden spelen, en niet tegelijk met elkaar.

Hoe plan je kaartjes te krijgen voor Achilles?

Citaat van: witte leeuw op aug 24, 2012, 12:10:46
Ik zie dat Kloetinge tegen Telstar al niet klopt. Deze wordt op woensdag 26/9 om 17:00 gespeeld.

Waar zijn wel de juiste tijden te vinden? Op de website van de KNVB vond ik dat vroeger altijd maar daar vind ik nu niets...

AthleticHolanda

Ergens op dit forum postte iemand 'PSV fans famous for not travelling'. Nu is dat inderdaad algemeen bekend maar zo erg als gisteren heb ik het nog nooit meegemaakt. De club die elk seizoen Europees speelt en in thuiswedstrijden gemiddeld meer dan 33000 supporters trekt nam gisteren welgeteld 66 uitsupporters mee naar Groesbeek, een ritje van ruim een uur...

Achilles had 500 kaarten gereserveerd die via PSV werden verkocht. Ik ben er vrijwel zeker van dat elke andere Eredivisieclub voor deze wedstrijd met vrij vervoer meer kaarten had verkocht...

hgrm

Ik heb ze niet nageteld, maar De Graafschap had er zeker zoveel mee naar Nijkerk. En dat was dan ook nog eens een autocombi.

Wie kan me overigens uitleggen wie die idiotie heeft bedacht: fans van De Graafschap moesten in Doetinchem een kaartje kopen (op vertoon van de clubcard) en vervolgens ergens op een donkere parkeerplaats omwisselen, terwijl de kassa's gewoon open waren en er geen afgeschermd uitvak was....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: AthleticHolanda op sep 28, 2012, 16:52:44
Ergens op dit forum postte iemand 'PSV fans famous for not travelling'. Nu is dat inderdaad algemeen bekend maar zo erg als gisteren heb ik het nog nooit meegemaakt. De club die elk seizoen Europees speelt en in thuiswedstrijden gemiddeld meer dan 33000 supporters trekt nam gisteren welgeteld 66 uitsupporters mee naar Groesbeek, een ritje van ruim een uur...

Achilles had 500 kaarten gereserveerd die via PSV werden verkocht. Ik ben er vrijwel zeker van dat elke andere Eredivisieclub voor deze wedstrijd met vrij vervoer meer kaarten had verkocht...

Ze zullen wel als excuus hebben dat het een incourant aanvangstijdstip is dat het een lang seizoen is met al veel dure uitwedstrijden ( vooral voor die 6 man die mee geweest zijn naar Montenegro en die 11 naar Dnjepr ).

Twente had trouwens afgelopen week 250 kaarten gekregen van RVVH en er 235 terug gestuurd, nou is die afstand wel een stuk groter en de wedstrijd was om 17.00 uur maar toch
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen