Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Mar

Citaat van: Joost op jan 06, 2012, 10:03:53
Zijn de Belgen verheugd met de wedstrijd op Wembley?

Enorm! Ik heb vorige week een supportersclub opgericht van de rode duivels om zeker te zijn van tickets naar Wales en Schotland.
Maar dit is een zeer lekker toetje, dit wordt onze EK-finale!! Normaal gezien zullen de belgen wel 7-9000 tickets krijgen. Mijn telefoon rinkelt al continue van gisterenavond. Indien iemand interesse heeft, je kan steeds lid worden en dan kan ik (mits genoeg kaarten) wel iets regelen wie naar de match wilt gaan!

Up to Wembley!

Nico1880

Citaat van: Mar op jan 06, 2012, 10:23:25
Enorm! Ik heb vorige week een supportersclub opgericht van de rode duivels om zeker te zijn van tickets naar Wales en Schotland.
Maar dit is een zeer lekker toetje, dit wordt onze EK-finale!! Normaal gezien zullen de belgen wel 7-9000 tickets krijgen. Mijn telefoon rinkelt al continue van gisterenavond. Indien iemand interesse heeft, je kan steeds lid worden en dan kan ik (mits genoeg kaarten) wel iets regelen wie naar de match wilt gaan!

Up to Wembley!
Een kinderhand ...

Mar

Citaat van: Nico1880 op jan 06, 2012, 11:00:33
Een kinderhand ...

Moeten tevreden zijn met wat wij verdienen. België heeft het zelf weggegven in de kwalificatieronde voor het EK.
Ik denk dat de belangstelling voor deze match zeer groot is.

Nico1880

Citaat van: Mar op jan 06, 2012, 11:08:26
Moeten tevreden zijn met wat wij verdienen. België heeft het zelf weggegven in de kwalificatieronde voor het EK.
Ik denk dat de belangstelling voor deze match zeer groot is.
Belangstelling zal inderdaad wel groot zijn. Overweeg zelf ook om te gaan, maar het is en blijft maar een friendly.

voetbalfan

Inderdaad, sta ook al op de lijst bij supportersclub. Ook de wedstrijd België - Nederland is er een die uitverkocht gaat zijn. Eens iets goed gedaan zonder al te veel gezaag door onze bond! Dus volgende wedstrijden staan op de planning voor 2012:

02/06 Engeland - België
15/07 België - Nederland
07/09 Wales - België
11/09 België - Kroatië
16/10 België - Schotland

Op 12/10 zou ik ook nog Servië - België willen doen maar die kans lijkt me eerder kleiner.

Mar

Citaat van: voetbalfan op jan 06, 2012, 12:58:26
Inderdaad, sta ook al op de lijst bij supportersclub. Ook de wedstrijd België - Nederland is er een die uitverkocht gaat zijn. Eens iets goed gedaan zonder al te veel gezaag door onze bond! Dus volgende wedstrijden staan op de planning voor 2012:

02/06 Engeland - België
15/07 België - Nederland
07/09 Wales - België
11/09 België - Kroatië
16/10 België - Schotland

Op 12/10 zou ik ook nog Servië - België willen doen maar die kans lijkt me eerder kleiner.

Het oprichten van een supportersfederatie kent duidelijk zijn succes. 1man is hier permanent mee bezig en heeft een full-time job op de bond.
Op een aantal maanden tijd zijn er al meer dan 110 supporterclubs opgericht, eindelijk beginnen de tijden te keren.

spons

Citaat van: voetbalfan op jan 06, 2012, 12:58:26
Inderdaad, sta ook al op de lijst bij supportersclub. Ook de wedstrijd België - Nederland is er een die uitverkocht gaat zijn. Eens iets goed gedaan zonder al te veel gezaag door onze bond! Dus volgende wedstrijden staan op de planning voor 2012:

02/06 Engeland - België
15/07 België - Nederland
07/09 Wales - België
11/09 België - Kroatië
16/10 België - Schotland

Op 12/10 zou ik ook nog Servië - België willen doen maar die kans lijkt me eerder kleiner.

Uit tegen Servië lijkt me nou juist de mooiste wedstrijd.

Belgie - Nederland is overigens op 15/08.

Mijn interland jaar ziet er buiten het EK waarschijnlijk als volgt uit :

29/02  Engeland - Nederland
15/08  Zweden - Brazilie
16/10  Roemenie - Nederland

In 2013 wil ik in ieder geval naar de WK kwalificatiewedstrijden van Oranje uit bij Estland, Andorra en Turkije

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

Citaat van: Mar op jan 06, 2012, 13:26:55
Het oprichten van een supportersfederatie kent duidelijk zijn succes. 1man is hier permanent mee bezig en heeft een full-time job op de bond.
Op een aantal maanden tijd zijn er al meer dan 110 supporterclubs opgericht, eindelijk beginnen de tijden te keren.

Ik vind het een afschuwelijke regeling. Als ik een wedstrijd wil volgen dan wil ik op de gewone manier online kaartjes kunnen kopen en niet aangesloten zijn bij een supportersclub en al zeker niet verplicht worden om met de bus mee te rijden. Maar ik moet er jammer genoeg mee leren leven en aangezien ik van plan ben om alle uit-duels van onze rode duivels in de kwalificatiecampagne bij te wonen, kan ik me maar beter ergens inschrijven.

Waar bevind zich uw supportersclub?

voetbalfan

Citaat van: spons op jan 06, 2012, 14:24:19
Uit tegen Servië lijkt me nou juist de mooiste wedstrijd.

Belgie - Nederland is overigens op 15/08.

Mijn interland jaar ziet er buiten het EK waarschijnlijk als volgt uit :

29/02  Engeland - Nederland
15/08  Zweden - Brazilie
16/10  Roemenie - Nederland

In 2013 wil ik in ieder geval naar de WK kwalificatiewedstrijden van Oranje uit bij Estland, Andorra en Turkije


Het in inderdaad een mooie wedstrijd maar er kan tegen dan nog van alles tussen komen vandaar.

Citaat van: Mar op jan 06, 2012, 13:26:55
Het oprichten van een supportersfederatie kent duidelijk zijn succes. 1man is hier permanent mee bezig en heeft een full-time job op de bond.
Op een aantal maanden tijd zijn er al meer dan 110 supporterclubs opgericht, eindelijk beginnen de tijden te keren.

Inderdaad, voor tickets etc is het tegenwoordig inderdaad de makkelijkste manier vandaar dat we ons ook ingeschreven hebben in een club. Zodat tickets naar Wales, Schotland, Engeland,... normaal gezien een zekerheid zouden moeten zijn.

HRM1880

Citaat van: Joost op jan 06, 2012, 10:03:53
Zijn de Belgen verheugd met de wedstrijd op Wembley?
Ik ben zeker blij. Hebben al met een hele hoop Antwerp-supporters afgesproken om 11.00 in de fonteinen van Trafalger Square net als in mei '93.

Mar

Citaat van: wekke op jan 06, 2012, 14:38:40
Ik vind het een afschuwelijke regeling. Als ik een wedstrijd wil volgen dan wil ik op de gewone manier online kaartjes kunnen kopen en niet aangesloten zijn bij een supportersclub en al zeker niet verplicht worden om met de bus mee te rijden. Maar ik moet er jammer genoeg mee leren leven en aangezien ik van plan ben om alle uit-duels van onze rode duivels in de kwalificatiecampagne bij te wonen, kan ik me maar beter ergens inschrijven.

Waar bevind zich uw supportersclub?

In As, het is sowieso onze bedoeling niet om busreizen te organiseren. Het is enkel om zeker te zijn van tickets voor uitmatchen.
Zelf maak ik de thuis en uit verplaatsingen altijd op eigen houtje.
Dus wij worden puur een draaischijf van tickets! =)

info: demaasduivels@gmail.com

wekke

Citaat van: Mar op jan 07, 2012, 01:04:31
In As, het is sowieso onze bedoeling niet om busreizen te organiseren. Het is enkel om zeker te zijn van tickets voor uitmatchen.
Zelf maak ik de thuis en uit verplaatsingen altijd op eigen houtje.
Dus wij worden puur een draaischijf van tickets! =)

info: demaasduivels@gmail.com

Aha ideaal dus. Ik zal komende dagen eens een mailtje sturen.

Nico1880

Eintracht Frankfurt - Eintracht Braunschweig op 5 februari.

ALenstra

Even een update op mijn plannen:

zaterdag 4 februari Alemannia Aachen-Sankt Pauli

zaterdag 3 maart en zondag 4 maart in Parijs, echter Paris FC-Nimes staat nu voor 2 maart. Ik wacht nog op de exacte datum en tijd voor PSG-Ajaccio. Ik ben er ook achter gekomen dat PSG 2-Lens 2 op zondagmiddag 4 maart gespeeld wordt. Dit is een wedstrijd uit de CFA oftewel 4e niveau.

Zaterdag 28 april en zondag 29 april in Londen. Ik land die zaterdag rond 10.00 op Southend Airport en dan is het wel een tegenvaller dat de Championship wedstrijden om 12.30 beginnen. Ik overweeg voor de zaterdag Colchester-Tranmere, ook al omdat ik nooit in deze ground ben geweest. Zondag 29 april kan lastig worden om een wedstrijd te keizen.

Voetbalhopper

10/3 Naar Londen
Hopelijk lukt het om een kaartje voor Chelsea-Stoke te krijgen