Beste uitgaansstad Groot-Brittanie

Gestart door Hoekie_B, sep 21, 2013, 21:03:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HRM1880

Ben nu voor de tweede keer naar Dick De Vigne's geweest in Southend. Echt een topkeet!
Heb heel vaak kut geroepen, maar om niet te laagdrempelig over te komen dronk ik wodka in plaats van liters bier. Ik hoop dat dit Han gelukkig kan stemmen.

Hoekie_B

De keuze gaat op Bristol vallen, vooral vanwege de gunstige vliegtijden. Mocht het tegenvallen dan is Cardiff in de buurt.

HRM1880

Citaat van: Hoekie_B op okt 06, 2013, 22:47:37
De keuze gaat op Bristol vallen, vooral vanwege de gunstige vliegtijden. Mocht het tegenvallen dan is Cardiff in de buurt.
Bristol zal niet tegenvallen, daar heb ik eens een topavond gehad. Wel met een local, dus dat scheelt natuurlijk altijd.

FCT1980

Iemand tips voor Swindon en Ipswich?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

#19
Gewoon de kroeg in gaan en kut roepen heb ik hier ergens gelezen. Kun je dus in elke kroeg!!Wat een feest!!
Het ene stadion is het andere niet!


Defender

Birmingham is ook voor iedere wat wils..
Wij gaan naar Swansea deze week, iemand een idee wat daar te doen valt ? of adresjes of dergelijke ?

Grtz
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

JoostK1997

Kan iemand meer vertellen over het uitgaansleven in Brigthon (van pubs tot aan clubs) ? als alles weer voorbij is willen we daar wellicht naar toe met een groep vrienden in combinatie met een wedstrijd! En als iedereen het afraad wordt het misschien toch Nottingham (daar al veel goede verhalen over gelezen en gehoord)

FCT1980

Citaat van: JoostK1997 op jan 27, 2021, 15:34:07
Kan iemand meer vertellen over het uitgaansleven in Brigthon (van pubs tot aan clubs) ? als alles weer voorbij is willen we daar wellicht naar toe met een groep vrienden in combinatie met een wedstrijd! En als iedereen het afraad wordt het misschien toch Nottingham (daar al veel goede verhalen over gelezen en gehoord)

Brighton en Nottingham zijn beiden dik in orde.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Tribuneklanten

Je zult het niet geloven, maar de 2 beste stapavonden op het eiland heb ik in Oldham gehad.
Een vrijdag en zaterdagavond met alle cliches over  zatte vrouwen, drank, pubs, nachtclubs, vechtpartijen, Indiers en shoarmatenten.

Wat wil ik toch graag weer een weekend naar het eiland.

Cyclebob

Citaat van: Tribuneklanten op jan 29, 2021, 10:07:03
Je zult het niet geloven, maar de 2 beste stapavonden op het eiland heb ik in Oldham gehad.
Een vrijdag en zaterdagavond met alle cliches over  zatte vrouwen, drank, pubs, nachtclubs, vechtpartijen, Indiers en shoarmatenten.

Wat wil ik toch graag weer een weekend naar het eiland.
#metoo  stapavonden in Workington, Sunderland en Elgin waren ooit legendarisch
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

TeeZee

Leukste "stap"avond vond ik een stand-up comedy ergens in een kelder in het centrum van Newcastle. Het waren vier losse optredens, waarvan de eerste jaren later British Got Talent zou gaan winnen als de man zonder stem. Van de vier optredens waren er twee die ik nauwelijks kon volgen doordat ze uit de regio kwamen (en het Noord-Engelse accent is lastig te verstaan voor mij), maar die de meeste lachsalvo's opleverden. Dus ze waren heel grappig. Helemaal ontspannen zat ik er overigens niet, want de presentatrice vroeg al in het begin of er mensen van overseas waren.

Met de bacchanalen/korsakovavonden in prachtpubs waar jullie zo gek op zijn heb ik zelf niks.

FCT1980

Citaat van: Cyclebob op jan 29, 2021, 11:21:13
#metoo  stapavonden in Workington, Sunderland en Elgin waren ooit legendarisch

Dan wil ik daar Southend, MAcclesflied en Stoke aan toevoegen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

hgrm

Citaat van: TeeZee op jan 29, 2021, 12:43:27
Leukste "stap"avond vond ik een stand-up comedy ergens in een kelder in het centrum van Newcastle. Het waren vier losse optredens, waarvan de eerste jaren later British Got Talent zou gaan winnen als de man zonder stem. Van de vier optredens waren er twee die ik nauwelijks kon volgen doordat ze uit de regio kwamen (en het Noord-Engelse accent is lastig te verstaan voor mij), maar die de meeste lachsalvo's opleverden. Dus ze waren heel grappig. Helemaal ontspannen zat ik er overigens niet, want de presentatrice vroeg al in het begin of er mensen van overseas waren.

Met de bacchanalen/korsakovavonden in prachtpubs waar jullie zo gek op zijn heb ik zelf niks.

Vergeet ook het optreden van de Red Hot Chilli Pipers (Pipers, niet Peppers) in Dunfermline niet!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jef400

Citaat van: FCT1980 op jan 29, 2021, 15:00:12
Dan wil ik daar Southend, MAcclesflied en Stoke aan toevoegen.
Heel cru gezegd. Maar komt dat ook niet juist omdat er zo weinig culturen bij elkaar komen, waardoor het typische Britse de boventoon blijft voeren?