Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Geen idee. Misschien omdat Werder toch nog wel een aansprekende tegenstander is en ook een directe concurrent. Of misschien omdat Werder uitfans meeneemt/nog geen onverkochte kaarten heeft teruggestuurd?

Overigens is het in Keulen altijd (bijna) vol, zelfs in de 2. Bundesliga.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Beavos

Is hier iemand met een lidmaatschap bij Borussia Dortmund! Ik moet écht naar de thuiswedstrijd tegen Juventus.

spons

Citaat van: Beavos op feb 09, 2015, 13:58:28
Is hier iemand met een lidmaatschap bij Borussia Dortmund! Ik moet écht naar de thuiswedstrijd tegen Juventus.

Je moet eten, drinken en ademhalen. Je wilt heel erg graag naar de wedstrijd tegen Juventus :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

jona93

Citaat van: Beavos op feb 09, 2015, 13:58:28
Is hier iemand met een lidmaatschap bij Borussia Dortmund! Ik moet écht naar de thuiswedstrijd tegen Juventus.
Die is al lang uitverkocht hoor!
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Voetbalhopper

Citaat van: jona93 op feb 09, 2015, 17:34:18
Die is al lang uitverkocht hoor!

Helemaal niet. De verkoop voor leden start de 13e pas.

Beavos

Citaat van: Voetbalhopper op feb 09, 2015, 18:14:02
Helemaal niet. De verkoop voor leden start de 13e pas.

Daarom! Kan iemand mij helpen?

Voetbalhopper

Citaat van: Beavos op feb 10, 2015, 10:02:32
Daarom! Kan iemand mij helpen?

Ik ben bang dat je net als ik op de zwarte markt moet gokken

ALenstra

A.s. zondag wordt Schalke 04 II-Sportfreunde Siegen om 13.30 in de Veltins Arena gespeeld.

Voetbalman

Op vrijdag moet ik kiezen tussen Vfl Bochum - FSV Frankfurt en Rot-Weiss Essen - Kray. Iemand die me in de juiste richting kan wijzen? :)

Jef400

Essen-Kray is een stadsderby. Dat is altijd leuker. Ik meen dat er bij de heenwedstrijd (die ook in Stadion Essen werd gespeeld) ongeveer 14.000 toeschouwers waren, dus ik denk qua sfeer dat RWE - Kray en betere keuze is dan Bochum-Frankfurt. Eens te meer omdat FSV nou niet bekend staat om hun denderende uitaanhang.

Voetbalman

Citaat van: Jampot op feb 24, 2015, 19:35:55
Essen-Kray is een stadsderby. Dat is altijd leuker. Ik meen dat er bij de heenwedstrijd (die ook in Stadion Essen werd gespeeld) ongeveer 14.000 toeschouwers waren, dus ik denk qua sfeer dat RWE - Kray en betere keuze is dan Bochum-Frankfurt. Eens te meer omdat FSV nou niet bekend staat om hun denderende uitaanhang.

Oké thanks, lijkt me ook de betere wedstrijd qua sfeer en inzet.

Voor Sankt Pauli heb ik de keuze om tussen de ultras in de Südkurve te staan of in de Gegengerade. Lijken me allebei wel top om Sankt Pauli te beleven.

Jehoentelaar

Bochum zit in de 2.Bundesliga halfleeg en FSV Frankfurt heeft welhaast de kleinste hoeveelheid fans van die competitie.

Overigens werd de heenwedstrijd tussen Kray en RW Essen (4-2 geloof ik) gespeeld in het stadion van RWE. Essen staat tweede in de RL West en heeft nog lichtelijk uitzicht op de nacompetitie; dat stadion vult tot dusver heel aardig.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar


HRM1880

Borussia Neunkirchen zou op de rand van het faillissement staan na het terugtrekken van een paar personen uit het bestuur.
En dat stadion vind ik helemaal geweldig.
http://www.bild.de/regional/saarland/borussia-neunkirchen/stirbt-borussia-neunkirchen-40196454.bild.html

kufo

Heeft iemand ervaring met het bestellen voor kaarten voor uitwedstrijd van bvb amateur ?