Standard v Sevilla in beeld

Gestart door Joost, nov 07, 2008, 00:48:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Alleen fototjes en een filmpje ditmaal aangezien het bekende clubs betreft en ik graag naar bed wil. Dankzij een bekende kaartjesverzamelaar kon ik mee naar Sclessin. Afgesproken bij de Geusselt en drie kwartier voor aanvang in Luik. Vorige keer zat ik derde ring, nu tweede, deze is een stuk minder stijl. Sevilla, de winnaar van 2007 had niet al te veel fans mee en te horen waren ze zeker niet. Zoals altijd was de sfeer aan Standardkant uitstekend. Sevilla speelde met Escude achterin en Luis Fabiano en Romaric (ex-Beveren) voorin. Man of the Match vond ik Onyewu van Standard

De Rouges gingen er vol op en overbluften Sevilla in de eerste helft. Gek genoeg leverde een counter de 1-0 op van M'bokani in minuut 38. In de tweede helft ging Sevilla voetballen en zakte Standard terug. Het tempo was echter zo laag en Standard speelde zo geconcentreerd dat de Spanjaarden slechts tweemaal echt gevaarlijk werden. Standard kreeg meer kansen in de counter maar het bleef 1-0.




De spaanse fans, plus op ring 1 de TV studio


Tifo vooraf


Ook aan de andere kant


Tweede ring maar met je neus op het veld

Standard claimt halverwege de eerste helft een penalty. De goed fluitende scheidsrechter wilde er niet aan. Let op de situatie rechts van het hoofd.
http://www.youtube.com/watch?v=i7ZxYBOFUow


Feest na 1-0


Lange zijde


Eindstand


Spelers bedanken publiek. De Spaanse spelers waren 23 seconde na affluiten al onder de douche

Ici c est Paris

Mooie foto's! Je zat nog bij de harde kern ook zie ik. Dat moet dan wel helemaal een topsfeer zijn geweest.

georgesv

leuke foto's

de match gezien op tv, de sfeer was weeral super!
blij dat Belgisch voetbal wat heropleeft