Hoofdmenu

Hoe het was

Gestart door TeeZee, apr 28, 2008, 09:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

3434

De trip Malmundaria was een met veel hoogtes en laagtes, letterlijk. Tot we eenmaal daar kwamen. Vrij weinig stadion, zelfs voor 4de klasse. 1 kleine zittribune, dat was het.

0-1 rond de 30ste minuut, al bibberend uitkijken naar het einde. Rond de 70' een wereldgoal vanop 35 meter en 1-1 boeken dicht. De route naar Malmedy was wel de moeite.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Hielke

ADO-Heerenveen was een drama. Bijna een ongeluk op de heenweg vanwege de sneeuw, saai stadion, koud en slap Haags bakkie, domme rode kaart van Janmaat, domme wissels van De Jonge, slechte afwerking bij Beerens en uiteindelijk 2-1 verliezen van een onthutsend zwak ADO.

Ik heb nog nooit een wedstrijd gezien waarin een thuisspelend elftal zó zwak voor de dag kwam. In de eerste helft is ADO misschien één keer op Heerenveen-helft geweest, het zal een meter of drie geweest zijn. En toch nog verliezen... Dat doet heel veel pijn. Onvoorstelbaar hoe diep Heerenveen zinkt. De nacompetitie lonkt.

Joost

Ondanks de nederlaag van Roda bij Twente was ik bijzonder tevreden. 'We' waren lange tijd gelijkwaardig aan de Tukkers en verliezen doordat zij een tandje hoger schakelen en twee knappe goals scoren. Er zijn vervelendere manieren om te verliezen.

hgrm

Ik verlies anders liever een pot kansloos, onder het motto "hier was geen enkele eer te behalen" dan een wedstrijd waarin je het gevoel hebt dat je niet veel voor de ander onderdoet. Het vervelendste vind ik namelijk dat gevoel van "er had meer in gezeten"; dan heb je pas echt het gevoel dat je punten verloren hebt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op jan 31, 2010, 21:23:39
Ik verlies anders liever een pot kansloos, onder het motto "hier was geen enkele eer te behalen" dan een wedstrijd waarin je het gevoel hebt dat je niet veel voor de ander onderdoet. Het vervelendste vind ik namelijk dat gevoel van "er had meer in gezeten"; dan heb je pas echt het gevoel dat je punten verloren hebt.
Nee zo was het echt niet. Twente was gewoon beter in de tweede helft.

Gerrit-Jan

Citaat van: Joost op jan 31, 2010, 21:31:52
Nee zo was het echt niet. Twente was gewoon beter in de tweede helft.

Maar ze zullen toch echt beter moeten gaan spelen willen ze kampioen worden. Ze gaven toch nog aardig wat kansen weg (kopbal naast goal, en 1 op 1 situatie vlak voor rust) en dat wordt een keer afgestraft.

AthleticHolanda

Eindelijk weer echt groundhoppen, na veel dagen met veel afgelastingen en weinig wedstrijden dan de afgelopen dagen vier wedstrijden in vijf dagen in drie landen.

In Duisburg zag ik bevestigd dat St. Pauli toch echt op weg is naar de Bundesliga, in het voor mij totaal onbekende (Noord-)Frankrijk twee prachtige stadions en een goede sfeer bij Valenciennes.
Daarna weer naar London om de afgelaste wedstrijden van vorige maand in te halen, West Ham-Wolves werd Crystal Palace-Wolves, Goliath versloeg David overtuigend en dan besef je weer dat er eigenlijk niets mooiers is dan bekervoetbal, Pompey ging strijdend ten onder op Craven Cottage waarna er een nachtje rondbaggeren op Stansted volgde om vanochtend weer terug te komen.

Joost

k had toch naar SSS '18 moeten gaan :D

Voetbalhopper

cercle-roeselare

Viel mij tegen, het stadion had ik hogere verwachtingen van.

De stad Brugge daarin tegen was zeer geslaagd

hgrm

Heb je dat gezien, dan?

Wij zaten bij Zottegem-Willebroek, toch niet superver van Brugge, en hebben een groot deel van de wedstrijd de overkant van het veld niet eens kunnen zien.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Voetbalhopper

#70
Citaat van: hgrm op feb 07, 2010, 14:49:27
Heb je dat gezien, dan?

Wij zaten bij Zottegem-Willebroek, toch niet superver van Brugge, en hebben een groot deel van de wedstrijd de overkant van het veld niet eens kunnen zien.

Viel reuze mee, tijdens de warming up zag je de overkant maar net. Maar naarmate de wedstrijd vorderde klaarde de mist op (misschien door de hitte van de stadion lampen ?) en na de rust was de mist volledig weg.

zie foto voor de wedstrijd: http://foto-uploaden.nl/zie/1m6lgbm

foto tijdens: http://foto-uploaden.nl/zie/nrpgnod

Joost

Citaat van: hgrm op feb 07, 2010, 14:49:27
Heb je dat gezien, dan?

Wij zaten bij Zottegem-Willebroek, toch niet superver van Brugge, en hebben een groot deel van de wedstrijd de overkant van het veld niet eens kunnen zien.
Bij Roda v Sparta hetzelfde, vooral vlak na de pauze was de overkant gewoon niet zichtbaar.

TeeZee

De regel is natuurlijk ook dat beide doelen vanaf de middenstip zichtbaar moeten zijn, of de toeschouwer wat kan zien doet helemaal niet terzake.

hgrm

Bij sommige wedstrijden is het ook maar beter dat er weinig zicht is.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

Vanmiddag El Gouna FC bezocht. Verloren door een eigen goal tegen Petrol Assyut; eerste thuisnederlaag; eerste overwinning van hekkensluiter Petrol.

Ik verlang weer naar de tweede divisie omdat de national security in de Momtaz met haar verpletterende aanwezigheid en doelloos paradeergeweld het kijkplezier tot bijna nul reduceert. Voetbal in een gevangenis.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed