Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Weet iemand overigens hoe je aan kaarten voor Mestalla kunt komen? Mestalla loopt toch wel redelijk vol hoor ik meestal dus vind het risico wat groot om zonder kaarten daarheen te gaan.

hoevenen lion

En Espanyol verhuisd wel na dit seizoen zeker? Dan toch maar misschien een citytrip Barcelona doen.

AthleticHolanda

Citaat van: hoevenen lion op nov 25, 2008, 21:05:12
En Espanyol verhuisd wel na dit seizoen zeker? Dan toch maar misschien een citytrip Barcelona doen.

Mag je wel redelijk opschieten, maar ook hier is het volgens mij nog niet zeker...

Inauguración: Abril o mayo de 2009

Stadionhopper

Citaat van: hoevenen lion op nov 25, 2008, 21:05:12
En Espanyol verhuisd wel na dit seizoen zeker? Dan toch maar misschien een citytrip Barcelona doen.

Ja dat is wel zeker. Het stadion schijnt in februari al zo goed als klaar te zijn.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Ici c est Paris op nov 25, 2008, 20:19:01
Weet iemand overigens hoe je aan kaarten voor Mestalla kunt komen? Mestalla loopt toch wel redelijk vol hoor ik meestal dus vind het risico wat groot om zonder kaarten daarheen te gaan.
Alleen de toppers trekken een vol huis, zal dus niet zo moeilijk zijn.

Maroboduus

Citaat van: Joost op nov 25, 2008, 22:34:35
Alleen de toppers trekken een vol huis, zal dus niet zo moeilijk zijn.

Heb elders op het forum al wel eens laten vallen dat ik twee seizoenen geleden bij Valencia-Inter in de Champions League ben geweest. Die match was toendertijd uitverkocht, maar op een uur voor de aftrap waren er op de zwarte markt nog tickets voldoende te krijgen. Vanwege de taalbarrière kon ik helaas niet maximaal onderhandelen, maar uiteindelijk hebben we twee kaarten a 50 EUR weten te bemachtigen. Geloof dat de originele prijs rond de 40 EUR lag, dus dat was nog goed te doen.

Voor zover ik weet is het trouwens 99% zeker dat Valencia nog gedurende het gehele seizoen 2009/2010 in Mestalla zal spelen, tijd genoeg dus.

Batflyer

Citaat van: Maroboduus op nov 25, 2008, 22:53:04
Voor zover ik weet is het trouwens 99% zeker dat Valencia nog gedurende het gehele seizoen 2009/2010 in Mestalla zal spelen, tijd genoeg dus.

Mooi zo, mocht ik nog een keer in Spanje naar een wedstrijd gaan, dan wordt Valencia zeker de eerste. Ik zag gisteren op de Hyves van Tom Bodde foto's van Mestalla... wát een stadion is dat zeg!
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Batflyer

Ik ga een poging wagen om een kaartje te regelen voor Arsenal - AS Roma, dinsdag 24 februari. Daarvoor moet ik eerst Red Member worden, wat ik sowieso ga doen. Mocht Roma niet lukken, dan wil ik dit seizoen nog naar een competitiewedstrijd.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

spons

27 februari : Stade Reims - FC Metz
28 februari : Eintracht Frankfurt - Schalke 04
01 maart   : Valencia - Real Vallodolid
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Denniz1974

26-12 Feyenoord - NAC Breda (zekerheidje)
28-12 AZ - NEC (zekerheidje)
10-01 VVV Venlo - Racing Genk (zekerheidje)
17-01 ADO Den Haag - Heracles Almele (als er dagverkoop is)

Batflyer

Ik denk dat ik 18 januari naar de IJsselderby ga. Dat wordt namelijk veel leuker dan Zwolle - Eagles, dat kan gewoon niet anders..
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Denniz1974

Citaat van: Denniz1974 op dec 20, 2008, 19:29:02
26-12 Feyenoord - NAC Breda (zekerheidje)
28-12 AZ - NEC (zekerheidje)
10-01 VVV Venlo - Racing Genk (zekerheidje)
17-01 ADO Den Haag - Heracles Almele (als er dagverkoop is)

Feyenoord - NAC Breda en AZ - NEC zijn inmiddels bezocht.
Nog 2 stadions en alles in Nederland is bezocht. Tsja, wat dan ??

Joost

Citaat van: Denniz1974 op dec 29, 2008, 11:42:54
Feyenoord - NAC Breda en AZ - NEC zijn inmiddels bezocht.
Nog 2 stadions en alles in Nederland is bezocht. Tsja, wat dan ??

Hoofdklasse?

Belgie?

Houseman


Denniz1974

Postzegels heb ik in vroeger jaren verzameld en later voor goed geld verkocht, België heb ik grotendeels al gehad (eerste klasse althans, lager vind ik qua stadions niet echt tot de verbeelding sprekend, op een enkeling na) en tsja ... hoofdklasse. Grote kans dat ik wat frequenter bij de vv Dovo en / of GVVV over de vloer zal komen als er een aantrekkelijke tegenstander op bezoek komt.