Week 37: maandag 9 september t/m zondag 15 september

Gestart door Niels_Zitterd, aug 19, 2013, 14:23:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Saltacampos

Citaat van: HRM1880 op sep 11, 2013, 17:29:55
Ik moet nu een goede dosis nemen, omdat ik er daarna drie weken op uit trek.

@rrcg1899: Bij Antwerp zullen tickets geen enkel probleem zijn aan de loketten.
Ok, thanks, dan proberen we dat (tenzij ik zondag moet verder spelen op dat tornooi), ben wel eens benieuwd naar de Bosuil, in de hoogdagen van het hooliganisme in de jaren tachtig en negentig heb ik dat stadion gemeden, nu wordt het tijd voor een bezoek). Ik neem die oude tribune 1 dan wel, dat lijkt me wel wat. Na verhalen van andere groundhoppers over vechtpartijen onder Antwerpfans aan de overkant (tribune 2) neem ik aan dat dit een rustigere tribune is. Ik hou van voetbal en sfeer, maar van die dronken agressievelingen verpesten je bezoek, heb het al vaker meegemaakt in eerste klasse en op supportersbussen, dus liever niet.
Over land and sea

HRM1880

Citaat van: rrcg1899 op sep 13, 2013, 11:40:26
Ok, thanks, dan proberen we dat (tenzij ik zondag moet verder spelen op dat tornooi), ben wel eens benieuwd naar de Bosuil, in de hoogdagen van het hooliganisme in de jaren tachtig en negentig heb ik dat stadion gemeden, nu wordt het tijd voor een bezoek). Ik neem die oude tribune 1 dan wel, dat lijkt me wel wat. Na verhalen van andere groundhoppers over vechtpartijen onder Antwerpfans aan de overkant (tribune 2) neem ik aan dat dit een rustigere tribune is. Ik hou van voetbal en sfeer, maar van die dronken agressievelingen verpesten je bezoek, heb het al vaker meegemaakt in eerste klasse en op supportersbussen, dus liever niet.
Dan kan je misschien best op tribune 1 zitten of op tribune 3, dan heb je zicht op beide tribunes.
Den twee zou ik inderdaad niet pakken, want dan kan je in de buurt van deze dronken agressieveling belanden.

Danny

Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

HRM1880

Citaat van: McCloud op sep 11, 2013, 08:37:46
Je bent wel heel erg Antwerp minded ofniet ;)
Vergeet niet dat ik het derde weekend zonder Antwerp met jou doorbreng, dus die overdosis is enkel in je eigen voordeel. ;)

Joost

We gaan een stukje rijden; Boussu Dour Borinage v RWDM Brussels.

McCloud

Citaat van: HRM1880 op sep 14, 2013, 14:35:09
Vergeet niet dat ik het derde weekend zonder Antwerp met jou doorbreng, dus die overdosis is enkel in je eigen voordeel. ;)

Ghe Ghe ;) Sheffield, love it!