Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FCT1980

Eens met Sebastian hoor.
Maar op het forum zelf is het af en toe wel lastig zoeken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Ontour49

Heeft er iemand een toevalling een booking history bij Birmingham FC? Willen naar de thuiswedstrijd op 29 december tegen Leeds United, echter staat er 'Open to Leeds priority', en betwijfel of hij nog in general sale gaat. Ik zie namelijk bij de wedstrijd van Birmingham tegen WBA 'Supporters without a booking history will not be able to purchase tickets for this fixture' staan. Dus wellicht geldt er voor Leeds thuis hetzelfde? Alvast bedankt.

ksclgiov282

Citaat van: Ontour49 op dec 01, 2019, 15:58:50
Heeft er iemand een toevalling een booking history bij Birmingham FC? Willen naar de thuiswedstrijd op 29 december tegen Leeds United, echter staat er 'Open to Leeds priority', en betwijfel of hij nog in general sale gaat. Ik zie namelijk bij de wedstrijd van Birmingham tegen WBA 'Supporters without a booking history will not be able to purchase tickets for this fixture' staan. Dus wellicht geldt er voor Leeds thuis hetzelfde? Alvast bedankt.

Ik ben afgelopen april naar Birmingham geweest en kan je wel helpen. Heb je pb gestuurd.

Jef400

Citaat van: FCT1980 op nov 29, 2019, 12:55:30
Eens met Sebastian hoor.
Maar op het forum zelf is het af en toe wel lastig zoeken.
Forum is natuurlijk maar een bron. Misschien een idee om een lijst van handige informatiebronnen te maken? Kan iedereen naar zijn bestemming en lossen we het aantal vragen aardig op.

ALenstra

Het is heel eenvoudig. Alle info is te vinden op de website van de thuisclub.

Ontour49

#4865
Citaat van: ksclgiov282 op dec 01, 2019, 18:32:27
Ik ben afgelopen april naar Birmingham geweest en kan je wel helpen. Heb je pb gestuurd.
Top, zag het, heb er op gereageerd.

Is er nog iemand met een booking history/membership van Birmingham City FC? heb nog één ticket nodig voor de wedstrijd: Birmingham - Leeds.

onzemichael

Citaat van: Sebastiaan_W op nov 29, 2019, 10:17:35
haha wijsneus! Bedankt voor het compliment.

Vraag me af welke research je hebt gedaan. BMG heeft het zelfs in het Nederlands op haar website staan en kan je vinden middels wat trefwoorden via google.
https://www.borussia.de/nederlands/borussia-fans/wedstrijdagen/alles-wat-u-moet-weten.html

Ik zit vanaf het beginperiode op dit forum en het is mooi dat er nieuwe aanwas komt, maar ik heb het gevoel(pure aanname) dat een aantal personen de laatste tijd dit medium uit luiheid of domheid gebruiken voor simpele vragen die je zelf in een halve minuut middels zoekmachines kan vinden.

Trek het je overigens niet persoonlijk aan. Het is puur een constatering waar ik me over verwonder(Nicht ärgern, nur wundern).

Als je goed had gelezen dan vroeg ik alleen maar welk station je t beste uit kunt stappen wanneer je vanuit Eindhoven komt met de trein. Ik had al op de website van BMG gekeken op dat moment en daar staat:

"Er is een shuttlebus service van en naar het stadion die om de paar minuten vertrekt van de stations in Mönchengladbach en Rheydt."

Ze geven 2 opties, vandaar mijn vraag welke t beste is om uit te stappen. Dan ga jij vervolgens uit t verband trekken dat ik het eerst zelf maar even uit moet zoeken, omdat ik een domme vraag stelde ;-)
Ik was benieuwd naar mensen die er al geweest waren en die me konden helpen welk station van deze twee de beste optie zou zijn. Misschien had ik t beter en uitgebreider moeten omschrijven... maargoed dat zal wel de 'luiheid'  zijn ;-)

Daarom ook mijn excuses aan jou Sebastiaan_W!

Ontour49

#4867
Citaat van: Ontour49 op dec 01, 2019, 20:59:44
Top, zag het, heb er op gereageerd.

Is er nog iemand met een booking history/membership van Birmingham City FC? heb nog één ticket nodig voor de wedstrijd: Birmingham - Leeds.
Aanvullend hierop , heb ze dringend nodig, kan nu slechts 2 vd 3 tickets halen, heb er eventueel nog een kleine vergoeding voor over!
Hoor het graag.

Nort

Ik heb wel een booking history.

Edit: Stuur maar even een PM

Berend11

Hey allen! Ik heb 6 kaarten voor Eintracht Frankfurt - Hertha BSC van aanstaande vrijdag. Zitplaatsen in Block 16A op de eerste ring direct achter de goal, kosten normaal €41 p.s. (mogen voor minder weg).

Iemand interesse?

red28

Liefhebbers,

Begin 2020 (januari) wil ik weer een weekend UK pakken! Voor mij is een levendige uitgaanscultuur even belangrijk als de hele voetbal beleving. Liverpool (Tranmere, Everton en Liverpool), Leeds, London, Rochdale en Sheffield ben ik al geweest. Wat kunnen jullie mij aanraden? Blackpool, Southend-on-Sea en Newcastle lijken qua voetbal/uitgaan de beste papieren te hebben, maar misschien schuilen er nog wel verborgen parels in Engeland.

Qua voetbal en uitgaan kan het mij niet rauw of chavvie genoeg. Fancy en sjiek is niets voor mij.

Cheers!

Joost


ksclgiov282

#4872
Citaat van: red28 op dec 08, 2019, 20:15:23
Liefhebbers,

Begin 2020 (januari) wil ik weer een weekend UK pakken! Voor mij is een levendige uitgaanscultuur even belangrijk als de hele voetbal beleving. Liverpool (Tranmere, Everton en Liverpool), Leeds, London, Rochdale en Sheffield ben ik al geweest. Wat kunnen jullie mij aanraden? Blackpool, Southend-on-Sea en Newcastle lijken qua voetbal/uitgaan de beste papieren te hebben, maar misschien schuilen er nog wel verborgen parels in Engeland.

Qua voetbal en uitgaan kan het mij niet rauw of chavvie genoeg. Fancy en sjiek is niets voor mij.

Cheers!
Ik was een viertal weken terug in Cardiff en dat lijkt me wel in die catergorie te vallen, daar was het wel heel levendig de zaterdagavond in het centrum. Aangename en leuke stad verder.

Jef400

Kan ik onderschrijven, en nog beter. Er zijn veel leuke clubs op reisafstand. Newport is een kwartiertje, Bristol zit je in drie kwartier. Kijken of je Cardiff met Bristol Rovers kan combineren, die combi is me in de zomervakantie geweldig bevallen.

FCT1980

Citaat van: red28 op dec 08, 2019, 20:15:23
Liefhebbers,

Begin 2020 (januari) wil ik weer een weekend UK pakken! Voor mij is een levendige uitgaanscultuur even belangrijk als de hele voetbal beleving. Liverpool (Tranmere, Everton en Liverpool), Leeds, London, Rochdale en Sheffield ben ik al geweest. Wat kunnen jullie mij aanraden? Blackpool, Southend-on-Sea en Newcastle lijken qua voetbal/uitgaan de beste papieren te hebben, maar misschien schuilen er nog wel verborgen parels in Engeland.

Qua voetbal en uitgaan kan het mij niet rauw of chavvie genoeg. Fancy en sjiek is niets voor mij.

Cheers!

Birmingham!!!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!