Bijhouden bezochte wedstrijden

Gestart door Wesley10__, mei 25, 2016, 13:28:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robbie

Citaat van: Wesley10__ op sep 17, 2016, 19:53:12
Op welke manier doe je dit?

Ik bewaar hardcopy's in een map, dus niet digitaal.

De publiekswissel

Citaat van: Wesley10__ op sep 17, 2016, 19:53:12
Op welke manier doe je dit?

Ik weet niet hoe groot je fetish is, maar het is mogelijk om in Excel een hyperlink te maken naar bijvoorbeeld Soccerway:
http://nl.soccerway.com/matches/2016/09/09/netherlands/eerste-divisie/bvo-fc-dordrecht/rkc-waalwijk/2240614/?ICID=HP_MS_01_04

Dat scheelt weer om een hele opstelling in te tikken en heb je de opstelling toch paraat. Elke andere website kan natuurlijk ook.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Jef400

Verrek man. Misschien een idee alle wedstrijden te hyperlinken. Heb je zo weer alle informatie paraat.

Nort

Citaat van: Jef400 op sep 19, 2016, 15:00:51
Verrek man. Misschien een idee alle wedstrijden te hyperlinken. Heb je zo weer alle informatie paraat.
Totdat de website er mee ophoudt of overgaat op nieuwe links, dan ben je alle informatie kwijt.

Jef400

Da's een keerzijde van het verhaal inderdaad ja.

Joost

Eenvoudig op te lossen door via afdrukken de eerste pagina als PDF op te slaan. Hoef je ook niet alles over te tikken.

JorikR

Footballfans stopt er helaas mee op 15 december.
Weet iemand een vergelijkbare site?
Lees mijn voetbalreisblog: https://www.voetbalreistips.nl/

Nort

Citaat van: JorikR op nov 17, 2016, 10:22:24
Footballfans stopt er helaas mee op 15 december.
Weet iemand een vergelijkbare site?
Je hebt een app genaamd 'Groundhopper', alleen is de gratis versie zeer beperkt. De betaalde kost iets van €2-€3,- volgens mij. Er is overigens geen website van.

watergatehopper

Citaat van: Nort op nov 17, 2016, 10:46:46
Je hebt een app genaamd 'Groundhopper', alleen is de gratis versie zeer beperkt. De betaalde kost iets van €2-€3,- volgens mij. Er is overigens geen website van.

Betaalde versie werkt beter en beter... en voor de mensen die de wedstrijdtracker van footbalfans goed vinden. Die zit sinds kort ook op de app van groundhopper.
Ik ben overigens niet de ontwikkelaar voor als jullie dat denken maar ben wel enthousiast. Het vinckt zo lekker weg......
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

rogo_breda

Heb hem ook maar gedownload. Wedstrijd zoeken en vinken werkt gied inderdaad. Wel jammer dat je geen beoordelingen en foto's kunt toevoegen.

Defender

Citaat van: John Sleeuwenhoek op mei 25, 2016, 16:25:18
Nog een nuttige toevoeging, neem in Polen altijd zelf wat papier mee.
Heb ik geleerd sinds Euro 2016 dat je altijd en overal papier in je bezit moet hebben.
Mijn maten lachtten er om als ik er om sprak en het meenam tot zij toch ineens paar velletjes nodig hadden..
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Laurens Jobse

Nu Footballfans.eu stopt moet ik binnenkort de wedstrijden maar eens handmatig overzetten naar Excell. Alleen is het al ruim 10 jaar geleden dat ik Excell voor het laatst heb gebruikt en dat was ook nog eens voor een saaie cursus "basisvaardigheden Office pakket".

Zijn er standaard excellbestanden te downloaden die enigszins als sjabloon te gebruiken zijn?

Joost

Citaat van: Laurens Jobse op nov 23, 2016, 12:57:45
Nu Footballfans.eu stopt moet ik binnenkort de wedstrijden maar eens handmatig overzetten naar Excell. Alleen is het al ruim 10 jaar geleden dat ik Excell voor het laatst heb gebruikt en dat was ook nog eens voor een saaie cursus "basisvaardigheden Office pakket".

Zijn er standaard excellbestanden te downloaden die enigszins als sjabloon te gebruiken zijn?

Ik zou het niet zo moeilijk maken voor jezelf.
Open eenvoudigweg een lege spreadsheet en zet in de bovenste rij alle dingen die je graag wilt bijhouden. Denk aan datum, seizoen, thuisclub, uitclub, competitie, uitslag, stadion, land etc.

Dan heb je je eigen sjabloon en kun je daaronder alles invullen.

Hugo

Je mag mijn lijst wel als sjabloon gebruiken.

100% Best Practise :-)

Joost heeft wel eens een stoomcursus "draaitabellen draaien" gepost.

FCT1980

Citaat van: Hugo op nov 23, 2016, 16:46:32
Je mag mijn lijst wel als sjabloon gebruiken.

100% Best Practise :-)

Joost heeft wel eens een stoomcursus "draaitabellen draaien" gepost.

Daar ben ik ook wel in geïnteresseerd Hugo. Als je de voornemens bent om de lijst te mailen hou ik me aanbevolen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!