Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALenstra

Ik ben ook wel benieuwd naar die verhalen!

De publiekswissel

Citaat van: JoeySpiegelaar op okt 17, 2019, 08:55:37

wat zijn de tips, en vooral wat moet je niet doen , want er gaan heel wat verhalen rond.

Tussen de ultras gaan staan en dan lekker veel selfies maken.... Liefst in een fel gekleurd shirt waarbij elke kleur mag, behalve geel.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

JoeySpiegelaar

Citaat van: ALenstra op okt 17, 2019, 09:28:28
Ik ben ook wel benieuwd naar die verhalen!

Ik hoorde dat er een bepaalde groep moet zijn die het niet zo op groundhoppers heeft. Daarom was ik benieuwd naar ervaringen, en aan de hand daarvan wil ik graag mijn keuze maken

ALenstra

Zolang jij je als een normale bezoeker gedraagt en niet als groundhopper dan zie ik geen probleem.

FCT1980

Citaat van: ALenstra op okt 17, 2019, 11:33:53
Zolang jij je als een normale bezoeker gedraagt en niet als groundhopper dan zie ik geen probleem.

Hoe gedraagt een groundhopper zich dab?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Citaat van: De publiekswissel op okt 17, 2019, 10:05:24
Tussen de ultras gaan staan en dan lekker veel selfies maken.... Liefst in een fel gekleurd shirt waarbij elke kleur mag, behalve geel.
Zo dus

JoeySpiegelaar


Nik

Ik probeer 8 man naar Sheffield United - Burnley te krijgen. Zelf heb ik wel genoeg punten, echter is het 1 op 1 verkoop en heb je per persoon 150 loyalty points nodig. Ik heb er inmiddels 5, maar mis er dus nog 3. Zijn er toevallig hier nog mensen met een account met minimaal 150 loyalty points?

DS_Noot

Graag jullie advies. Ik heb vrij weinig verstand van het amateurvoetbal in Nederland, maar aanstaande zaterdag een dagje vrij en wil er graag eentje bezoeken. Waar kan ik de leukste sfeer verwachten?
ASWH - De Treffers
SVV Scheveningen - SV Spakenburg
Rijnburgse Boys - Kozakken Boys
VV Katwijk - VV Noordwijk
327 wedstrijden | 63 grounds | 11 landen

Jef400

Katwijk-Noordwijk is een bollenstreekderby.

Joost

Citaat van: DS_Noot op okt 26, 2019, 10:40:44
Graag jullie advies. Ik heb vrij weinig verstand van het amateurvoetbal in Nederland, maar aanstaande zaterdag een dagje vrij en wil er graag eentje bezoeken. Waar kan ik de leukste sfeer verwachten?
ASWH - De Treffers
SVV Scheveningen - SV Spakenburg
Rijnburgse Boys - Kozakken Boys
VV Katwijk - VV Noordwijk

Als je amateurvoetbal wil zien moet je niet bij de semiprofs gaan kijken :)

hgrm

Katwijk-Noordwijk is qua voetbal en qua sfeer waarschijnlijk de leukste.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Voetbalman

Paasweekend in Engeland. Wanneer worden de wedstrijden vastgepind? Ik kijk vooral naar paasmaandag en clubs uit de Championship. PC is gecrasht, deftig zoeken op mijn telefoon blijkt lastig en langdradig, dus ik probeer het even hier. Bedankt alvast!

ALenstra

Premier League op 21 februari, EFL op 13 maart.

ksclgiov282

De data op de EFL site zijn eerder richtdata, waar men nogal kan van afwijken. De definitieve speeldag & uur moet wel minimum 5 weken vooraf bekend zijn.