Auteur Topic: Stelling van de dag: Blatter oreert  (gelezen 31212 keer)

Online spons

• Geslacht: Man
Re: Stelling van de dag: Blatter oreert
« Reactie #60 Gepost op: nov 03, 2019, 16:26:20 »
Oneens. Als je je niet als een uitsupporter gedraagt, moet dit toch kunnen?

Dat kan ook al overal in Nederland
2.523 wedstrijden ( waarvan 1.484 van Feyenoord ), 659 "clubs", 537 grounds, 43 landen

Offline Koning Kriel

« Reactie #61 Gepost op: nov 04, 2019, 12:52:45 »
Ik zou de loting van de volgende bekerronde graag weer direct na de donderdagavond zien, dat is er momentum. Bij een zaterdagavondloting is dat weg.

Mij bevalt die zaterdagavond wel. Maar als je donderdag direct na het laatste fluitsignaal van de laatste wedstrijd gaat loten kan ik me er wel in vinden. Dat loten om 0:30 nadat alle samenvattingen geweest waren was mij echt een doorn in het oog.

Offline Hugo

• Cheese & Union
« Reactie #62 Gepost op: nov 04, 2019, 12:56:54 »
Mij bevalt die zaterdagavond wel. Maar als je donderdag direct na het laatste fluitsignaal van de laatste wedstrijd gaat loten kan ik me er wel in vinden. Dat loten om 0:30 nadat alle samenvattingen geweest waren was mij echt een doorn in het oog.

Daar blijft natuurlijk niemand voor op.

Offline Sebastiaan_W

• Voetbal is meer dan gewoon een wedstrijd
« Reactie #63 Gepost op: nov 04, 2019, 13:11:46 »

Joost blijft er ongetwijfeld voor op.

Online Nort

« Reactie #64 Gepost op: nov 04, 2019, 13:55:18 »
Ik heb afgelopen donderdag tevergeefs een uur zitten wachten op uiteindelijk niks.

Offline Joost

« Reactie #65 Gepost op: nov 04, 2019, 15:54:02 »
Joost blijft er ongetwijfeld voor op.

Zonder twijfel.

De loting is vaak het leukste onderdeel van de KNVB Beker.

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #66 Gepost op: nov 05, 2019, 22:10:54 »
Ik vind het fenomeen 'loting' zwaar overrated. Ergens op locatie na een spannende bekerwedstrijd, verricht door een verlepte oud-voetballer die alles zo verkeerd doet dat de official-van-dienst hevig zwetend duizend doden sterft, is het nog wel leuk.

Maar verder....voor mij doen ze het net zo lief op maandag na de ochtendkoffie op het bondsbureau. En die shows die ze er van maken bij de Champions League of EK's en WK's zijn me helemaal een doorn in het oog.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline Koning Kriel

« Reactie #67 Gepost op: nov 06, 2019, 08:26:57 »
Ik vind het fenomeen 'loting' zwaar overrated. Ergens op locatie na een spannende bekerwedstrijd, verricht door een verlepte oud-voetballer die alles zo verkeerd doet dat de official-van-dienst hevig zwetend duizend doden sterft, is het nog wel leuk.

Maar verder....voor mij doen ze het net zo lief op maandag na de ochtendkoffie op het bondsbureau. En die shows die ze er van maken bij de Champions League of EK's en WK's zijn me helemaal een doorn in het oog.

Ieder zijn ding, de shows zijn overdreven maar een loting vind ik vaak spannender dan een wedstrijd. Anticiperen op de mogelijkheden, teleurgesteld zijn als het balletje van de gewenste tegenstander te vroeg uit de bak komt. Het zien ontstaan van hele mooi affiches waar je graag naar toe wil. Voor mij allemaal aspecten die een loting mooi maken.