De zaken liggen iets anders.
Een Ajax-supporter hier heeft diverse keren iets gepost op een toon die mij als eigenaar/moderator (en in die zin de enige die er over gaat) niet zint. Zoals Jef400 al postte: het is hier een groundhoppersforum, geen forum van clubfans. Deze Ajax-supporter is diverse keren op zijn gedrag aangesproken (eerst per PB, daarna publiekelijk) en heeft ook een ban van een week gehad. Daarna (en dat moet ook gezegd worden) is van zijn zijde geen onvertogen woord meer gevallen.
Edoch, het is nergens voor nodig om deze Ajax-fan te provoceren. Wat het doel van deze provocaties is, weet ik niet. Misschien wraak nemen, misschien uit de tent lokken. Hoe dan ook: ik ben er niet van gediend. Dus de Feyenoord-fan die dit doet, wordt eender behandeld als de Ajax-fan. Hij lijkt het overigens te snappen.
Wat betreft het Spanje-topic betreft: Hier gaat het er af en toe ook stevig aan toe (ik zou de discussie zelf wat zakelijker, minder persoonlijk gevoerd hebben) maar het gaat hier wel duidelijk om een inhoudelijk verschil van inzicht wat beide heren vanuit hun standpunt bediscussiƫren.