Daar zal waarschijnlijk een oorzaak van zijn ?
Dan heb je het er in het verleden misschien zelf ook wel naar gemaakt dat je nu met de combi moet
Ja mijn vader werkt bij de politie en ik ken die spotters praktisch allemaal persoonlijk. Dat wil nog niet zeggen dat als ik de regels overtreed (als gebrandmerkt Fortuna Supporter tijdens combi in het thuisvak plaats neemt), ik ook daadwerkelijk gematst wordt. Ik ken ook de veiligheidscoördinator van Fortuna persoonlijk en dat wil nog niet zeggen dat de stewards die mij zullen herkennen mij niet erbij zullen lappen.
Zoals gezegd, ik ga liever met gelijkgezinden op pad. Mijn ploeg proactief steunen en dat betekend dus als er een verplichte combi is, dat ik wordt veroordeeld tot dat schandalige uitvak in Leeuwarden. Maar goed, zoals gesteld is dit een topic over
staanplaatsen. Die zijn er niet in het uitvak bij Cambuur. Daar hebben ze namelijk van die achterlijk gekleurde stoelen met bizar weinig beenruimte.
Denk in het vervolg eerst na voordat je zegt : "ik zou ergens anders gaan zitten" en "als je bekend bent bij de politie, dan heeft dat een reden".