KNVB Beker 2011/2012

Gestart door AthleticHolanda, apr 25, 2011, 22:08:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: Peenvogel op sep 23, 2011, 10:20:14
Ha, een bezoekje aan de vetkampstraat. Dat is voor mij alweer een jaar of 17 geleden. Eens kijken of ik mijn uitkaart weer eens ga gebruiken.



Ik heb die affiche in 1992 eens gezien, vrij entree voor veel toeschouwers!

Hugo

Citaat van: Hielke op sep 23, 2011, 09:49:12
De twee Friese clubs spelen tegen elkaar in de derde ronde.

sc Heerenveen - Harkemase Boys

Das een mooie, lijkt mij een volle bak.

Peenvogel

Citaat van: Hugo op sep 23, 2011, 12:16:59
Ik heb die affiche in 1992 eens gezien, vrij entree voor veel toeschouwers!

1-1 met een rode kaart voor Blinker. Daar was ik ook bij.

spons

Citaat van: Peenvogel op sep 23, 2011, 10:20:14
Ha, een bezoekje aan de vetkampstraat. Dat is voor mij alweer een jaar of 17 geleden. Eens kijken of ik mijn uitkaart weer eens ga gebruiken.



Ze hebben een jaar of 10 geleden 2 seizoenen achter elkaar in de winterstop vriendschappelijk in Deventer gespeeld waarvan ik er 1 geweest ben ( 1-4 als ik het me goed kan herinneren )

Ik heb al jaren geen uitkaart meer dus dat wordt op zoek naar kaarten maar ik zal er zeer zeker bij zijn.

Uitvak in Deventer is tegenwoordig trouwens een kooi in de hoek van de lange zijde waarvan ik de indruk heb dat het er niet zo prettig toeven is

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FSC_87

Uitvak is inderdaad een kooi in de hoek naast de fanatieke aanhang. Links van je is een wand met van die weerspiegelende folie. Zicht op het veld is niet overal in het vak goed.

Pluspunt is naar mijn mening wel dat het gehele vak staanplaatsen heeft.

Niels_Zitterd

Citaat van: spons op sep 24, 2011, 08:31:48
Uitvak in Deventer is tegenwoordig trouwens een kooi in de hoek van de lange zijde waarvan ik de indruk heb dat het er niet zo prettig toeven is

Deze foto geeft een redelijk beeld van het uitvak.



Het is een behoorlijke achteruitgang ten opzichte van het uitvak dat voorheen aan de vetkampstraat lag.

spons

Citaat van: Niels_Zitterd op sep 24, 2011, 12:56:31
Deze foto geeft een redelijk beeld van het uitvak.



Het is een behoorlijke achteruitgang ten opzichte van het uitvak dat voorheen aan de vetkampstraat lag.

Daar wil je gratis toch nog niet in zitten ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid

Citaat van: spons op sep 25, 2011, 08:54:48
Daar wil je gratis toch nog niet in zitten ?

Precies ! Wat zullen de prijzen zijn die GA Eagles en Feyenoord gaan berekenen voor een verblijf in dit hok ?

Joost

Citaat van: Niels_Zitterd op sep 24, 2011, 12:56:31
Deze foto geeft een redelijk beeld van het uitvak.


Dat is dan ook nog een van de beste plaatsen in het uitvak, over het algemeen is het zicht nog minder.

Niels_Zitterd

Citaat van: Meester op sep 25, 2011, 09:03:12
Precies ! Wat zullen de prijzen zijn die GA Eagles en Feyenoord gaan berekenen voor een verblijf in dit hok ?

Afgelopen editie in de Jupiler League mochten we voor slechts €15,- plaats nemen in dit top vak.
Ik denk dat zo'n zelfde bedrag ook wel gevraagd zal gaan worden, want voor de Eagles is het natuurlijk een topduel.
Het uitvak is overigens het enige echte minpunt van de, voor de rest fantastische ground.

AthleticHolanda

Iemand die weet wanneer de tijden en data worden vast gesteld voor de volgende ronde?

ðe waan

Die zijn al vastgesteld.

Ik vul dan maar even pro-actief de vraag verder in door het programma hier ook te linken:
http://eredivisielive.nl/knvb-beker/programma/

AthleticHolanda

Citaat van: ðe waan op sep 28, 2011, 14:16:20
Die zijn al vastgesteld.

Ik vul dan maar even pro-actief de vraag verder in door het programma hier ook te linken:
http://eredivisielive.nl/knvb-beker/programma/

Dankje.

Waarom is er het weekend voorafgaand aan de bekerronde geen Topklasse programma? Ik had gehoopt dat Achilles weer op donderdag zou spelen, balen.


Joost

Citaat van: AthleticHolanda op sep 28, 2011, 15:10:49
Dankje.

Waarom is er het weekend voorafgaand aan de bekerronde geen Topklasse programma? Ik had gehoopt dat Achilles weer op donderdag zou spelen, balen.
Dat is standaard vastgesteld.

Dat weekend is vastgesteld voor beker en inhaal.
Dat weekend is ook het eerste van de herfstvakantie in zuid en het laatste weekend van de vakantie in noord en midden.

Staat in de jaarkalenders. Die vind je op http://www.sportlink.com/manager/dms/index.php?option=com_content&view=article&id=21

En dan bewaarnummer zoeken. Die moet je eigenlijk uitprinten jaarlijks. Staat bordevol heel erg nuttige informatie.

ðe waan

Meester heeft vast een leuke avond gehad.