Weet iemand of er in Hongarije voor elke wedstrijd kaarten aan de dagkassa verkrijgbaar zijn, of dat er wedstrijden zijn waar je beter van tevoren iets regelt?
Ujpest-Ferencvaros kan wel eens een probleem zijn. Voor de rest denk ik dat het goed te doen moet zijn. Heb er drie wedstrijden gezien en bij elke wedstrijd gewoon kaarten aan de kassa gekocht.
Het gaat om Honved-Ujpest, komen allebei uit Budapest. En eventueel Gyor-Ferencvaros. Nu is dat stadion van Gyor zo groot dat ik me daar niet echt druk om maak maar bij Honved zou ik het niet durven zeggen.
Je kunt ook naar Vasas Budapest gaan in het noorden van de stad. Het stadion ziet er nog oosteuropees uit met zowel staan- en zitplaatsen. Toen ik er was vorig seizoen bevolkten ongeveer duizend toeschouwers het stadion. Kaartjes zijn eenvoudig te verkrijgen vlak voor de wedstrijd. En ook niet onbelangrijk weinig verbaal - lees racisme - geweld op de tribunes.
Groundhopping Hongarije deel 6/6.Stadion: ETO parkClub: Györ FCStad: Györhttp://www.fctwente.nu/fotos/groundhopping/eto-park-gyri-eto-fc.html
Nu al sympathie voor de gevallen grootmacht Vasas Budapest, nog zonder bezoek. Ze staan onderaan 2. Liga, groot sintelbaan stadion.Overmorgen de uitwedstrijd bij Tatabanya bezoeken vanuit uitvak