Overigen > Overige sporten

2008 - jaar van de Pekingeend ; 2012 - jaar van de Sitting Duck

<< < (3/13) > >>

Denniz1974:

--- Citaat van: TeeZee op aug 25, 2008, 19:28:05 ---Ik ben wel benieuwd naar de verhalen van hgrm en Denniz1974, die de afgelopen weken niet weg te slaan waren bij de tv. Dat was genieten van pure topsport dunkt me.

--- Einde van citaat ---

LOL :)

Han:

--- Citaat van: hgrm op apr 17, 2008, 14:52:31 ---Voor het bobovolk eromheen is het allemaal mooi en prachtig, maar de sporter heeft oogkleppen op. Het valt me op dat je alleen sporters die zelf hebben gefaald, het hebben over de 'olympische sfeer' enzo.
--- Einde van citaat ---
Geef eens een voorbeeld svp en dan heb ik het niet over de gratis voorraad van 100.000 condooms die aanvankelijk ontoereikend bleek. Ik meen dit serieus.

ZZ:
Ik heb genĂ³ten van het waterpolo, kleiduivenschieten, kanovaren, beachvolleybal en andere sporten die ik eens in de vier jaar zie. Ik heb ook genoten van Willem-Alexander, Jack van Gelder, Floris Evers, Leon Haan, Mart Smeets en Evert ten Napel.

Een zwart gat is mijn deel want nu begint dat saaie voetbal weer.

TeeZee:
Inderdaad, ondanks alle tegenargumenten heb ik gewoon veel mooie sportmomenten kunnen zien. Sport kan op meerdere manieren, op meerdere niveaus heel mooi zijn. Zelfs C-sporten worden groot op de hypercommerciele Olympische Spelen.

Alleen vind ik alle mogelijke varianten op knolhoppen nog steeds niks. Heel knap van die sympathieke Anky, niets dan lof, maar ik ben nu eenmaal tegen sporten met dieren.

Stadionhopper:

--- Citaat van: TeeZee op aug 26, 2008, 14:21:53 ---Alleen vind ik alle mogelijke varianten op knolhoppen nog steeds niks. Heel knap van die sympathieke Anky, niets dan lof, maar ik ben nu eenmaal tegen sporten met dieren.

--- Einde van citaat ---

Deze dieren worden waarschijnlijk veel beter verzorgd dan de paarden die jij in de wei ziet staan.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie