Overigen > Overige sporten

2008 - jaar van de Pekingeend ; 2012 - jaar van de Sitting Duck

<< < (12/13) > >>

TeeZee:
Mooie uiteenzetting Joost, ik ben het met je eens.

Hieronder overigens ook een uitleg van de NOS, met daarin een van de raakste citaten die ik ooit las:
http://www.ad.nl/show/de-b-nos-b-doet-het-ook-nooit-goed~abb7a30b/

("Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.")

John Sleeuwenhoek:

--- Citaat van: TeeZee op aug 10, 2016, 10:32:30 ---("Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.")

--- Einde van citaat ---

Typisch Nederlands heb ik het idee. Heel vermoeiend. Ook omtrent dat Yuri van Gelder verhaal eerder deze week.

Jef400:
Speculatie zit in de aard van de maatschappij vrees ik. Vergeet niet dat je door sommige gasten ook weer wordt weggehoond als je geen mening paraat hebt. Dat schrikt andere mensen ook weer af.

Koning Kriel:

--- Citaat van: TeeZee op aug 10, 2016, 10:32:30 ---Mooie uiteenzetting Joost, ik ben het met je eens.

Hieronder overigens ook een uitleg van de NOS, met daarin een van de raakste citaten die ik ooit las:
http://www.ad.nl/show/de-b-nos-b-doet-het-ook-nooit-goed~abb7a30b/

("Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.")

--- Einde van citaat ---

Prima stuk al vind ik (met weinig kennis en veel oordeel ;) )dat ze met wat makelijke excuses komen. Gisteren kon er wel ineens naar het judo geschakeld worden op de juiste momenten maar eerder zou dat dus onmogelijk zijn?

Zondagochtend geen live sport? Ja, vanwege de keuze om alleen Nederlanders uit te zenden. Ik (en met mij vele andere) hadden daar een andere keuze gemaakt.

De NOS heeft een aantal bewuste keuzes gemaakt waarmee ze voor mij persoonlijk het kijken naar de OS een stuk minder interessant hebben gemaakt. Waarschijnlijk is een groot deel van Nederland, dat niet zoals ik sportjunk is, wel geinteresseerd in cliche brakende B sporters op de bank en is het goed voor de kijkcijfers. Daarmee zou de keuze van de NOS terecht zijn al ben ik er niet blij mee.

hgrm:
Met het voetbal dat weer begint, de honkbalcompetitie die in de beslissende fase is gekomen, Ziggo Sport en Eurosport die geen rechten hebben voor de OS en abonnement MLB TV met alle wedstrijden uit het Amerikaanse honkbal kom ik genoeg aan mijn trekken. Geen enkele reden om olympische B- en C-sporten te kijken waar ik normaal ook niet naar kijk.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie