Overigen > Overige sporten

2008 - jaar van de Pekingeend ; 2012 - jaar van de Sitting Duck

<< < (2/13) > >>

ZZ:
Ik ben na het EK dusdanig aan het komkommeren geslagen dat ik me ook op dit evenement weer behoorlijk verheug. Ik kijk met name uit naar de prestaties van het Nederlandse honkbalteam, hopende dat zij voor een stunt kunnen gaan zorgen en een medaille pakken. Dat hoeft dan niet eens goud te zijn, brons zou ook al fantastisch zijn. Niet dat ik nou zo'n honkbalfan ben, de Nederlandse competitie volg ik eigenlijk niet echt - is ook niet echt aantrekkelijk met die halflege tribunes - maar tijdens zo'n toernooi is honkbal zeker één van mijn favoriete sporten.

Denniz1974:
Ik kan HGRM in de openingspost alleen maar gelijk geven. Voor mij zijn bovenstaande argumenten tevens mijn argumenten om allerlei (nter-)nationale sportbijeenkomsten te boycotten. Te denken valt aan wedstrijden van nationale (ahum) teams en geldverslindende toestanden als EK's en WK's voetbal, Olympische ellende en wat je nog meer kan bedenken.

Een ieder die het heerlijk vind om helemaal uit z'n dak te gaan bij bv het Nederlands elftal ... bedenk goed dat je zonder clubvoetbal geen nationale elftallen zult hebben !

ZZ:

--- Citaat van: Denniz1974 op jul 25, 2008, 21:17:28 ---Ik kan HGRM in de openingspost alleen maar gelijk geven. Voor mij zijn bovenstaande argumenten tevens mijn argumenten om allerlei (nter-)nationale sportbijeenkomsten te boycotten. Te denken valt aan wedstrijden van nationale (ahum) teams en geldverslindende toestanden als EK's en WK's voetbal, Olympische ellende en wat je nog meer kan bedenken.
--- Einde van citaat ---

Waar bestaat dat 'boycotten' dan precies uit als ik vragen mag? Gewoon niet kijken of het ook echt actief proberen te ontlopen?

--- Citaat van: Denniz1974 op jul 25, 2008, 21:17:28 ---Een ieder die het heerlijk vind om helemaal uit z'n dak te gaan bij bv het Nederlands elftal ... bedenk goed dat je zonder clubvoetbal geen nationale elftallen zult hebben !

--- Einde van citaat ---

Sluit het supporteren van een nationaal team in welke sport dan ook het supporteren van een clubteam in diezelfde sport uit dan? Volgens mij kan dat prima samen gaan.

Denniz1974:

--- Citaat van: ZZ op jul 25, 2008, 21:28:57 ---
--- Citaat van: Denniz1974 op jul 25, 2008, 21:17:28 ---Ik kan HGRM in de openingspost alleen maar gelijk geven. Voor mij zijn bovenstaande argumenten tevens mijn argumenten om allerlei (nter-)nationale sportbijeenkomsten te boycotten. Te denken valt aan wedstrijden van nationale (ahum) teams en geldverslindende toestanden als EK's en WK's voetbal, Olympische ellende en wat je nog meer kan bedenken.
--- Einde van citaat ---

Waar bestaat dat 'boycotten' dan precies uit als ik vragen mag? Gewoon niet kijken of het ook echt actief proberen te ontlopen?

--- Citaat van: Denniz1974 op jul 25, 2008, 21:17:28 ---Een ieder die het heerlijk vind om helemaal uit z'n dak te gaan bij bv het Nederlands elftal ... bedenk goed dat je zonder clubvoetbal geen nationale elftallen zult hebben !

--- Einde van citaat ---

Sluit het supporteren van een nationaal team in welke sport dan ook het supporteren van een clubteam in diezelfde sport uit dan? Volgens mij kan dat prima samen gaan.

--- Einde van citaat ---

Ja, in mijn ogen sluit dat elkaar uit. Een supporter van bijvoorbeeld Feyenoord heeft een bloedhekel aan spelers van ajax, bij onderlinge wedstrijden wordt zo'n speler het licht in z'n ogen niet gegund; dan moet zo'n zelfde Feyenoordsupporter midweeks bij een interland juichen en feesten omdat dezelfde speler van ajax scoort voor het Nederlands Elftal ?

Hetzelfde als zeggen dat je dat ene meisje niet leuk vindt, maar als ze met je wil zoenen direct toehapt ...

het boycotten bestaat uit alles wat je kan doen om er niets mee te maken te hebben, geen wedstrijden kijken, geen nieuws erover lezen, etc etc

TeeZee:
Ik ben wel benieuwd naar de verhalen van hgrm en Denniz1974, die de afgelopen weken niet weg te slaan waren bij de tv. Dat was genieten van pure topsport dunkt me.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie