Auteur Topic: SS LAZIO ROMA  (gelezen 2272 keer)

Offline Sander11

• Geslacht: Man
SS LAZIO ROMA
« Gepost op: sep 15, 2011, 17:14:34 »
Hier ben ik weer:

Op mijn lijstje staat hoog een bezoekje uit ROME. En dan het liefst SS LAZIO, Nu had ik gedacht sochtends heen vliegen ( op de dag van de wedstrijd) & savonds weer terug naar Nederland. Zijn der mensen met ervaring of dit mogelijk en goed te doen is. Of mensen die nog tips hebben rondom deze 1 dag trip!?
HEYA DEN BOSCH!

Online spons

• Geslacht: Man
Re: SS LAZIO ROMA
« Reactie #1 Gepost op: sep 15, 2011, 17:31:14 »
Hier ben ik weer:

Op mijn lijstje staat hoog een bezoekje uit ROME. En dan het liefst SS LAZIO, Nu had ik gedacht sochtends heen vliegen ( op de dag van de wedstrijd) & savonds weer terug naar Nederland. Zijn der mensen met ervaring of dit mogelijk en goed te doen is. Of mensen die nog tips hebben rondom deze 1 dag trip!?

Tip 1 : ga naar AS Roma
2.523 wedstrijden ( waarvan 1.484 van Feyenoord ), 659 "clubs", 537 grounds, 43 landen

Offline Joost

« Reactie #2 Gepost op: sep 15, 2011, 20:32:02 »
Tip 2: in plaats van lukraak een topic te openen kun je ook terecht in het algemene vragentopic van Italie
Tip 3: het zinloos gebruik van hoofdletters wordt niet echt gewaardeerd. Dat staat gelijk aan schreeuwen
Tip 4: is het uberhaupt mogelijk om dit als dagtrip te doen?

Offline ALenstra

« Reactie #3 Gepost op: sep 15, 2011, 21:12:32 »
Ochtendvlucht heen en avondvlucht terug? Al verdient een mooie stad als Rome wel meer tijd om er door te brengen. Waarom niet een weekend met 2 nachten hotel?