Auteur Topic: Wekke - foto's en verslagen  (gelezen 189636 keer)

Offline ricodejong4

• Geslacht: Man
    • Het Trapveldje
Re: Wekke - foto's en verslagen
« Reactie #645 Gepost op: nov 07, 2018, 10:59:54 »
Prachtig verslag.

Offline Jehoentelaar

• Groundhoppen kent geen divisie
« Reactie #646 Gepost op: nov 07, 2018, 11:21:50 »
Mooi verhaal! Jammer dat in België supporterspesten ook gemeengoed is, maar daarbuiten een mooi positief verslag. Leuke wijze om Lyra-Lierse te volgen. :-)
Foto's en verslagen op https://www.facebook.com/jehoentelaar.

Twitter: @PreussenFanNL

Offline Footballromantic

• Footballromantic.com
    • Footballromantic
« Reactie #647 Gepost op: nov 08, 2018, 19:35:50 »
Heb namens In De Hekken de eerste thuispot tegen Tienen meegemaakt en vanuit het uitvak de wedstrijd in Mechelen. Ik vind het een prachtige club. Heerlijk fanatiek sfeertje met een leuke mix tussen jong en oud! Het nummer dat in de rust werd gezongen (Dees is mijn club), vind ik prachtig. Ondanks dat ik geen woord van het Vlaams begrijp haha!

De uitpot in Houtvenne staat al op het programma. Leuke manier om eindelijk eens echt te gaan groundhoppen op de lagere niveau's in België.
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Offline wekke

« Reactie #648 Gepost op: nov 08, 2018, 20:09:13 »
Wij hadden nooit gedacht dat het deze weg zou uitgaan. Fanatiek, positief, mooie mix tussen leeftijden, familiale uitstraling waar jonge kinderen mee tussen de zingende eute staat, respect voor beide geschiedenissen,... Prachtig gewoon.

Voor Houtvenne nodigen wij alle supportersclubs uit in ons clubcafe. Wij zijn de enige club in de zuiderkempen (Heultje, deelgemeente van westerlo) en Houtvenne ligt op 5km van onze thuisbasis. Altijd welkom om te verbroederen.

Offline Jef400

« Reactie #649 Gepost op: nov 08, 2018, 20:29:34 »
Mooi verhaal! Jammer dat in België supporterspesten ook gemeengoed is, maar daarbuiten een mooi positief verslag. Leuke wijze om Lyra-Lierse te volgen. :-)
Als het lukt eens een keer daar heen gaan.

Offline syntric

« Reactie #650 Gepost op: nov 08, 2018, 22:04:53 »

Laten we niet overdrijven, ik heb als supporter helemaal nergens last van in België. Het zijn bepaalde groeperingen die men viseert en dat is heus niet zomaar lukraak.
Groundhopper for life :-)

Offline wekke

« Reactie #651 Gepost op: nov 08, 2018, 22:32:43 »
Laten we niet overdrijven, ik heb als supporter helemaal nergens last van in België. Het zijn bepaalde groeperingen die men viseert en dat is heus niet zomaar lukraak.

Ik begrijp dat men niet goed wist wat ze van ons konden verwachten. Er zijn mensen meegegaan met een kwalijk verleden, daar moeten we niet naief in zijn. En een buscombi naar KRC Mechelen is volstrekt normaal. Maar na 10 wedstrijden in de competitie en 2 in de beker, mogen ze hun veiligheidsinschatting wel eens gaan aanpassen ipv opdrijven. Het dreigement om de wedstrijd tegen Nijlen af te gelasten en het onderscheppen van een bus afgelopen zondag is gewoon een brug te ver. Zeker de manier waarop. Zulke zaken kunnen dingen laten escaleren en dan zijn het weer "die hooligans" die alle zonden over zich heen krijgen.

Offline Koning Kriel

« Reactie #652 Gepost op: nov 09, 2018, 10:08:10 »

Is het zomaar lukraak, vast niet. Maar het blijft vreemd dat je met je paspoort voor de borst op de foto gezet mag worden zonder dat je iets gedaan hebt. Ben als Willem II supporter nu zelf volop hier mee bezig naar aanleiding van wat bij onze supporters in Amsterdam gebeurt is. Het stoot mij tegen de borst dat je als voetbalsupporter al bij voorbaat als crimineel behandeld wordt.

En laten we duidelijk zijn, net als Wekke, snap ik best dat er soms combi's nodig zijn (al zou dat niet moeten). Maar ik persoonlijk heb nog nooit iemand geslagen en ben ook niet van plan dat te gaan doen. Heb nooit pyro of ander vuurwerk bij en onthoud mij van kwetsende spreekkoren. Waarom moeten mij dan allerlei beperkingen opgelegd worden?

Offline maikelll043

« Reactie #653 Gepost op: nov 09, 2018, 11:24:52 »
Is het zomaar lukraak, vast niet. Maar het blijft vreemd dat je met je paspoort voor de borst op de foto gezet mag worden zonder dat je iets gedaan hebt. Ben als Willem II supporter nu zelf volop hier mee bezig naar aanleiding van wat bij onze supporters in Amsterdam gebeurt is. Het stoot mij tegen de borst dat je als voetbalsupporter al bij voorbaat als crimineel behandeld wordt.

En laten we duidelijk zijn, net als Wekke, snap ik best dat er soms combi's nodig zijn (al zou dat niet moeten). Maar ik persoonlijk heb nog nooit iemand geslagen en ben ook niet van plan dat te gaan doen. Heb nooit pyro of ander vuurwerk bij en onthoud mij van kwetsende spreekkoren. Waarom moeten mij dan allerlei beperkingen opgelegd worden?

Helaas is er bij iedere club wel een klein groepje die het helaas moet verpesten voor de ''trouwe'' supporters. Daarbij worden de regels ieder jaar aangescherpt m.b.t. auto-/bus-/trein- combi en is het supportertje pesten een nieuwe hobby geworden van de lokale driehoek. Als voetbalsupporter word je tegenwoordig aangezien als hooligan / crimineel pfff....

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #654 Gepost op: nov 09, 2018, 11:45:23 »

Dat komt niet vanzelf. In het verleden is er een reputatie opgebouwd en er zijn groepen die er weinig aan doen om die reputatie te laten vervangen. Zoals onze Amsterdamse vrienden zich in het stadion van Benfica hebben gedragen, draagt niet bij. Het heeft er ook mee te maken dat de meerderheid in het geval van ellende vaak partij kiest voor de raddraaiers in plaats van heb duidelijk te maken dat ze met dergelijk gedrag door de rest niet geaccepteerd worden.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline syntric

« Reactie #655 Gepost op: nov 09, 2018, 13:19:02 »

Mogelijk bevind je je dan tussen de verkeerde mensen? Heb je dit soort problemen als je je helemaal alleen naar een stadion begeeft? Maar goed, ik vermijd zelf de officiële uitvakken wel om dit soort toestanden te vermijden, dat moet ik er wel bij vertellen. En ik geraak op verplaatsing nagenoeg overal binnen, terwijl mijn cluppie nou ook niet bepaald een smetteloos imago heeft qua supportersgedrag :-)
Groundhopper for life :-)

Offline Jef400

« Reactie #656 Gepost op: nov 09, 2018, 13:41:30 »
Dat komt niet vanzelf. In het verleden is er een reputatie opgebouwd en er zijn groepen die er weinig aan doen om die reputatie te laten vervangen. Zoals onze Amsterdamse vrienden zich in het stadion van Benfica hebben gedragen, draagt niet bij. Het heeft er ook mee te maken dat de meerderheid in het geval van ellende vaak partij kiest voor de raddraaiers in plaats van heb duidelijk te maken dat ze met dergelijk gedrag door de rest niet geaccepteerd worden.
Terwijl ze zelf werden geslagen? Ho stop vriend! Eerst even inlezen, en dan pas oordelen. Er zit meer in dan een eigen interpetatie van onvolledige nieuwsartikelen.