Auteur Topic: Manchester  (gelezen 36466 keer)

Offline Koning Kriel

• Geslacht: Man
Re: Manchester
« Reactie #90 Gepost op: mrt 08, 2018, 13:00:36 »
In ieder geval loten maar die loting is al geweest. Als member kan je je wel inschrijven voor Arsenal maar je hebt maar een zeer beperkte kans op kaarten. Kan wel vragen of hij zich in wil schrijven in het kader van niet geschoten is altijd mis.

Online FCT1980

« Reactie #91 Gepost op: mrt 08, 2018, 13:59:11 »
Arsenal heb ik zelf iets aan. Ben het weekend van 13 t/m 15 april in Engeland.
Wolves - Birmingham City is overigens een mooi alternatief.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline Langemannetje

« Reactie #92 Gepost op: mrt 09, 2018, 06:38:33 »
Arsenal heb ik zelf iets aan. Ben het weekend van 13 t/m 15 april in Engeland.
Wolves - Birmingham City is overigens een mooi alternatief.
Gezien de huidige vorm van Wolves vind jij het vast niet erg om een middagje undercover op Molineux te zitten terwijl de Blues met een nulletje of 4 op hun bek gaan ;)
56 grounds in 8 verschillende landen

Online FCT1980

« Reactie #93 Gepost op: mrt 09, 2018, 09:53:04 »
Gezien de huidige vorm van Wolves vind jij het vast niet erg om een middagje undercover op Molineux te zitten terwijl de Blues met een nulletje of 4 op hun bek gaan ;)

Juichen voor blues gaat me niet lukken en Wolves halen we toch niet meer in. Laat het maar 4-0 worden daar ;)
Maar ik heb mijn vader mee dat weekend dus Old Trafford trekt eigenlijk wel heel erg.

Offline casper.eniesee

« Reactie #94 Gepost op: apr 02, 2018, 18:35:07 »
In welke pub in Manchester zou ik woensdag de wedstrijd tegen moeten Liverpool kijken?
Ik kan je wellicht helpen met kaarten bij NEC en Borussia Mönchengladbach (mitgliederschaft)

Online Joost

« Reactie #95 Gepost op: apr 02, 2018, 21:07:14 »
In welke pub in Manchester zou ik woensdag de wedstrijd tegen moeten Liverpool kijken?

Je hebt vast collega's die daar een beter antwoord op kunnen geven dan wij :)

Offline casper.eniesee

« Reactie #96 Gepost op: apr 02, 2018, 23:00:30 »
Ik ben benieuwd of iemand een echte City pub weet, lijkt me toch een leuke ervaring om zoiets dan mee te maken.
Ik kan je wellicht helpen met kaarten bij NEC en Borussia Mönchengladbach (mitgliederschaft)

Offline ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #97 Gepost op: apr 03, 2018, 10:15:54 »
Ik ben benieuwd of iemand een echte City pub weet, lijkt me toch een leuke ervaring om zoiets dan mee te maken.

Volgens een vriend die vorig jaar zijn exchange in Manchester heeft gedaan is de Friendly Inn een echte City pub. Is wel iets buiten de stad, waar vroeger het oude stadion van City stond (Maine Road).

Offline jdebruin96

« Reactie #98 Gepost op: dec 03, 2018, 12:06:05 »
Van 28 december tot 1 januari ben ik in Manchester te vinden. Aangezien er op 29-12 in Manchester zelf niks is die dag en de steden rondom goed te bereiken heb ik 3 alternatieve potjes gevonden waar ik dus tussen twijfel:

Sheffield United - Blackburn Rovers
Preston North End - Aston Villa
Rochdale - Bradford City

Iemand tips die mijn twijfels weg kunnen nemen :)?
« Laatst bewerkt op: dec 03, 2018, 12:11:20 door jdebruin96 »
Voetbal = Leven
Leven = Voetbal

Offline Nik

• Championship-nieuws
« Reactie #99 Gepost op: dec 03, 2018, 12:39:08 »
Sheffield heeft mijn hart wel een beetje gestolen, dus dat zou mijn eerste optie zijn. PNE heeft met Deepdale wel een prachtig stadion, en met Villa op bezoek ook een mooi uitvak.

Offline ALenstra

« Reactie #100 Gepost op: dec 03, 2018, 13:16:56 »
Moeilijk. Ik kies normaal voor de dichtbij gelegen optie, Rochdale is ook niet verkeerd.

Online Joost

« Reactie #101 Gepost op: dec 03, 2018, 13:25:04 »
Van 28 december tot 1 januari ben ik in Manchester te vinden. Aangezien er op 29-12 in Manchester zelf niks is die dag en de steden rondom goed te bereiken heb ik 3 alternatieve potjes gevonden waar ik dus tussen twijfel:

Sheffield United - Blackburn Rovers
Preston North End - Aston Villa
Rochdale - Bradford City

Iemand tips die mijn twijfels weg kunnen nemen :)?

Gewoon even wachten tot vlak voor kerst om te zien welke wedstrijd op papier het leukste zal zijn.

Online FCT1980

« Reactie #102 Gepost op: dec 03, 2018, 13:32:33 »
Qua stadion is Sheffield United echt een aanrader. Qua stad is Sheffield ook top.

Qua uitsupport absoluut Aston Villa (en dag zeg ik niet met een gekleurde bril. Deepdale is geheel vernieuwd en enkel nog speciaal omdat PNE de eerste kampioen was.

Rochdale vond ik zelf niet zo heel spannend. Spotland is geen hele oude ground en zeker niet speciaal.