Speelschema's 2013/14

Gestart door Sebastiaan_W, jun 07, 2013, 07:26:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op jun 12, 2013, 22:43:25
Lekker vlot, de competitie is daar net 1,5 week afgelopen.

Ik vermoed dat dat komt omdat ze daar 's winters heel lang niet kunnen voetballen. Ergens dan wel apart dat ze geen zomercompetitie spelen zoals in de Scandinavische landen en Ierland, maar dat heeft natuurlijk ook haar nadelen.
Het komt mij in ieder geval goed uit dat ze op tijd weer beginnen.

LUFC

Vind het maar heel raar. Competitie is inderdaad net afgelopen. Heb even op de site van Legia gekeken en afgelopen jaar begonnen ze in augustus. Misschien dat ze vanwege het WK eerder willen eindigen (niet dat er zoveel WK gangers spelen in de Ekstraklasa). Maar Legia krijgt het er in ieder geval maar druk mee met 5/6 juli toernooi, 16/17 juli de voorronde Champions League en dan 20 juli al de 1e speelronde.
Heb in elk geval een leuke wedstrijd op het oog, onder voorbehoud dat uitfans zijn toegestaan.

Hugo

Citaat van: LUFC op jun 12, 2013, 22:56:00
Vind het maar heel raar. Competitie is inderdaad net afgelopen. Heb even op de site van Legia gekeken en afgelopen jaar begonnen ze in augustus. Misschien dat ze vanwege het WK eerder willen eindigen (niet dat er zoveel WK gangers spelen in de Ekstraklasa). Maar Legia krijgt het er in ieder geval maar druk mee met 5/6 juli toernooi, 16/17 juli de voorronde Champions League en dan 20 juli al de 1e speelronde.
Heb in elk geval een leuke wedstrijd op het oog, onder voorbehoud dat uitfans zijn toegestaan.

Vertel, welke wedstrijd heb jij op het oog?

LUFC

#34
Jagiellona - Legia lijkt me wel leuk. Stadion is echter volop in verbouwing: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=431979&page=237&highlight=bialystok. Paar weken geleden mochten er daarom geen uitfans mee. Baal er eigenlijk wel een beetje van die verbouwing want had dit stadion op m'n lijstje: http://www.worldstadiums.com/stadium_pictures/europe/poland/podlaskie/bialystok_hetmana.shtml

De oude stadions verdwijnen nu ook in Polen in een hoog tempo. Voor Widzew liggen er ook plannen.

Hugo

Citaat van: LUFC op jun 12, 2013, 23:19:21
Jagiellona - Legia lijkt me wel leuk. Stadion is echter volop in verbouwing: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=431979&page=237&highlight=bialystok. Paar weken geleden mochten er daarom geen uitfans mee. Baal er eigenlijk wel een beetje van die verbouwing want had dit stadion op m'n lijstje: http://www.worldstadiums.com/stadium_pictures/europe/poland/podlaskie/bialystok_hetmana.shtml

De oude stadions verdwijnen nu ook in Polen in een hoog tempo. Voor Widzew liggen er ook plannen.

Die plannen voor Widzew zag ik ook, weet niet hoe actueel ze nog zijn. Sowieso leuk stadion, staat, nu ik mij wat heb verdiept in Polen, wel hoog op mijn lijstje voor volgend seizoen.

De Duis

Citaat van: LUFC op jun 12, 2013, 22:56:00
Vind het maar heel raar. Competitie is inderdaad net afgelopen. Heb even op de site van Legia gekeken en afgelopen jaar begonnen ze in augustus. Misschien dat ze vanwege het WK eerder willen eindigen (niet dat er zoveel WK gangers spelen in de Ekstraklasa). Maar Legia krijgt het er in ieder geval maar druk mee met 5/6 juli toernooi, 16/17 juli de voorronde Champions League en dan 20 juli al de 1e speelronde.
Heb in elk geval een leuke wedstrijd op het oog, onder voorbehoud dat uitfans zijn toegestaan.

Volgens mij gaan ze ook nog eens naar Oostenrijk als trainingskamp!


FC_Emmen

Citaat van: Its Matchday op jun 13, 2013, 08:56:00
http://bin617-02.website-voetbal.nl/sites/voetbal.nl/files/Concept%20programma%20betaald%20voetbal%20seizoen%202013-2014.pdf
Concept Eredivisie & Jupiler League
Ik ga er vanuit dat dit nog flink veranderd gaat worden. FC Emmen had namelijk aangegeven op zaterdag te willen spelen en vervolgens staan we overal op vrijdag en zondag...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Its Matchday

Voor mij ziet het er goed uit. Veel thuiswedstrijden op zondag ivm eventueel EL, hierdoor is de zaterdag vrij voor de Duitse wedstrijden.
@ViezeVis

Sebastiaan_W

Kan de link op mijn werk niet openen. Is het mogelijk dat iemand het wedstrijdschema in kopiƫrt en in een pb naar me stuurt? Zowel eredivisie als Juup Lague.

Koploper07

Ado - Feyenoord en Go Ahead - Feyenoord op een zaterdag? Lijkt me sterk.

Joost

Tegen PSV en Ajax op zondag, de standaard voorlaatste speeldag op zondag en tussendoor tegen Heracles en AZ op zondag. Feyenoord zoals verwacht op dinsdag en de rest op zaterdag. Das best aardig.

Van de kritiek op Heerenveen v Roda om 1230 op zondag is niets aangetrokken, ze hebben nu Roda v Cambuur op vrijdag gezet.

spons

Citaat van: Joost op jun 13, 2013, 10:13:29
Tegen PSV en Ajax op zondag, de standaard voorlaatste speeldag op zondag en tussendoor tegen Heracles en AZ op zondag. Feyenoord zoals verwacht op dinsdag en de rest op zaterdag. Das best aardig.

Van de kritiek op Heerenveen v Roda om 1230 op zondag is niets aangetrokken, ze hebben nu Roda v Cambuur op vrijdag gezet.

Trekt de KNVB zich ooit wel eens iets aan van supporters ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Cambuur - PSV op woensdag avond op 5 februari. Pff, nu moeten supporters een middag vrij nemen om naar een wedstrijd te gaan.