De eerste wedstrijd die ik bezocht in Duitsland was de wedstrijd tussen Fortuna Düsseldorf en Wuppertaler SV. Volgens mij was het maart 2005. Ik bezocht deze wedstrijd o.a. met Rinus A.(met hem bezocht ik ook mijn 1ste wedstrijd in Engeland).
Op de volgende link zijn wat foto's te zien van deze wedstrijd:
http://www.telstarfans.nl/Fotos/fotos/Buitenlandse%20tripjes/dusseldorf.htmlInmiddels heb ik in de volgende stadions een wedstrijd gezien:
LTU Arena - Fortuna Düsseldorf(2x)
Paul Janes Stadion - Fortuna Düsseldorf
Georg Melches Stadion - Rot Weiss Essen(3x)
Osnatel Arena - VfL Osnabrück(3x)
Schüco Arena - Arminia Bielefeld
Embdena Stadion - BSV Kickers Emden
Arena auf Schalke - Schalke 04
MSV Arena - MSV Duisburg
Wersestadion - LR Ahlen(2x)
Südstadion - Fortuna Köln (wedstrijd Köln II, 2x)
Stadion an der Gellertstrasse - Chemnitzer FC
Stadion der Freundschaft - Energie Cottbus
Olympiastadion - Herta BSC
An de Alte Försterei - Union Berlin
Ernst Abbe Sportsfeld - Carl Zeiss Jena
Rheinstadion - Rot Weiss Oberhausen
Stadion Am Schloss - Westfalia Herne
Preussen Stadion - Preussen Münster
Rührstadion - VfL Bochum
Grenzlandstadion - Borussia Mönchengladbach II
Lohrheidestadion - SG Wattenscheid 09
Stadion Am Zoo - Wuppertaler SV
Uhlenkrug - Schwarz Weiss Essen
Tivoli - Alemannia Aachen
Ik zal zo nu en dan wat foto's plaatsen van de wedstrijden die ik bezocht heb in Duitsland. Helaas heb ik niet bij alle wedstrijden foto's gemaakt.
Na het bezoeken van verscheidene wedstrijden in Duitsland heb ik een zeer groot zwak gekregen voor de träditionsverein Carl Zeiss Jena. In het seizoen 05/06 wist Jena voor de 2de keer op rij te promoveren en deze maal naar de 2. Bundesliga. Sindsdien heb ik geen wedstrijd meer van ze gezien, omdat de speeldagen vrijdag, zondag of maandag zijn. Op dit moment bivakkeren ze op de laatste plaats en ziet het er naar uit dat ze volgend seizoen in de nieuw te vormen 3. Liga uit zullen komen. Volgens mij word de vaste speeldag van deze divisie de zaterdag.