Auteur Topic: Duitsland  (gelezen 421846 keer)

Offline JoeySpiegelaar

• Geslacht: Man
  • Kämpfen und Siegen
Re: Duitsland
« Reactie #2100 Gepost op: sep 26, 2019, 11:32:40 »
Dat klopt, die bedoelde ik idd. Op internet zag het er ook niet uit als iets om moeite voor te doen.

Als je Platz 11 nog niet bezocht hebt dan is daar om 11.00 een wedstrijd van Werder Bremen (v).

Offline Cyclebob

« Reactie #2101 Gepost op: okt 23, 2019, 16:23:11 »
Wattenscheid'09, een mooie club in het Ruhrgebiet en die in de jaren 90 zelfs vier jaar Bundesliga speelde, is failliet en trekt zijn elftal uit de Regionalliga west terug… 
https://www.fupa.net/berichte/sg-wattenscheid-09-keine-rettung-sg-wattenscheid-09-hat-den-2542343.html@niederrhein?fbclid=IwAR11Mpj2hwZ3PKDWymFuJUzT4mCy6UkCqkISnE0R69w32i9jHLkfkAhqk8Q
Laatst bezochte nieuwe grounds/clubs, Buitenland: 10/11/19 Wezel Sport - RC Mechelen 1-2, Binnenland 10/06/19 Spero Elst - WAVV Wageningen 0-1

Offline ALenstra

« Reactie #2102 Gepost op: nov 04, 2019, 19:55:22 »
Het U23 team van Schalke 04 dat momenteel in de Regionalliga West speelt overweegt na de winterstop in het Parkstadion te spelen.

Offline FCT1980

« Reactie #2103 Gepost op: nov 05, 2019, 09:46:22 »
Het U23 team van Schalke 04 dat momenteel in de Regionalliga West speelt overweegt na de winterstop in het Parkstadion te spelen.

Had het gelezen. Van het Parkstadion is echter weinig over en had ook liever gezien dat ze naar de Glückauf Kampfbahn waren gegaan.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline Sebastiaan_W

• Voetbal is meer dan gewoon een wedstrijd
« Reactie #2104 Gepost op: nov 05, 2019, 11:44:16 »

Risicoduels zullen wel elders worden gespeeld.

Offline Hugo

• Cheese & Union
« Reactie #2105 Gepost op: nov 20, 2019, 16:54:39 »
Laatste kans om dit pareltje te bezoeken...

Offline rogo_breda

« Reactie #2106 Gepost op: nov 24, 2019, 18:08:30 »
Dank voor de tip! En mooi te combineren met een middag wedstrijd in de buurt

Offline John074

« Reactie #2107 Gepost op: dec 03, 2019, 23:50:21 »
Risicoduels zullen wel elders worden gespeeld.
Waarom?
Dortmund -23 speelt de derby tegen Schalke-23 ook gewoon in stadion Rote Erde (naast het Westfalenstadion)

Offline John074

« Reactie #2108 Gepost op: dec 03, 2019, 23:55:12 »
Heeft er iemand hier ervaring met tickets voor Bayer Leverkussen?
Ik heb vandaag besloten om aanstaande zaterdag Bayer Leverkussen - Schalke 04 te bezoeken. Aangezien het vrij laat is, en het uitvak voor Duitse begrippen zeer klein is, wordt het een lastig verhaal om kaarten voor het uitvak nog te kunnen bemachtigen. Dus heb besloten om naar het stadion te rijden, om daar te proberen kaarten te kunnen bemachtigen. Ben wel vaker voor Bundesligawedstrijden van bijv Gladbach etc via deze manier aan kaarten gekomen.

Heeft hier iemand ervaring mee met Bayer Leverkussen? Aangezien zij vaak al moeite hebben om hun eigen relatief kleine stadion te vullen, lijkt mij dit wel te moeten lukken?

Offline Hugo

• Cheese & Union
« Reactie #2109 Gepost op: dec 04, 2019, 00:27:11 »
Kan je niet gewoon online kaarten bestellen?

Offline San Paolo

« Reactie #2110 Gepost op: dec 04, 2019, 08:03:18 »
Heeft er iemand hier ervaring met tickets voor Bayer Leverkussen?
Ik heb vandaag besloten om aanstaande zaterdag Bayer Leverkussen - Schalke 04 te bezoeken. Aangezien het vrij laat is, en het uitvak voor Duitse begrippen zeer klein is, wordt het een lastig verhaal om kaarten voor het uitvak nog te kunnen bemachtigen. Dus heb besloten om naar het stadion te rijden, om daar te proberen kaarten te kunnen bemachtigen. Ben wel vaker voor Bundesligawedstrijden van bijv Gladbach etc via deze manier aan kaarten gekomen.

Heeft hier iemand ervaring mee met Bayer Leverkussen? Aangezien zij vaak al moeite hebben om hun eigen relatief kleine stadion te vullen, lijkt mij dit wel te moeten lukken?

Als je op de site van Leverkussen kijkt zie je dat je gewoon nog kaartjes kan kopen. Het is nagenoeg uitverkocht maar als je alleen gaat zijn er nog enkele stoelen vrij. Alleen voor het gedeelte achter de goal (fanatieke aanhang) dien je 'Mitglied' te zijn. Toevallig dat ik zaterdag ook naar deze wedstrijd ga en daarom zelf ook wel benieuwd was of het vol is. Echter begrijp ik niet waarom je zelf niet eerst op de site kijkt dan had je allang antwoord gehad en wellicht ook al een kaartje.

Offline John074

« Reactie #2111 Gepost op: dec 04, 2019, 08:47:31 »
Als je op de site van Leverkussen kijkt zie je dat je gewoon nog kaartjes kan kopen. Het is nagenoeg uitverkocht maar als je alleen gaat zijn er nog enkele stoelen vrij. Alleen voor het gedeelte achter de goal (fanatieke aanhang) dien je 'Mitglied' te zijn. Toevallig dat ik zaterdag ook naar deze wedstrijd ga en daarom zelf ook wel benieuwd was of het vol is. Echter begrijp ik niet waarom je zelf niet eerst op de site kijkt dan had je allang antwoord gehad en wellicht ook al een kaartje.
had ik al gedaan. Maar moet echter twee kaarten hebben. Vandaar

Offline Joost

« Reactie #2112 Gepost op: dec 04, 2019, 09:31:38 »
had ik al gedaan. Maar moet echter twee kaarten hebben. Vandaar

Als je op Detailverkauf klikt kun je zelf je plekken uitzoeken, ook twee stoelen naast elkaar.

Offline John074

« Reactie #2113 Gepost op: dec 04, 2019, 09:40:43 »
Als je op Detailverkauf klikt kun je zelf je plekken uitzoeken, ook twee stoelen naast elkaar.
Zag enkel nog losse plekken..
Maar ik zal straks nogmaals kijken. Bedankt ;)

Offline Jarowi

• Tickets and matches
« Reactie #2114 Gepost op: dec 04, 2019, 16:01:12 »

Was er 2 wkn geleden tegen Freiburg. Prima sfeer, prima stadion en prima voetbal. Hoop dat je nog 2 kaarten vindt.

https://www.ticketsandmatches.nl/leverkusen-freiburg/