Groundhopping > Duitsland

Duitsland

<< < (446/450) > >>

dinkelburg19:

--- Citaat van: ALenstra op jun 22, 2020, 13:35:10 ---Kaarten voor Borussia Dortmund zijn sowieso gewild en schaars. En dan nog is het afwachten hoeveel publiek er in mag. En zonder creditcard wordt het helemaal een probleem.

--- Einde van citaat ---

Hoe ik een aantal keer bij bvb ben gekomen was via een makkelijke manier het uitvak. Niet alle clubs verkopen uitvakken snel uit en meeste hebben vaak niet echt restricties. Zo ben ik via fortuna dusseldorf en wolfsburg aan kaarten gekomen. Vrij gemakkelijk.

Sebastiaan_W:

--- Citaat van: Jef400 op jun 22, 2020, 15:38:18 ---Jef400

Oh wacht, ik hoor ook niet tot de big boys..

--- Einde van citaat ---

Toevallig begin van het jaar één genomen voor de vakantie deze zomer. Anders had ik er ook geen één gehad. Vakantie gaat alleen niet door haha

Jef400:
Da's balen man. Ja, ik heb er ook geen. Vooralsnog alles met bankoverschrijvingen of loketten kunnen doen.

spons:

--- Citaat van: Nort op jun 22, 2020, 14:39:21 ---Welke groundhopper of hoe je het wilt noemen, heeft geen creditcard?

--- Einde van citaat ---

Heb je toch ook regelmatig nodig voor het boeken van vliegtickets, hotels en huurauto’s lijkt me

Koning Kriel:

--- Citaat van: dinkelburg19 op jul 06, 2020, 17:56:18 ---Hoe ik een aantal keer bij bvb ben gekomen was via een makkelijke manier het uitvak. Niet alle clubs verkopen uitvakken snel uit en meeste hebben vaak niet echt restricties. Zo ben ik via fortuna dusseldorf en wolfsburg aan kaarten gekomen. Vrij gemakkelijk.

--- Einde van citaat ---

Het uitvak is in Engeland en Duitsland vaker een prima oplossing. Heb zelf bij Freiburg afgelopen seizoen in het uitvak gestaan met Wolfsburg en zou eigenlijk ook nog een bezoek brengen aan Chelsea en aan Wolverhampton in de uitvakken van respectievelijk Watford en Arsenal. In Engeland is er dan ook nog het bijkomend voordeel dat de kaarten in het uitvak "maar" 30 pond zijn.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie