Bedankt allemaal voor de reacties. Watergatehopper, jouw verhaal over je bezoek aan Borussia Mönchengladbach zal ik zeker nog doornemen.
Ik heb door al het lezen en ervaringen ondertussen ook door dat 'groundhopping' meer betekent dan enkel de oudste, meest nostalgische stadions bezoeken of in recordtempo competities willen afstrepen. Ieder geeft er zijn eigen invulling aan.
Zo had ik contact met twee fans van Everton die na de match Lille - Everton doorreisden naar België en waar ik tickets voor voorzag voor Lierse - KV Mechelen. De ene wou de totaalbeleving meepakken, tussen de fans staan, was blij dat hij nog eens een grote staantribune kon beklimmen met een biertje in de hand. We hebben met mijn kameraden de match vanop 'Den Berg' meegepikt, hij vond het geweldig. De tweede persoon wou in het meest oninteressante vak met de meeste bewegingsruimte omdat hij vooral goede foto's wou nemen van de drukbezette vakken. Hij sprak van 'a cracking evening'.
Ieders zijn invulling. Ik leun meer aan bij de eerste, maar heb ook heel veel respect voor de andere.