Auteur Topic: Duitsland  (gelezen 413392 keer)

Offline Koning Kriel

• Geslacht: Man
Re: Duitsland
« Reactie #1395 Gepost op: feb 16, 2016, 15:44:26 »
Iemand die weet hoe ik het makkelijkst van Monchengladbach Hbf naar Borussia Park kan komen? Ga namelijk zaterdag naar BMG-Koln maar het stadion is een dikke 6 kilometer van het treinstation!

In een van de vele bussen naar  'Borussia park'  stappen die voor het station staan

Offline FCT1980

« Reactie #1396 Gepost op: feb 16, 2016, 16:00:36 »
Waarschijnlijk pakken we een weekendje in Duitsland. Wellicht dat het zelfs mogelijk is om beide wedstrijden op zondag te doen, maar mochten we naar Schalke gaan, dan gaan we ook graag naar het supportershome.

Zat 14:00 - Osnabruck - Magdeburg
Zon 13:30 - Arminia Bielefeld - Paderborn (Ostwestfalen Derby)
Zon 17:30 - Schalke 04 - Stuttgart

Niet vies van een beetje nachtleven, de vraag of iemand wellicht ervaringen heeft met het nachtleven in Osnabruck, Bielefeld of Gelsenkirchen? Op basis hiervan beslissen we waarschijnlijk ook welke pot we gaan kijken op zondag.

In het supportershome van Schalke ben je als onbekende niet welkom. Daarnaast is het nachtleven in GE helemaal ruk. Als je toch Schalke wilt zien zou ik in een andere stad overnachten. Op de wedstrijddag kun je met je kaartje gratis reizen in een groot gebied.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline Bewussie

« Reactie #1397 Gepost op: feb 16, 2016, 16:45:46 »
In het supportershome van Schalke ben je als onbekende niet welkom. Daarnaast is het nachtleven in GE helemaal ruk. Als je toch Schalke wilt zien zou ik in een andere stad overnachten. Op de wedstrijddag kun je met je kaartje gratis reizen in een groot gebied.

Dan weet ik niet of we het over hetzelfde home hebben? Vriend van me is er eerder al eens geweest en was gewoon een gezellige boel volgens hem. Zou bij het trainingsveld liggen.

Offline spons

« Reactie #1398 Gepost op: feb 16, 2016, 16:48:02 »

Dortmund bijvoorbeeld ?
2.523 wedstrijden ( waarvan 1.484 van Feyenoord ), 659 "clubs", 537 grounds, 43 landen

Offline jona93

« Reactie #1399 Gepost op: feb 16, 2016, 16:58:58 »
Dan weet ik niet of we het over hetzelfde home hebben? Vriend van me is er eerder al eens geweest en was gewoon een gezellige boel volgens hem. Zou bij het trainingsveld liggen.
Al eens geweest ook bij Schalke en voor de match ook in het supportershome getrokken je word daar echt goed ontvangen home ligt pal tegen de oefenterreinen op een parking in de winter heb je dan ook nog eens een verwarmde tent buiten het supportershome waar je rustig kan zitten
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Offline Freekos79

« Reactie #1400 Gepost op: feb 16, 2016, 22:12:35 »

Düsseldorf heeft het beste nachtleven in de buurt
Volgende wedstrijd: ?

Offline Langemannetje

« Reactie #1401 Gepost op: feb 17, 2016, 00:52:26 »
Düsseldorf heeft het beste nachtleven in de buurt
Klopt, alhoewel ik in Keulen ook memorabele nachten heb meegemaakt.
60 grounds in 9 verschillende landen

Offline Jehoentelaar

• Groundhoppen kent geen divisie
« Reactie #1402 Gepost op: feb 17, 2016, 01:13:53 »
In de Das Ding geweest?
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Offline Bier und Bratwurst

• Loat Goan!!
    • groundhopcollection
« Reactie #1403 Gepost op: feb 17, 2016, 08:27:59 »

Dan heb je het over het Vereinsheim. Daar ben je wel welkom. Wat FCT1980 bedoelt is het UGE-home in de Glückauf Kampfbahn.
Het ene stadion is het andere niet!

Offline Langemannetje

« Reactie #1404 Gepost op: feb 17, 2016, 08:49:19 »
In de Das Ding geweest?
zou maar zo kunnen, enige wat ik me nog herinner is dat de avond begon in Brauhaus Sion...

Offline Bewussie

« Reactie #1405 Gepost op: feb 17, 2016, 08:52:18 »
Klopt, alhoewel ik in Keulen ook memorabele nachten heb meegemaakt.

Dusseldorf en Keulen heb ik wel ervaren inderdaad! Maar dan ben ik nog maar een uurtje van thuis en kan ik net zo goed even doorrijden.. Het ging me specifiek om Osnabruck/Munster/Dortmund/Bochum, omdat we of bij de eerste wedstrijd willen overnachten, of extreem kort bij Gelsenkirchen vanaf Osnabruck.

Offline John Sleeuwenhoek

« Reactie #1406 Gepost op: feb 17, 2016, 09:08:29 »
Dusseldorf en Keulen heb ik wel ervaren inderdaad! Maar dan ben ik nog maar een uurtje van thuis en kan ik net zo goed even doorrijden.. Het ging me specifiek om Osnabruck/Munster/Dortmund/Bochum, omdat we of bij de eerste wedstrijd willen overnachten, of extreem kort bij Gelsenkirchen vanaf Osnabruck.

In Bochum heb je de Bermuda Dreieck. Geen idee of dat 's avonds wat is, maar je hebt er heel wat uitgaansgelegenheden.

Offline Langemannetje

« Reactie #1407 Gepost op: feb 17, 2016, 09:08:49 »
Ik weet niet wat jouw favoriete muziek is maar als je techno kan waarderen zou ik je de Fusion Club in Münster aanraden. Ben daar een paar jaar geleden op de terugweg vanuit Berlijn eens geweest. Vond het, ondanks het overheersende slaapgebrek, voor herhaling vatbaar!

Offline FCT1980

« Reactie #1408 Gepost op: feb 17, 2016, 12:52:13 »

Bij het trainingsveld is een normale kneipe. Daar zijn wij ook wel eens geweest en dat is idd een ''gezellige'' boel.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline Bewussie

« Reactie #1409 Gepost op: feb 17, 2016, 18:42:18 »
Ik weet niet wat jouw favoriete muziek is maar als je techno kan waarderen zou ik je de Fusion Club in Münster aanraden. Ben daar een paar jaar geleden op de terugweg vanuit Berlijn eens geweest. Vond het, ondanks het overheersende slaapgebrek, voor herhaling vatbaar!

Thanks voor de tip, dit gaat 'm worden!

20-02: Osnabruck - Magdeburg en een nachtje Fusion Club in Munster
21-02: Middagje Vereinsheim & Schalke - Stuttgart (gewoon lekker in het uitvak na de Vereinsheim, omdat het kan)