Ik ben zelf ook eigenlijk geheel klaar met voetbal, de proftak dan. Vroeger was het geweldig. Als klein ventje om de week naar het Zuiderpark, bij het uitstappen van de tram met de menigte naar het stadion, de mooie lichtmasten en hoe dichter je bij kwam, hoe harder het gezang werd. Na de promotie voor de eerste keer tegen PSV, Feyenoord en Ajax etc. Geweldig. Daarna kreeg men het geweldige idee om een nieuwe voetbaltempel te maken, waarmee de club zich als 3e stad van Nederland kan profileren. En bovendien meer parkeergelegenheid zou bieden, meer comfort maar vooral meer veiligheid. De eerste paar jaar ben ik er nog geweest, ook in het 1e jaar waarin het stadion grotendeels leeg was tegen TOP Oss, FC Emmen etc. Een sfeerloze betonbak werd het. Sinds een jaar of 2 ben ik geloof ik niet meer in dat koekblik geweest. Niet alleen vanwege het stadion, ook vanwege het achterlijke beleid dat er gevoerd wordt. Vrijwilligers van de club oneervol ontslaan, supporters bekritiseren en laatst nog het doorbreken van de traditie om de oefenwedstrijden bij Laakkwartier te spelen. Mij zien ze er niet meer zo snel terug. Jammer, maar helaas. Ik zeg niet nooit, maar voorlopig niet.